Problem z odpaleniem DITD (zapala przy pomocy PLAKA)dodałem film z odpalania (problem rozwiązany !!)
ja tam od razu po przekręceniu kluczyka mam.
			
			
		no rozumiem, ale w naprawdę wielu sprawdzałem w standardowy sposób i jeżeli był jakiś błąd, to był "mrygany" chwilkę po przekręceniu kluczyka
			
			
		No ale przy sprawdzaniu, a to inna sytuacja od mrugania po +-30 sekundach od odpalenia (bez zworki 
). Takie rzeczy dzieją się gdy błąd występuje tylko w czasie pracy silnika...komp. nie widzi błędu gdy silnik nie pracuje (bez zworki łoczy wiście 
). Co prawda mam zaawansowaną sklerozę i mogę nie pamiętać wszystkich sytuacji z jakimi się borykałem lub źle je pamiętam...starość nie radość 
Ps. W mesiu dżony jest inaczej, wystarczy, że raz coś się komputronowi nie spodoba i będzie świecił do usr...znaczy śmierci
.
			
			Ps. W mesiu dżony jest inaczej, wystarczy, że raz coś się komputronowi nie spodoba i będzie świecił do usr...znaczy śmierci
Pozdrawiam
		Samochód wrócił od elektromechanika , zdiagnozował że to wina zaworu SPV. Teraz najrozsądniej było by podmienić mój zawór na jakiś sprawny z innego samochodu w celu upewnienia się że to właśnie jest wina zaworu SPV. Tylko gdzie ja go znajde i ciekawe czy ktokolwiek zgodził by się na taki manewr.
			
			
		Mialem podobny problem, u mnie pomoglo  rozebranie pompy wtryskowej , wyczyszczenie i  wydmuchanie  filterkow, manualne  sprawdzenie ruchomych  czesci pompy (czy  sie  nie  zacinaja)  wyczyszczenie wszelakich  osadow. Ale  u ciebie  sadze  ze jest problem z elektryka  tzn. niema sygnalu z  jakiegos  czujnika  albo  zaworu  lub  przekaznika,  moze  jakas  wtyczka  zle  siedzi,  najlepiej  wloz   zworke  do  gniastka  diagnostycznego  i  sam odczytaj kody  bledow. No  chyba  ze  ten post jest  juz  niepotrzebny  to napisz  przyczyne  usterki. Pozdrawiam.
			
			
		
- Od: 26 mar 2007, 12:24
 - Posty: 40
 - Skąd: unna/DE
 - Auto: Rx 7 FC   r.86  150 PS   140 tys.
6 GG/GY r.2007 143 PS 220 tys. 
na podmiankę chwilową od opla też można włożyć 
			
			
		pomocy mam ten sam problem, pali na plaka i ze spychu
Natomiast z rozrusznika nic
 
Pomocy może ktoś coś wie , może podpowie
			
			
		Natomiast z rozrusznika nic
Pomocy może ktoś coś wie , może podpowie
- 
					
						mircon
 
Panowie może któryś z was Mi poleci gdzie można zregenerować pompę wtryskową w okolicach Ostrołęki(już  szukałem w internecie ale czekan na wasze podpowiedzi). Mam już ją wymontowaną i mechanik stwierdził że jest mocno zabrudzona w środku, jak wy uważacie czyszczenie i ewentualne uszczelnienie zlikwiduje problem z odpalaniem?
			
			
		zawsze możesz spróbować.
			
			
		Witam,
ja mam podobny problem z tymże auto nie odpala tylko na zimnym silniku,
wczoraj np. po dwóch dniach nieruszania odpalił od strzała bez drgań, bez krztuszenia się, wieczorem odpalił ale się pokrztusił i zostawił sporo białego dymku za sobą
a dziś odpalił ale zgasł po chwili, odczekałem minutkę odpaliłem i od razu w pedał gazu ale widocznie za mało bo znów zgasł i dalej już nie kręciłem
na ciepłym odpala znakomicie tylko rano na zimnym jest loteria
filtr paliwa wymieniony, układ odpowietrzony, przekaźniki przeczyszczone
po przeczytaniu kilku tematów raczej pompę odrzucam bo niby inne objawy (palenie na ciepłym)
pomoże ktoś albo poda namiar na jakiś dobry sprawdzony warsztat w Zielonej Górze?
			
			
		ja mam podobny problem z tymże auto nie odpala tylko na zimnym silniku,
wczoraj np. po dwóch dniach nieruszania odpalił od strzała bez drgań, bez krztuszenia się, wieczorem odpalił ale się pokrztusił i zostawił sporo białego dymku za sobą
a dziś odpalił ale zgasł po chwili, odczekałem minutkę odpaliłem i od razu w pedał gazu ale widocznie za mało bo znów zgasł i dalej już nie kręciłem
na ciepłym odpala znakomicie tylko rano na zimnym jest loteria
filtr paliwa wymieniony, układ odpowietrzony, przekaźniki przeczyszczone
po przeczytaniu kilku tematów raczej pompę odrzucam bo niby inne objawy (palenie na ciepłym)
pomoże ktoś albo poda namiar na jakiś dobry sprawdzony warsztat w Zielonej Górze?

- Od: 1 sie 2013, 10:55
 - Posty: 11
 - Skąd: Zielona Góra
 - Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
 
Witam 
Jestem tu nowym,ale problem mam stary – czyli problem z odpaleniem, auto pali po dłuższym kręceniu lub od plaka, ale zawsze przed odpaleniem mrugnie kontrolka immo ( tak samo jak u kolegi w załączonym filmie) natomiast kontrolka nie zapala się po łączeniu zapłonu ( tak samo jak na filmie) jak już zapali to chodzi strasznie nierówno i strasznie dymi, silnik zasilam paliwem z butelki ponieważ strasznie brudne paliwo idzie ze zbiornika ( miałem podejrzenie że jest w nim woda). Czy kontrolka immo powinna się świecić przed odpaleniem i zgasnąć po odczytaniu klucza? Jak sprawdzić zawór SPV , czy powinno być na nim napięcie w momencie rozruchu czy włączeniu zapłonu ? Dodam że sterownik ten pod filtrem był nie dokręcony i miał słabą masę. Przekaźniki sprawdzone i są ok – podają napięcie. Jak to jest w Waszych autach z tą kontrolką immo? Aha i brak jakichkolwiek błędów – kontrolka świec po odpaleniu nie miga
			
			
		Jestem tu nowym,ale problem mam stary – czyli problem z odpaleniem, auto pali po dłuższym kręceniu lub od plaka, ale zawsze przed odpaleniem mrugnie kontrolka immo ( tak samo jak u kolegi w załączonym filmie) natomiast kontrolka nie zapala się po łączeniu zapłonu ( tak samo jak na filmie) jak już zapali to chodzi strasznie nierówno i strasznie dymi, silnik zasilam paliwem z butelki ponieważ strasznie brudne paliwo idzie ze zbiornika ( miałem podejrzenie że jest w nim woda). Czy kontrolka immo powinna się świecić przed odpaleniem i zgasnąć po odczytaniu klucza? Jak sprawdzić zawór SPV , czy powinno być na nim napięcie w momencie rozruchu czy włączeniu zapłonu ? Dodam że sterownik ten pod filtrem był nie dokręcony i miał słabą masę. Przekaźniki sprawdzone i są ok – podają napięcie. Jak to jest w Waszych autach z tą kontrolką immo? Aha i brak jakichkolwiek błędów – kontrolka świec po odpaleniu nie miga
- 
					
						galgan1
 
tadziol napisał(a):B4B5 otwarty i sprawdzone styki ?
tak sprawdzone i jest OK, niestety dziś mechanik poinformował mnie, że niestety wtryski do regeneracji
ale z tego co się naczytałem to wtryski te są nieregenerowalne więc najpierw zrobię chyba testy za 400 PLN za 4 sztuki i ewentualnie kupię używki, są po 120 PLN choć się trochę boję

- Od: 1 sie 2013, 10:55
 - Posty: 11
 - Skąd: Zielona Góra
 - Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
 
były taki przypadki ale na pewno nie takie objawy.
			
			
		czyli jest szansa że to nie wtryski padły – bocheńscy we Wrocku biorą 650 pln za sztukę i robią oczywiście na jakichś niemieckich zamiennikach
kurde już głupieję z tym odpalaniem i kłębem dymu, może dym związany z dolaniem xeramica? Może kupić forte i pomoże?
Wymieniłem przy okazji aku bo sprzedawca oddał z 55Ah (od benzyniaka) a wziąłem 100Ah, czy "słaby" prąd z tego starego aku mógł mieć zły wpływ na świece.... kombinuję już
			
			
		kurde już głupieję z tym odpalaniem i kłębem dymu, może dym związany z dolaniem xeramica? Może kupić forte i pomoże?
Wymieniłem przy okazji aku bo sprzedawca oddał z 55Ah (od benzyniaka) a wziąłem 100Ah, czy "słaby" prąd z tego starego aku mógł mieć zły wpływ na świece.... kombinuję już

- Od: 1 sie 2013, 10:55
 - Posty: 11
 - Skąd: Zielona Góra
 - Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 101KM RF4F 12.2002r.
 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


