Problem z szarpaniem zaraz po przełączeniu na gaz
1, 2
witam mam problem jak w temacie na zimnym silniku tz 34 st przełączy mi się na gaz i zaczyna szarpać a czasem nawet zgaśnie trwa to ok 5 do 15 sek i wszystko potem już jest ok jak sie silnik rozgrzeje dzieje się tak zaraz po przełączeniu na gaz,na benzynie jest wszystko ok,swiece wymieniłem ok 4ms temu kable 3ms temu kopulka i palec 2 lata temu dolot szczelny...instalacja ma 2 lata stag 4 wtryskiwacze te niebieskie parownik alaska,,,a auto mazda 323f ba 96 r,,,byłem pare razy u gazownika ale mówi że wszystko ok teraz mówi że może wtryskiwacze trzeba przeczyscic bo syfa złapaly,,,doradzcie coś z gory dziękuje
- Od: 13 sty 2011, 13:25
- Posty: 67
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F ba 1.5 16V 96r,sekwencja Lpg
Nie wiem jak jest ze stagem, ale w brc wstrzykiwaczy się nie czyści, po prostu jak dostaną syfu to po nich. Zobacz czy w reduktorze masz płyn chłodniczy i czy nie jest zasyfiony
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
VariaS
te sie czyści tak mi gazownik powiedział,gość jest chwalony bo zna się na rzeczy niewiem czemu tak u mnie sie dzieje,z parownika podobno sie nie da syfu tz parafiny spuścić,,,a jak sprawdzić w parowniku czy jest plyn i nie jest zasyfiony? umówiłem sie z gościem na piątek ma mi te wtryski wyczyscic ost mi najnowszy program wgrał do staga 4 ale problem nie ustał,temp zmiany z benz na gaz mam ust 34st to nie ma sensu jej zwiekszac bo za długo na benz bede jezdził a mój problem sie dzieje tylko na zimnym po przełączeniu na gaz i podniesienie temp nie wpełni mi rozwiąże problem bo to uciekanie od problemu,na gazie mam zrobione ok 35tys po takim czasie by sie parownik już zasyfił?
- Od: 13 sty 2011, 13:25
- Posty: 67
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F ba 1.5 16V 96r,sekwencja Lpg
Witam! U mnie było dokładnie to samo, też szarpało po przełączeniu na gaz, przez jakieś 10 minut. Diagnoza- zasyfione wtryskiwacze (mam instalację BRC sequent 24). Wtryski jak najbardziej da się wyczyścić, tylko nie czyścić jakimiś zmywaczami technicznymi czy innymi cudami, tylko zwykłym denaturatem,gdyż nie reaguje z uszczelnieniami we wtryskiwaczu (Informacja zaczerpnięta bezpośrednio z czakramu). Oczywiście najlepiej do czyszczenia użyć myjki ultradźwiękowej oraz w trakcie czyszczenia podawać sygnały na cewki wtryskiwaczy,
- Od: 13 cze 2009, 14:51
- Posty: 111
- Skąd: Radom
- Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998
Daj zdjecie spod maski jakie masz wtryski. Moze pomoc korekta po temperaturze gazu. Profilaktycznie listwa do czyszczenia.
-
Przemek323c
Witam.
Mam ten sam problem – przy przełaczeniu na lpg przez chwilę chodzi jakby nie na wszystkie gary, nie reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia. Po ok 10 sek jest już ok.
Silnik KL, mieszalnik kme gold (wyczyszczony , wymienione membrany i uszczelki), wtryski iebieski valtec (wymienione tłoczki i gumki, skalibrowany), komp stag 200 (też po naprawie).
Czujnik temp nowy, iltry nowe. W czym może być problem – jak założyłem instalkę nie było tego.
Na benzynie chodzi ok (filtry, świece, kable, cewka palec i kopułka nowe)
Mam odpiętą jedną sondę bo padła, ale takich objawów by chyba nie było.
Mam ten sam problem – przy przełaczeniu na lpg przez chwilę chodzi jakby nie na wszystkie gary, nie reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia. Po ok 10 sek jest już ok.
Silnik KL, mieszalnik kme gold (wyczyszczony , wymienione membrany i uszczelki), wtryski iebieski valtec (wymienione tłoczki i gumki, skalibrowany), komp stag 200 (też po naprawie).
Czujnik temp nowy, iltry nowe. W czym może być problem – jak założyłem instalkę nie było tego.
Na benzynie chodzi ok (filtry, świece, kable, cewka palec i kopułka nowe)
Mam odpiętą jedną sondę bo padła, ale takich objawów by chyba nie było.
ciężko jest lekko żyć...
- Od: 18 maja 2011, 11:14
- Posty: 16
- Skąd: Radom
- Auto: mx6 2,5 V6 była, jest mazda 5, mitsubishi galant v6
Witam! Mam instalację BRC sequent 24 i mam problem ze spadkami ciśnienia na reduktorze Genius mb 1200

Reduktor zregenerowany, ciśnienie ustawione, filtry fazy ciekłej i lotnej wymienione na oryginalne. Podczas dodawania gazu ciśnienie spada nawet do 0,6 Bara, i to na postoju, Reduktor nie puszcza gazu na podciśnienie. Po wypięciu podciśnienia, ciśnienie na reduktorze wzrasta do do prawie 2 bar. Tylko nie mogę ustalić przyczyny spadków tego ciśnienia.
Reduktor zregenerowany, ciśnienie ustawione, filtry fazy ciekłej i lotnej wymienione na oryginalne. Podczas dodawania gazu ciśnienie spada nawet do 0,6 Bara, i to na postoju, Reduktor nie puszcza gazu na podciśnienie. Po wypięciu podciśnienia, ciśnienie na reduktorze wzrasta do do prawie 2 bar. Tylko nie mogę ustalić przyczyny spadków tego ciśnienia.
- Od: 13 cze 2009, 14:51
- Posty: 111
- Skąd: Radom
- Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998
Witam
Mam podobne problemy jak kolega wilu86, tyle że w Mazdzie 6 ( jak w profilu ).
Wymieniłem świece, przewody i cewkę. I szarpie tylko przez około 10 sekund po przełączeniu się na gaz na obrotach do 3000. Po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy. Obojętnie na jakich obrotach jest ok. W mazdzie 323 lub 626 podobno pomogło wyczyszczenie wtrysków. Czy u mnie też może być to samo? Czy w ogóle czyście się wtryski w mazdzie 6. A poza tym na gazie przejechałem dopiero 7 k km.
Proszę o jakaś konkretną odpowiedź. Dzięki wielkie
Mam podobne problemy jak kolega wilu86, tyle że w Mazdzie 6 ( jak w profilu ).
Wymieniłem świece, przewody i cewkę. I szarpie tylko przez około 10 sekund po przełączeniu się na gaz na obrotach do 3000. Po tych kilku sekundach wszystko wraca do normy. Obojętnie na jakich obrotach jest ok. W mazdzie 323 lub 626 podobno pomogło wyczyszczenie wtrysków. Czy u mnie też może być to samo? Czy w ogóle czyście się wtryski w mazdzie 6. A poza tym na gazie przejechałem dopiero 7 k km.
Proszę o jakaś konkretną odpowiedź. Dzięki wielkie
tak jest odpowiedź, jedź do swojego gazownika, niech zrobi korektę po temperaturze, bo albo masz za bogato, albo za ubogo na zimnym gazie, aby się dowiedzieć musiałby mieć to auto na zimno i na laptopie odczytać wskazania sondy, pod warunkiem że ja podłączył, a pewnie nie... generalnie prawie zawsze jest za bogato, więc lekko w ciemnio może zubożyć, oczywiście nie ma całym zakresie...
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
dzięki za odpowiedź
To czeka mnie wizyta u gazownika, ale chyba lepsze to niż by miało się okazać że coś się popsuło i trza kupić hehe
Generalnie z tego co się dowiedziałem to wtryski hana tak łatwo się nie brudzą, więc te 7000 km to za wcześnie by było je czyścić.
I jeszcze jedno szybkie pytanie
Czy ta za bogata mieszanka może być przyczyną dość dużego spalania mi gazu?? W trasie Madzia zejdzie mi poniżej 10L/100 km ale w mieście to trzeba jej dodać jeszcze 5L
No fakt że lekkiej nogi to nie mam ale bez przesady
Generalnie z tego co się dowiedziałem to wtryski hana tak łatwo się nie brudzą, więc te 7000 km to za wcześnie by było je czyścić.
I jeszcze jedno szybkie pytanie
No fakt że lekkiej nogi to nie mam ale bez przesady
no 15 l trochę dużo, takie spalanie może być spowodowane złym ustawieniem gazu, a jakie było spalanie na benzynie ?
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
hmm, w tym problem że nie wiem
Zaraz po zakupie oddałem do zagazowania i nie sprawdziłem.
Mogę jedynie dodać że teraz komputer pokazuje mi 13,8 L/100 km w trybie miejskim jeżdżąc.
Komp jest ustawiony na +15, no ale to tylko komputer któremu nie wierzę bo i tak spalę około 15 L.
Mogę jedynie dodać że teraz komputer pokazuje mi 13,8 L/100 km w trybie miejskim jeżdżąc.
Komp jest ustawiony na +15, no ale to tylko komputer któremu nie wierzę bo i tak spalę około 15 L.
ja też nie wiem, bo kupiłem już z gazem, dlatego we wtorek jak będzie moja kolej do roboty to jadę na benzynie (dwie strony 100 km), mam teraz pełny zbiornik benzyny i jak wrócę to zatankuję i będę wiedział ile pali wachy i czy spalanie gazu jakie mam jest dobre czy nie, bo ok 1.5 l więcej trzeba doliczyć, ale np już 3-4 do za dużo.
To jest jedna z najpewniejszych metod sprawdzenia, bo jak by się okazało w Twoim przypadku, że pali 13l benzyny tzn, że jest coś nie tak i to nie z instalacja lpg
To jest jedna z najpewniejszych metod sprawdzenia, bo jak by się okazało w Twoim przypadku, że pali 13l benzyny tzn, że jest coś nie tak i to nie z instalacja lpg
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
Witam.
Mam tak samo jak "banas". Zaraz po przełączeniu na gaz chwilę szarpie, po rozgrzaniu wszystko jest ok.
Byłem u gaziarza który to montował to podniósł mi temp. na 37 i zmniejszył dawkę, no ale na rozgrzanym silniku wszytko. Niestety nadal jest tak samo:(
Czy teraz też w ciemno można zmniejszyć dawkę gazu w tym zakresie jak jest na zimnym.
Czy trzeba by było zostawić auto u mechanika, żeby podpiął komp i dokładnie sprawdził na zimnym silniku?
Jeszcze jedno, na czym polega ustawianie mapy lpg przez podłączenie pod OBD?
Mam tak samo jak "banas". Zaraz po przełączeniu na gaz chwilę szarpie, po rozgrzaniu wszystko jest ok.
Byłem u gaziarza który to montował to podniósł mi temp. na 37 i zmniejszył dawkę, no ale na rozgrzanym silniku wszytko. Niestety nadal jest tak samo:(
Czy teraz też w ciemno można zmniejszyć dawkę gazu w tym zakresie jak jest na zimnym.
Czy trzeba by było zostawić auto u mechanika, żeby podpiął komp i dokładnie sprawdził na zimnym silniku?
Jeszcze jedno, na czym polega ustawianie mapy lpg przez podłączenie pod OBD?
- Od: 25 sty 2009, 23:08
- Posty: 59
- Skąd: Ciechanów
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 16v 2003r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość