Mazda6 (GJ) – Nasze wrażenia i opinie

Mazda6 GJ (2012– 2016) / Mazda6 GL (2016- )

Postprzez Marianek » 9 lut 2013, 14:25

Panowie tylko proszę bez emocji i wycieczek personalnych. Jak zaczną się powtarzać będę nagradzał ostrzeżeniami.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez zetek » 10 lut 2013, 14:23

Tutaj nie chodzi o znajomość języka tylko o to co się dostaje w zamian za to ile trzeba zapłacić. Mnie się czepiacie o menu i wskaźnik, a co z tymi co marudzą na brak wykończenia bagaźnika tapicerką. A wskaźnik to nie był problem zrobić bo licznik i tak dostaje informacje o temperaturze, a nie informacje , że ma włączyć kontrolkę. Cieszę się, że ufacie inżynierom Mazdy, ale poprzednie modele miały trochę wad ( dla mnie nie uciążliwych).
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez hamakarol » 10 lut 2013, 18:16

zetek napisał(a):Tutaj nie chodzi o znajomość języka tylko o to co się dostaje w zamian za to ile trzeba zapłacić. Mnie się czepiacie o menu i wskaźnik, a co z tymi co marudzą na brak wykończenia bagaźnika tapicerką. A wskaźnik to nie był problem zrobić bo licznik i tak dostaje informacje o temperaturze, a nie informacje , że ma włączyć kontrolkę. Cieszę się, że ufacie inżynierom Mazdy, ale poprzednie modele miały trochę wad ( dla mnie nie uciążliwych).


dla mnie dużo większą wadą jest brak nawet dojazdówki, nie mówiąc o pełnowymiarówce. Ktoś wspominał że bagażnik jest teraz na zawiasach zamiast podnośnikach w sedamie, wydaje mi się że dzięki temu otwór załadunkowy jest rochę szerszy co przy tej sylwetce jest ważne.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2010, 03:46
Posty: 62
Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012

Postprzez matthies » 10 lut 2013, 19:28

jak ktos zna dosc dobrze jezyk obcy, to raczej nie przywiazuje uwagi do braku polskiego w menu.
to normalne.
ktos kto nie zna, jest rozczarowany tym ze nie ma polskiego menu.
to także jest normalne.

niemniej, w dzisiejszych czasach, wg mnie nie znac choc troche jakiegos innego jezyka to raczej w życiu nie pomaga.

tez bardziej był bym zawiedziony brakiem zapasu anizeli jezykiem. co do pomiaru silnika, oczywiste że ludzie są sceptycznie, to jednak tylko elektronika która zawsze może zawieść i niewiadomo kiedy przegrzeje się motor.
to również jest normalne, że ludzie nie są przekonani do takiej nowinki.

szkoda tylko , że w GJ zabrakło tej tajemniczej agresywności z wersji concept...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez maxkarla » 10 lut 2013, 22:21

Mam pytanie o Mazde 6 GJ, czy posiada FAP lub DPF u diesla?
Początkujący
 
Od: 21 cze 2012, 11:15
Posty: 8
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 Di TURBO 109KM, 2006r.

Postprzez bieski » 10 lut 2013, 22:24

A ty widziałeś może diesla spełniającego EURO-6 bez dpf ? :>
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez maxkarla » 10 lut 2013, 22:29

bieski, ja pytam po prostu, bo ja nie wiem czy ma, pojawialy sie plotki ze juz nie ma DPF i ze ma jakis nowoczesny cos tam.. dlatego pytam czy ma czy nie?
Początkujący
 
Od: 21 cze 2012, 11:15
Posty: 8
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 BK, 1.6 Di TURBO 109KM, 2006r.

Postprzez bieski » 10 lut 2013, 22:35

No ma.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zetek » 11 lut 2013, 08:23

Na moje nie ma DPF. Na stornie Mazdy pisze, że spełnia Euro 6 i jest pogrubione BEZ KOSZTOWNEGO UKŁADU WYDECHOWEGO, a kosztowne dla mnie w układzie wydechowym to DPF bo co innego ma to znaczyć ???????
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez polak900 » 11 lut 2013, 08:34

Co by nie było to brzmi to groźnie <faja>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Tomek79 » 11 lut 2013, 08:57

Ja również gdzieś czytałem, że nie ma DPF'a, ale że diesel mnie nie interesuje nie zakodowałem gdzie to było :|
Broszura o Skyactive ??
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez zielony110 » 11 lut 2013, 09:30

bieski napisał(a):No ma.

+1 <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez glowasiek » 11 lut 2013, 09:49

gj ma dpfa ale jakiegos ceramicznego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez bieski » 11 lut 2013, 10:00

Now anyone who understands diesels will know that unlike gasoline engines, diesel motors operate at a much higher compression ratio. At least they used to, because Mazda has devised an ingenious way of reducing this, and the company’s new 2.2L SKYACTIV-D boasts an incredibly low 14:1 compression ratio.

A two-stage turbocharger has been added, which increases responsiveness across the engine range up to a maximum of 5,200 RPM.

The engine utilizes a highly-efficient active ceramic diesel particle filter (DPF), and the engine fulfils Euro 6, Tier II BN 5 (NA) and Japan’s new emission regulations, without requiring the use of expensive NOx after-treatment products.



Koniec kropka i stop kropek, jak to moja córa mówi :>

gj ma dpfa ale jakiegos ceramicznego

No jakiś taki mega wydajny i tani :)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez zielony110 » 11 lut 2013, 10:04

bieski napisał(a):No jakiś taki mega wydajny i tani :)

cosik takiego
dpf.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Hrodebert » 11 lut 2013, 12:20

A dla mnie zagadką jest cena. Dlaczego w USA Mazda 6 2.5l startuje od $20,880? Co jak łatwo policzyć wychodzi jakieś 65 tys. zł. U nas 135 tys. zł. Bogaty kraj ma swoje przywileje :D
Hrodebert
 

Postprzez Tomek79 » 11 lut 2013, 13:11

No to poczytałem, dzięki Chłopaki za oświecenie ;)
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 19:45
Posty: 185 (0/3)
Skąd: Oleśnica/Thurgau
Auto: Mazda 3 2.0 DISI i-stop excl+ HTB – 2010r.
Lada Niva 21214 1.7i – 2012r.

Postprzez wojteczek29 » 11 lut 2013, 14:53

Witam,
Panowie nie kłóćcie się o to menu komputera w języku polskim. Tak na marginesie nie zgadzam się z jednym z przedmówców – że ucz się języka to będziesz lepiej rozumiał komunikaty. Tutaj nie chodzi o naukę języka tylko o podejście do lokalnego rynku. Bo przyjmując takie rozumowanie, to powinien być w menu tylko jeden język, a wiemy że tak nie jest.
I tutaj dobra wiadomość. Z tego co się dowiedziałem, to polskie menu zostanie wprowadzone do Mazd wraz z wejściem na rynek nowej Mazdy 3.
Początkujący
 
Od: 26 lip 2012, 16:34
Posty: 22
Auto: obecnie brak

Postprzez grzegokow1612 » 11 lut 2013, 18:28

Czyli mając już nową mazdę 6 będzię można zmienić język za free w serwisie??????
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2013, 11:19
Posty: 114
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MAZDA 6 (GJ) 2013 SKYPASSION 2.0 165 KM,MT, I-ELOOP NAVI,JASNA SKÓRA,GRAY METEOR

Postprzez KvM » 11 lut 2013, 18:49

No jasne, ze lepiej mieć wybór niż go nie mieć. Tylko niektórzy nie rozumieją, że wszystko kosztuje. Na niemieckim rynku to będzie koszt marginalny, w Polsce gdzie sprzedaje się kilka tys aut jak dobrze pójdzie to już będzie zauważalne. Ja za takie rzeczy nie chce płacić. Bo ostatecznie za wszystko i tak płaci klient.

Dopisano 11 lut 2013, 17:52:

Hrodebert napisał(a):A dla mnie zagadką jest cena. Dlaczego w USA Mazda 6 2.5l startuje od $20,880? Co jak łatwo policzyć wychodzi jakieś 65 tys. zł. U nas 135 tys. zł. Bogaty kraj ma swoje przywileje :D


Dolicz VAT akcyzę i cena podobna wyjdzie jak u nas. Poza tym u nas to już jest full wypas. Zreszta w USA tez płaci się podatki. Tylko rożne w rożnych stanach dlatego podaje się cenę netto.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 20:55
Posty: 56 (2/0)
Auto: 123dA e87

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6