Mazda3 Sport BK 2007, LF 2,0 l Kintaro
złote wyglądają spoko 
ja tam lubię jak się błyszczy 
Noooo, widzę, że taki właśnie masz kolor Kamil. Z tego co zdążyłem przeczytać o twojej trójce, to już kupiłeś te 18" OZ razem z autem. Nie wiesz przypadkiem jaki to RAL?
Piękne te fele masz.

Piękne te fele masz.

petoro napisał(a):Nie wiesz przypadkiem jaki to RAL?
Nie mam pojęcia...Wiem że Niemiec je przemalowywał, ale farby co została nie chciał dorzucić do auta, w planach miał malowanie innych tą farbą, coś tam jeszcze pod nosem szprechał, że dał coś 100 ojro za farbę – możliwe to?
petoro napisał(a):Piękne te fele masz.
A dziękuję
Też myślę, że będzie super! Osobiście mam czarną BJ i też po głowie mi chodzi złoty, ale taki ciemniejszy jak w Imprezie. Ale w dobrym zakładzie wołają za to 600 zł / 4 fele.
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 689 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
Myślę, że 600 za komplet dobrze pomalowanych felg to dobra cena. Można też spróbować rzucić na początek PlastiDip. To nie to samo wprawdzie co lakier, ale ma taką zaletę, że jak się znudzi, można wrócić do oryginalnego koloru zrywając po prostu wierzchnią warstwę. No i jest taniej. Ale ja planuję pomalować lakierem, tylko muszę znaleźć ten jeden jedyny kolor, który mi najbardziej podejdzie 
No cóż, ze spalaniem to sprawa jest taka, że jak się uprzesz to po trasie z bólem zmieścisz się w 7-7,5 litra nie przekraczając 100-110 km/h
. Ale to musi być autostrada, lub inna droga bez świateł i zatrzymywania się i nagłego przyśpieszania. Przy czym należy od razu nadmienić, że im wolniej jedziesz tym większy ból odczuwasz
, bo ta Madzia z silnikiem 2,0 benzyna nie jest stworzona do takiej jazdy, ale do dużo szybszej i dynamicznej
. Wtedy dopiero czujesz, że żyjesz
. Ale coś za coś, rozrywka tego typu kosztuje od powiedzmy 9 litrów wzwyż. Im większy stopień zadowolenia z jazdy, tym to wzwyż jest bardziej oddalone na prawo od 9 litrów
. Nie mam porównania z M3 z silnikiem 1,6 benzynowym więc trudno mi coś doradzić, natomiast mogę powiedzieć, że od czasu jak kupiłem moją Madzię, nie było ani jednej chwili, w której żałowałbym dokonanego wyboru. Uwielbiam nią jeździć, a robię ponad 3 tys. km na miesiąc – lwia część tych km to trasa
. Jak poszukiwałem mojego autka, to od razu nastawiłem się na 2,0 w benzynie
i za innymi się w ogóle nie rozglądałem, co znacznie ograniczyło mi niepotrzebnych dylematów
i przyspieszyło zakup
.


![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 2 mar 2010, 12:12
- Posty: 161 (0/2)
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 3 2.0 Kintaro '08
Ford Fiesta MK7 1.4 '09
Seraf napisał(a):komputer się zepsuł, same jedynki wyskoczyły
Undisputed napisał(a):Ale to wymierzyłeś
No, wszystko zaplanowałem już ze 2 tys km wcześniej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


Ładnie wyszło
Powiem szczerze że u mnie bliżej do 333 333
Powiem szczerze że u mnie bliżej do 333 333
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
No to serwis zrobiony.
Świece, olej Elf 5W30 Evolution SXR, filtry oleju, powietrza i pyłkowy, płyn hamulcowy wymienione. Na dodatek okazało się, że tylna tuleja przedniego wahacza po lewej stronie też jest do wymiany, to przy okazji też jest nowa

To teraz lać i jeździć
, na jesień następne wymiany pewnie 
Świece, olej Elf 5W30 Evolution SXR, filtry oleju, powietrza i pyłkowy, płyn hamulcowy wymienione. Na dodatek okazało się, że tylna tuleja przedniego wahacza po lewej stronie też jest do wymiany, to przy okazji też jest nowa

To teraz lać i jeździć
Ostatnio edytowano 8 cze 2014, 21:27 przez petro, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości