W dniu wczorajszym, tj. 19 lutego udaliśmy się do Krakowa obejrzeć auto.
Jako że mam Xeda z '97 roku a ten jest z '93 będę się nim bujał jakiś czas w zostanie zdekompletowany(części zamienne do Kameleona)
Po krótce:
Mazda Xedos 6
-2.0 V6 PB
-144km
-1993r.
-słaby aku, bo pasek piszczy przy rozruchu.
Wyposażenie:
-4 el szyby
-2 el lusterka
-podświetlane sterownie szybami
-podświetlanie stacyjki
-klima manualna
-światełko w schowku

-skóra po walce tygrysów
– grzanie zadka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-navi


-Wieśniackie podświetlenie(niebieskie)
-cb-radio wbudowane pod radiem
-Radio PIONEER, reszta chyba standard.
-Ksenon(ale jaki- nie wiem)
-szyberdach – nie odważyłem się go jeszcze odsunąć- bo co jeśli się nie zasunie

Auto wyniosło mnie w sumie 2900 +250/300 koszt przejazdu do Krakowa
Teraz to co wyszło z dekodera.
Producent: Mazda Motor Corporation
Ilość miejsc: 4
Kolor: czarny Brilliant HX
Kolor wnętrza: Czarne
Wyprodukowano dla: Europa
Kraj przeznaczenia: Niemcy
Miejsce pochodzenia: Japonia
Data produkcji: 05.10.1992

Model: Xedos 6
Numer nadwozia: CA (pierwsze pokolenie 04.1994gg 01.1992)
Sedan
Rodzaj napędu: przedni
Skrętne koła: przednie
Silnik: KF 1995 6 144 diesel, wtryskiwacz (EGI) 24-zaworów, DOHC
Skrzynia biegów: Ręczna 5-biegowa
SKU: AECA01 kompletny kod: CA09-EA2
Regulowana wysokość kierownicy
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Brak lampy reflektory przeciwmgielne
Elektrokorrektor
No zderzak

światła hamowania z ochroną brudu

Podgrzewane lusterka,
spoiler na pokrywę bagażnika
Brak koła

spryskiwacze reflektorów



Aluminiowe felgi
Nie ma systemu "bez kluczy"

Podgrzewane przednie fotele
Czerwona lampka oświetlenie kroki żadnych dodatkowych świateł obrysowych
No radiopremnika mieć 5 głośników i wzmacniacza

automatycznie wysuwana antena
Klimatyzacja
skórzana kierownica
Poduszka kierowcy
zębate pokrętło

Ręka dźwignia hamulca skóra skórzane wnętrze.
Przednie zawieszenie Strut "Strong" pakiet zawieszenie






Układ (ABS)
szyberdach elektryczny
W moim drugim wątku wiele osób zachęcało mnie do montażu sprężyn -45mm. Powiem to jawnie- nie chcę ich!! Na podwórko wjechać nie mogę!! Każdy krawężnik zaliczony!!
Czyli jak już wspomniałem, zawieszenie jest obniżone, na wybojach jadąc dziś do siebie od ukochanej zero jakikolwiek stuków. Jedynie co w drzwiach klucz się telepał. Jest nisko i sztywno, na trasę dobrze.
Silnik pracuje jak każda V-ka, regulacja"gaźnika", no dobra, tylko przepustnicy bo trzyma pomiędzy 450-550-600obr. Ciągnie niczym bajeczka, wszystko cacy. Nie widziałem żadnych wycieków, zalany volvoline.
Do wymiany przeguby lewy- prawy, chyba same zewnętrzne- czego raczej robić nie będę

Ciemne fotki zaraz po zakupie.
Myślę za nadaję się już do odpowiedniego działu. Jak coś to proszę o delikatne nakierowanie oraz wybaczenie popełnionych błędów. Tak dawno nie zakładałem wątku
Rozbiórka 11-14.03.2013r












mocowanie pasów tył














Szyby popękały przy próbie demontażu. Wszystko pozamarzane więc wyszło jak wyszło. Później jeszcze przyszły szwagier przyjechał. Stwierdził, że skoro już szyba pękła to siekierką może się pobawić