
Mazda3 – wymiana filtra i oleju w silniku 1.6 Y6
witam, w
TEJ aukcji są 4 filtry, wg sprzedającego produkcji Hart i Maxgear, ktoś coś z mazdowiczów słyszał o tych firmach i czy warto je kupić ?

- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
bjorm napisał(a): Maxgear
Najgorszy chłam jaki znam

widzę że na forum wiele osób korzysta z filtrona i ja też takie zamówię, filtrona polecał mi też spec który robił mi rozrząd, nie wiem tylko czy zamiast K1212-2x (pyłkowy, kabinowy) nie wsadzić jakiegoś węglowego.
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
o matko chrystusowa, dostałem filtry, szkoda że nie czytam dokładnie aukcji
zamiast filtrów Filtrona dostałem "zamienniki do (a nie od) Filtrona, 3 x Hart i 1 x Maxgear (kabinowy)
chciałem na weekend wymienić olej i filtry lecz chyba tego nie dokonam bo rozumiem nie polecacie ryzyka instalowanie Harta i MG (opinia powyżej) ?

zamiast filtrów Filtrona dostałem "zamienniki do (a nie od) Filtrona, 3 x Hart i 1 x Maxgear (kabinowy)

chciałem na weekend wymienić olej i filtry lecz chyba tego nie dokonam bo rozumiem nie polecacie ryzyka instalowanie Harta i MG (opinia powyżej) ?
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
Odeślij im i poproś o zwrot gotówki, przysługuje Ci takie prawe przy zakupie przez internet bez podawania przyczyny.
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Witam. Mam pytanie odnosnie oleju, bo juz sam nie wiem co robić. Chodzi o to, ze do mojej Madzi przez caly jej okres zalewany był olej 5w30 az do przebiegu 147 tyś. Przy tym przebiegu poprzedniemu właścicielowi w Niemczech padło turbo i zassało olej do intercoolera. W niemieckiej Mazdzie wymienili turbo na nowe bez czyszczenia zassanego oleju. Auto strasznie kopcilo z wiadomych przyczyn, a własciciel kupił nowa M3, a ta zostawił w rozliczeniu po czym szybko ja kupiłem
. Wtedy podczas wymiany turbo zalali olej 10w40 z niewiadomych mi powodów na którym tylko ja zrobiłem 10 tyś (obecnie 157 tyś. km). Przyszedł wiec czas wymiany i mam dylemat jaki olej zalać. Myśle o powrocie do 5w30 ale czy to dobry pomysł? Pozdrawiam.
-
szaszor
ja zmieniałem z 10w40 (poprzedni właściciel – 4 lata na tym oleju) na 5w30 i nie widzę problemów. poza tym oba oleje są dedykowane do mazdy 3 diesel.
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
Dzieki śliczne za odpowiedz. Wybor padł na cos z rodziny Motula 8100.
Motul 8100 X-Clean 5w30 c3 czy moze Motul X-Cess 5w40. Wg. wyszukiwarki Motula powinieniem zalać X-CESSa. Dodam ze brak FAP.
-
szaszor
Podpinam się pod temat bo mam dylemacik 
Do wyboru mam:
Millers Oils XSS 5w30
Motul x8100
Valvoline Maxlife
Amsoil 5w30
Z tym że ten ostatni chyba troszku za drogi (250zł). Bardziej chylę się ku Millers'owi. Ktoś jeździ na nim? Ponoć jedna z wyższych półek..? Dodam że przebieg auta 240k km, auto właśnie kończy "kapitalke".
Do wyboru mam:
Millers Oils XSS 5w30
Motul x8100
Valvoline Maxlife
Amsoil 5w30
Z tym że ten ostatni chyba troszku za drogi (250zł). Bardziej chylę się ku Millers'owi. Ktoś jeździ na nim? Ponoć jedna z wyższych półek..? Dodam że przebieg auta 240k km, auto właśnie kończy "kapitalke".
- Od: 12 kwi 2012, 23:07
- Posty: 29
- Auto: M 6 GY 2.0 CiDT 136km 2004
miazga91 napisał(a):mam dylemacik
proponuję poszukać specyfikacji każdego z interesujących produktów, porównać je i dobrać najbardziej pasujący
Knecht często dostarcza części na pierwszy montaż więc można to uznać jako oryginał. Sam kupowałem tam filtry, wszystko się zgadzało. Zalałbym powrotnie Dexelię 5W30 lub to samo (fizykochemicznie) tylko tańsze, czyli ELF SXR Evolution 5W30.
- Od: 6 lis 2011, 10:05
- Posty: 315 (1/2)
- Skąd: WLKP/LUB
- Auto: S40 || R-DES. || 2.0D || '04
Mazda 3 || 1.6 || Y6 || '04
MX-5 || 1.6 || '03 krótko.
Popieram @bjorma 
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
Ktoś może polecić sprzedawcę na Allegro oleju Motul 8100 X-clean 5W30?
Ten Motul 8100X-Clean+ 5W30 jest przeznaczony do konkretnych marek aut z DPF?
Usłyszałem, ze już nie jest produkowany X-clean tylko teraz idzie X-clean+.
Na stronie Motul-a również jest w specyfikacji do Y6 X-clean+.
Już sam nie wiem co kupić...
Ten Motul 8100X-Clean+ 5W30 jest przeznaczony do konkretnych marek aut z DPF?
Usłyszałem, ze już nie jest produkowany X-clean tylko teraz idzie X-clean+.
Na stronie Motul-a również jest w specyfikacji do Y6 X-clean+.
Już sam nie wiem co kupić...
Odnośnie ELFa: jeżdżę 2 lata, zmieniam co 10-12kkm wraz z 3 filtrami FILTRON. Koszt wraz z wymianą 300zł.
Kupuję tutaj
"Speed-Oil"
Hurtownia Olejów
ul.Górnicza 10
Dąbrowa Górnicza
tel.513-090-484
tel./fax. 32-262-30-42
Kupuję tutaj
"Speed-Oil"
Hurtownia Olejów
ul.Górnicza 10
Dąbrowa Górnicza
tel.513-090-484
tel./fax. 32-262-30-42
Moje dziewczyny: Kasia Agatka Alinka exMazda3 BK i Mazda6 GL
awido napisał(a):Mowie o serwisie.... na allegro dexelia kosztuje 129zł za 5l ale wole nie polegac na allegro w takiej sprawie....
Po przejechaniu 6tyś km nie zauważyłem ani ubytku, ani innych dziwnych sytuacji ktore moga pochodzić wlaśnie z podrabianego oleju. Kupiłem go właśnie za 129zł u cobrizo na allecośtam
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
niv napisał(a):Takie ceny podał mi kolega...
Te filterki Knechta są naprawdę w dobrych cenach, podasz namiar na PW do tego kumpla?
Jest szansa na wysyłkę ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości