Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
bieski napisał(a):Oj, coś słabe te twoje oczy
viewtopic.php?t=49620
Śmiej się ale jak wpiszesz w szukaj wycieraczki to tego nie znalazła
brodaM6 napisał(a):Troche przekopałem net i faktycznie FCM jest zaraz pod wężem chłodnicy widać z góry,nawet są odpowiednie otwory, tylko czemu u mnie nie ma i jakim cudem M6 to znosi ,a pozatym to dalej stoje w martwym punkcie i nie wiem co dalej,a może FCm ma oddzielna wiązke-dokładana wraz z FCM chyba juz zabardzo kombinuje .
powtórze, daj fote czego mam dokładnie szukać, to jutro zajrze pod mache i rozwieję twoje wątpliwości.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Czy to normalne, że kierownicą można kręcić tylko podczas pracy silnika? Gdy silnik jest wyłączony, a kluczyk ustawiony jest w pozycji do zapłonu (świecą się wszystkie kontrolki) kierownica jest zablokowana.
________________________
___________________
__________
So far so good
___________________
__________
So far so good
- Od: 4 lis 2010, 12:09
- Posty: 141
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(
Kierownica powinna normalnie puścić po delikatnym przekręceniu kluczyka z pozycji OFF, nie trzeba nawet dojść do ACC. Idzie ciężko, ale kręcić się da.
Witam,
Niepokoi mnie: Silnik na biegu jałowym tyrkocze a gdy wcisnę sprzęgło przestaje. Co to może być? Mam diesla. proszę o odpowiedź.
Niepokoi mnie: Silnik na biegu jałowym tyrkocze a gdy wcisnę sprzęgło przestaje. Co to może być? Mam diesla. proszę o odpowiedź.
-
bugs
-
Xman
bugs napisał(a):dobrzyn22 napisał(a):sprzęgło/kolo 2masowe
Pojeżdżę jeszcze trochę , czy wymieniać odrazu
No szykuj powoli już te 3 tysie...
________________________
___________________
__________
So far so good
___________________
__________
So far so good
- Od: 4 lis 2010, 12:09
- Posty: 141
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6/ 2.0 CITD/ 136KM/ kombi/ rok 2002/ wer. exlusive bez xenonów i navi:(
Zwracam się do was z prośbą o radę. Parę dni temu miałem przygodę na drodze, jadącemu przede mną facetowy wyskoczył pieszy na czerwonym. On wyhamował ledwo, ja niestety ze względu na warunki atmosferyczne nie. Wjechałem mu w tył.
Mam rozwalony przedni zderzak a raczej lewy bok zderzaka. I tu mam do was pytanie co najlepiej zrobić. Szukać używanego w kolorze? Patrząc po allegro jest ciężko zwłaszcza że mam spryskiwacze reflektorów. Kupić zamiennik i pomalować? Czy może oryginał w innym kolorze i przemalować. Już nie wiem...
Mam rozwalony przedni zderzak a raczej lewy bok zderzaka. I tu mam do was pytanie co najlepiej zrobić. Szukać używanego w kolorze? Patrząc po allegro jest ciężko zwłaszcza że mam spryskiwacze reflektorów. Kupić zamiennik i pomalować? Czy może oryginał w innym kolorze i przemalować. Już nie wiem...
- Od: 5 lut 2012, 23:26
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 2.0 136km 2003
Ja bym brał oryginał nawet w innym kolorze spryski można przełożyć po wewnętrznej stronie zderzaka są widoczne miejsca w których mają się znajdować. Moim zdaniem zamiennik to ostateczność
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6