
Mazda Xedos 6 CA KL ~'94 – Sylwo
No się cenię

A może takie?


A może takie?

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
I kolejna ważna sprawa... przewody miedziane sztywne i elastyczne które są na zewnątrz auta.
http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-he ... 16488.html

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Wymieniaj zaciski bo te po tej regeneracji nie popracują długo
Jak już szlifujesz tłoczek to po obwodzie bo przez te wzdłużne rysy i tak będzie nieszczelność.
Nie używa się do tłoczków smaru miedziowego bo on kruszeje i co najważniejsze nie jest rozpuszczalny w płynie hamulcowym.
Po regeneracji tłoczek powinieneś spokojnie wpychać i wyciągać palcami, więc coś jeszcze jest nie tak skoro musiałeś użyć francuza.
Ogólnie auto ładne, fajny kolor
Jak już szlifujesz tłoczek to po obwodzie bo przez te wzdłużne rysy i tak będzie nieszczelność.
Nie używa się do tłoczków smaru miedziowego bo on kruszeje i co najważniejsze nie jest rozpuszczalny w płynie hamulcowym.
Po regeneracji tłoczek powinieneś spokojnie wpychać i wyciągać palcami, więc coś jeszcze jest nie tak skoro musiałeś użyć francuza.
Ogólnie auto ładne, fajny kolor
Do połowy wszedł wpychany palcami ale chciałem do końca żeby się szybciej płynem zalał. Nie jestem specem od smarów ale słyszałem że właśnie miedziany się do tego nadaje bo właśnie wytrzymuje wyższe temperatury 
Gdybym chciał na dłużej to kupił bym przynajmniej nowe gumki bo stare już trochę zniekształcone są. Ważne że już z gorącymi felgami nie jeżdżę...
Gdybym chciał na dłużej to kupił bym przynajmniej nowe gumki bo stare już trochę zniekształcone są. Ważne że już z gorącymi felgami nie jeżdżę...

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Ale pamiętaj na przyszłość, nie używaj smaru, delikatnie nawilżasz tłoczek DOT-4 i do tego możesz zalać trochę miejsce na tłoczek też DOT4, wejdzie gładko jak po maśle.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
sylwo napisał(a):Nie wierzę w to... jak patrzę na swoje odbłyśniki – matowe i miejscami białe – to nie dziwię się że xenony dały taki słaby efekt.
poważnie, czyszczenie soczewek daje ogromną poprawę, regeneracja odbłyśników nie zmieniła u mnie nic a miałem wypalone identycznie jak twoje. Tak czy owak można ją zrobić dla czystego sumienia
Na dziś dzień mam zregenerowane odbłyśniki, przeczyszczone soczewki i wyregulowane położenia palników w lampach, jakość świateł naprawdę robi wrażenie...
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Witam
też się przymierzam do stuningowania przednich przewodów hamulcowych od dłuższego czasu
Myślę że jak zima odpuści to się za to wezmę i zapodam tu zmianę . Zobaczymy efekt po zmianie 

- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
Dajcie jakieś propozycje odnośnie tych przewodów hamulcowych... te za 360 są porządne ale jednak drogo. Zapytam o cenę ori w carspeed.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Ja kupowałem nowe ori po ok 90 zł za sztukę 

- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
Auć... skąd taka cena... to już wolę te w oplocie.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kupowałem z 2 lata temu
Muszę zapytać brata za ile teraz są 

- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
Nowy nabytek.
Po lewej stary po prawej od M6

Tarcze na razie wpadną stare.
Tylko wymieniać mi się nie chce przez tą pogodę
A i jeszcze wcześniej wyczyścić i pomalować trzeba.
Po lewej stary po prawej od M6
Tarcze na razie wpadną stare.
Tylko wymieniać mi się nie chce przez tą pogodę

A i jeszcze wcześniej wyczyścić i pomalować trzeba.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Witam
i czekam na prezentacje w nowym kolorze 

- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Z nudów tarcze wyczyściłem i prysnąłem

a po weekendzie malowanie wypiaskowanych zacisków w kolorze... nie zdradzę

a po weekendzie malowanie wypiaskowanych zacisków w kolorze... nie zdradzę
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości