Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
Witam wszystkich...mam pytanie do Was...Zamierzam kupic Mazde6 w sedanie.I tu mam dylemat diesel czy benzyna?Obecnie pracuje w niemczech i czesto jezdze po miescie a w dluzsza trase dwa razy w miesiacu.Duzo ludzi straszy mnie ze diesle sa awaryjne itp.....Moje pytanie drugie....Jesli benzynka,prosze napisac szczerze ile pali taka Madzia...oczywiscie mowie tu o silniku benzynowym z szóstką skrzynia....prosze o porade....Pozdrawiam wszystkich...
-
daro76
Odwieczne pytanie na które nie ma złotej odpowiedzi.
Jeśli robisz powyżej 20000tysiecy w roku diesel, mniej benzyna.
Mialem dwie benzyny, mam diesla następny będzie? w zależności od potrzeb.
Spalanie każdy ma inne z prostego powodu , każdy jeździ inaczej.
Jeżdżąc na dziadka spalisz mało, jeździsz na małolata spalisz dużo i tak w kolo Macieja.
Awaryjność występuje duża ale w PL gdzie to co jest tam sprowadzane no niestety ma wiele do życzenia.
Prawidłowo eksploatowane auto nie sprawi problemów przynajmniej do ponad 200k po za typowymi czynnościami i elementami eksploatacyjnymi.
Rozwiniecie tematu jest w opiniach o GH gdzie przeniosę.
p.s
Masz PW.
Jeśli robisz powyżej 20000tysiecy w roku diesel, mniej benzyna.
Mialem dwie benzyny, mam diesla następny będzie? w zależności od potrzeb.
Spalanie każdy ma inne z prostego powodu , każdy jeździ inaczej.
Jeżdżąc na dziadka spalisz mało, jeździsz na małolata spalisz dużo i tak w kolo Macieja.
Awaryjność występuje duża ale w PL gdzie to co jest tam sprowadzane no niestety ma wiele do życzenia.
Prawidłowo eksploatowane auto nie sprawi problemów przynajmniej do ponad 200k po za typowymi czynnościami i elementami eksploatacyjnymi.
Rozwiniecie tematu jest w opiniach o GH gdzie przeniosę.
p.s
Masz PW.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam wszystkich.
Chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników Mazdy GH, którzy byli posiadaczami wcześniejszego modelu GG.
Czy jesteście zadowoleni? Jak wygląda sprawa z karoserią? Chodzi mi konkretnie o problem rdzy, która w poprzednim modelu była dosyć często spotykana.
Prosiłbym o opinie czy warto przesiadać się na kolejną generację?
PS. Miałem 6 GG, 2002 r, diesel. Mocno zmęczona życiem, zaatakowana przez rdzę.
Chciałbym zasięgnąć opinii użytkowników Mazdy GH, którzy byli posiadaczami wcześniejszego modelu GG.
Czy jesteście zadowoleni? Jak wygląda sprawa z karoserią? Chodzi mi konkretnie o problem rdzy, która w poprzednim modelu była dosyć często spotykana.
Prosiłbym o opinie czy warto przesiadać się na kolejną generację?
PS. Miałem 6 GG, 2002 r, diesel. Mocno zmęczona życiem, zaatakowana przez rdzę.
- Od: 30 maja 2011, 07:42
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2002, 2.0 diesel
obecnie mam GG polifta (nie ma sladu rdzy) i GH przedlifta tez sie dobrze trzyma i nawet podwozie jest lepiej zabezpieczone bo nie "rudzieje" tak jak w GG.
jedynie co to wnetrze jakies takie bardziej plastikowe w GH (material na siedzeniach straszny
) w porownaniu do GG
jedynie co to wnetrze jakies takie bardziej plastikowe w GH (material na siedzeniach straszny

Ostatnio edytowano 11 kwi 2015, 00:37 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie cytujemy całych postów
Powód: Nie cytujemy całych postów
- Od: 22 kwi 2010, 22:55
- Posty: 590
- Skąd: uk
- Auto: Biale
adamb napisał(a):edynie co to wnetrze jakies takie bardziej plastikowe w GH (material na siedzeniach straszny
zalezy jaki model, ja mam w swojej półskóre (dla mnie polskora lepsza niz full skora) i nie mam co narzekac, w GG mialem welur chyba to byl wiec na plus jesli chodzi o mnie
co do karoserii to narazie zero sladu rdzy ale na podwoziu juz jakis nalot sie robil wiec zakonserwowalem, jest lepiej niz w GG ale problemu sie calkiem nie pozbyli
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Ja obecnie zaczynam sie rozgladac za rocznikiem 2009 w benzynie 2.0.... 145 KM.. Ale jeszcze zastanawiam sie czy kombi czy hatchback... Jakie sa wasze opinie? Mnie osobiscie podobaja sie obie wersje, ale to, ze mieszkam za granica, bardziej praktyczne by bylo kombi... Duza jest roznica w masie aut? zmienia to duzo w jezdzie? w spalaniu?
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
adamb napisał(a):mialem na mysli material a nie skore
nie no ok pewnie masz racje
chcialem tylko zaakcentowac ze nie jest tak zle i zalezy od modelu bo napisales wczesniej tak ogolnie ze wnetrze w GH bardziej plastikowe od GG, wnetrze to tez dzwi i deska i ja w moim GG nie bylem zadowolony, fotele w GG mialem materialowe ale musze przyznac wygodne, gorzej wygladaly ale wygodniejsze chyba niz w moim GH
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
lukasrap napisał(a):Ale jeszcze zastanawiam sie czy kombi czy hatchback...
Ja mam sedana i bylem w szoku jak się pakowałem ze pakuje się tak idealnie. A z tych co Ty wymieniłeś jeśli nie masz dużej rodziny 5 drzwiowa będzie lepiej wyglądać choć kombi tez jest Ok. Szukając używanego lepiej na stan patrzeć, jak trafi się kombi w super stanie to brać i na odwrót.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Panowie, a jak z częściami? Ceny, zamienniki. W GG bywały elementy, które ciężko było dostać, a jeśli już to cena była mało atrakcyjna. Czytałem, że w wersji poliftowej użyto znacznie lepszych materiałów do wykończenia wnętrza. Czy rzeczywiście jest jakaś przepaść?
Ostatnia kwestia. Jakiego diesla szukać?
Ostatnia kwestia. Jakiego diesla szukać?
- Od: 30 maja 2011, 07:42
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2002, 2.0 diesel
Z częściami będzie rożnie, można dostać również przez sklep klubowy w dobrych cenach. Mazd GH niema tyle co VW i części również są odpowiedni droższe, ale Mazda ma mniej usterek i problemów niż VW.
Szukać diesla, obojętnie którego oby przebieg, i życiorys miała udokumentowany w DRSie i resztę dokumentów. Poszukaj raczej w DE a jak w PL to z góry omijaj okazje bo taka okazja wykończy Ciebie finansowo i zrazisz się niepotrzebnie do marki.
Szukać diesla, obojętnie którego oby przebieg, i życiorys miała udokumentowany w DRSie i resztę dokumentów. Poszukaj raczej w DE a jak w PL to z góry omijaj okazje bo taka okazja wykończy Ciebie finansowo i zrazisz się niepotrzebnie do marki.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Bez przesady 
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Jeżeli chodzi o diesla to pytałem bardziej o konkretny silnik
nowy nie wchodzi w grę
nie mam na tyle $$$$$$ 
Gdzieś czytałem, że jedyną sensowną jednostką diesla w tym modelu jest silnik 2.2. Jakiś redaktorek wysnuł takie wnioski, pisząc jednocześnie, że silniki 2.0, zwłaszcza te, które były montowane w poprzednim modelu to porażka. Osobiście uważam, że silnik w GG był w porządku. Przynajmniej mój...
Gdzieś czytałem, że jedyną sensowną jednostką diesla w tym modelu jest silnik 2.2. Jakiś redaktorek wysnuł takie wnioski, pisząc jednocześnie, że silniki 2.0, zwłaszcza te, które były montowane w poprzednim modelu to porażka. Osobiście uważam, że silnik w GG był w porządku. Przynajmniej mój...
- Od: 30 maja 2011, 07:42
- Posty: 16
- Auto: Mazda 6, 2002, 2.0 diesel
Tez mam 2.0 i nie narzekam na niego. Czy to będzie 2.0 czy 2.2 nie ma znaczenia dla ciebie, ważniejsze stan tego silnika. Jak był zaniedbany a to 90% w Polsce to będziesz płakał jak większość w dziale diesel. Te problemy co ludzie tam maja to wina kupowania dieslowskich okazji na polskim rynku.
Silnik 2.0 w GH ma poprawione wady które pojawiały się w GG, nie powinien wystąpić problem ze smokiem i podkładkami. Jak zaczniesz szukać to raczej skorzystaj z polecanych handlarzy lub sprowadź sobie sam, trudne to nie jest. Pomijaj GH z Holandii i Francji tam diesle to woły robocze, skromnie powiem ze najlepiej z Belgii bo diesel tu to standard ale niestety jest mało i nieco drożej niż w DE.
Silnik 2.0 w GH ma poprawione wady które pojawiały się w GG, nie powinien wystąpić problem ze smokiem i podkładkami. Jak zaczniesz szukać to raczej skorzystaj z polecanych handlarzy lub sprowadź sobie sam, trudne to nie jest. Pomijaj GH z Holandii i Francji tam diesle to woły robocze, skromnie powiem ze najlepiej z Belgii bo diesel tu to standard ale niestety jest mało i nieco drożej niż w DE.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 273 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6