Krótkie szarpniecia Czy to webasto?.

Postprzez krzysztof cz. » 17 lut 2013, 19:09

Witam.
Jestem nowym użytkownikiem zarówno forum jak i mazdy 6 2008 kombi z silnikiem diesla 2,0.w związku tym mam pytanie przy jeździe po zredukowanie biegów przy obrotach rzędu 1800-2000 czuję ledwo wyczuwalne szarpnięcie,które trwa pół sekundy. czy ma to związek z webasto które załącza się poniżej 7 stopni? w audi miałem taki problem tyle że były to szarpnięcia dużo większe trwały po ok 5 sekund i była to wina kabli od świec. proszę o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi pzdr
krzysztof cz.
 

Postprzez Marianek » 17 lut 2013, 20:56

U mnie niema takich szarpnięć przy redukcji jak mówisz, na pewno nie od webasto. Jak mam włączona klimę i nie jest w trybie eco
to w momencie gdy stoję na światłach czuje szarpniecie kiedy kompresor od klimy się załącza.

p.s
Poprawiłem nazwę tematu na czytelniejszą.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez krzysztof cz. » 25 lut 2013, 20:17

Pytałem w serwisie i mówili , że może tak być ale właśnie przy włączonej klimatyzacji. dopóki nie zapala się diagnostyka to mam się nie martwić. ale czuję delikatny dyskomfort ostatnio też szarpnęło na wyższych obrotach gdy chciałem zmienić bieg na wyższy.trudno niech tak będzie jeżeli nic ponad to. a mam drugie pytanie ile Ci teraz wynosi spalanie i gdzie kupujesz olej do silnika (robisz to w serwisie?) pzdr

Dopisano 25 lut 2013, 19:38:

I jeszcze jedno kolego marianie w innych postach piszesz o paskach rozrządu. mam info z ASO pierwsza była wymiana ASO przy 120tyś km i następna na 240 tyś wraz z pompą. pierwszy raz mam mazdę więc proszę o pomoc jak podchodzić do tych informacji.a co sądzisz o wrzucaniu dwójki masz z tym problemy? pzdr

Dopisano 25 lut 2013, 19:38:

Przepraszam za Mariana z małej literki sorki.
krzysztof cz.
 

Postprzez zielony110 » 25 lut 2013, 20:45

krzysztof cz. napisał(a): jak podchodzić do tych informacji

akurat w tym wypadku ASO ma racje ;)
krzysztof cz. napisał(a):a co sądzisz o wrzucaniu dwójki

Marianek to pisal u siebie w watku, ale kazdy ma podobny problem w wiekszym lub mniejszym stopniu ;)
krzysztof cz. napisał(a):a mam drugie pytanie ile Ci teraz wynosi spalanie i gdzie kupujesz olej do silnika (robisz to w serwisie?)

od tego sa szybkie pytania lub odpowiednie tematy.
Nie wszystko w jednym temacie, bo sie smietnik robi.

Marianek pewnie pozniej "pozamiata" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Marianek » 25 lut 2013, 21:13

Aso raczej racji nie ma co do rozrządu, Pierwszy max 120 zalecany 100, drugi z pompą po 100 (220) zalecane po 80, jeśli będzie to robione na oryginalnych to wytrzyma wg maksymalnych przebiegów potem już ręka boska i fart. Skrzynia z 1 na 2 w 90% tych silników chodzi ciężej zwłaszcza na w okresie zimowym, u mnie był spory problem, szczegóły są w moim Temacie i w dziale w innym temacie, viewtopic.php?f=124&t=131021. Przeglądy robię w Aso Belgijskim i leja mi Dexelie DPF, na inny zgody mojej nie ma. Resztę pytań proszę zadawać w szybkich pytaniach.
Koniec OT.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez krzysztof cz. » 26 lut 2013, 20:14

Dziękuję
krzysztof cz.
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6