Może nie będzie tak że nowy termostat puszcza cały czas
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
www.mazdaspeed.pl
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ProboszczV6 napisał(a):Może nie będzie tak że nowy termostat puszcza cały czas

wystarczy obciążyć "zimny" silnik i uszczelka jest do wymiany. Głowica wówczas rozszerza się niewspółmiernie bardziej/szybciej od bloku-występuje mikro przemieszczenie głowicy. To powoduje "odklejenie" uszczelki od głowicy i nieszczelność...ProboszczV6 napisał(a):żeby padła uszczelka głowicy to musiałby się ten silnik długo i często przegrzewać mocno

Tak ale podczas procesu spalania ciśnienie gazów zazwyczaj przedostaje się do układu chłodzenia co jest zauważalne.arkadiuszek1 napisał(a):ubywanie płynu to jeden z oznak dostania się płynu do np komory spalania

Układ się odpowietrza samoczynnie ale w jego trakcie dolewamy płynu do chłodnicy a nie do zbiorniczka 

Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą jest nieszczelna. Podjedź na stację diagnostyczną i poproś o zbadanie płynu chłodniczego na zawartość spalin.MateuszRyaN napisał(a):Z otworu przy chłodnicy wypłyneło mega masło... co to [tiiit] jest?


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości