dużo pali

Postprzez Hersus » 7 lut 2013, 00:14

Teraz dotarłem do momentu gdzie w mieście pali mi 8-8,4 litra na 100km, w trasie 5. Jakoś się przyzwyczaiłem do tego, ale znowu odczuwam brak mocy. Były dni gdzie madzia szła od 1700obr/min, a teraz jest to powyżej 2000obr. Silnik nie kopci, nadal falują lekko obroty, odpala zawsze, opornie reaguje na wciskanie pedału gazu, dosyć wolno się wkręca. Zastanawiam się nad podmianą zaworu SPV.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Postprzez tadziol » 7 lut 2013, 19:28

Hersus napisał(a): Może warto oddać wtryski do czyszczenia myjką ultradźwiękową i to pomoże?
nie pomoże.masz RF2A czy RF4F ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Krzysiek24 » 8 lut 2013, 23:45

Hersus ma RF4F :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Hersus » 10 lut 2013, 23:27

Tak,mam RF4F. Wczoraj sprawdzałem elastyczność na V biegu 80 do 120 trwało 15,7 sekundy. W trasie spala super, ale kurcze nie zbiera się tak ładnie. Chętnie bym pożyczył od kogoś zawór SPV
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Postprzez pioczel » 11 lut 2013, 17:22

Hersus napisał(a):odpala zawsze, opornie reaguje na wciskanie pedału gazu, dosyć wolno się wkręca. Zastanawiam się nad podmianą zaworu SPV.


może lepiej sprawdz ,podkładki wtrysków....moja już od jakieś czasu zaczęła więcej palić i zbyt wolno wkręcała się na obroty czli muliła trochę oraz leciutki komin był z korka wlewu oleju,jeśli chodzi o zapalanie to na dotyk..tylko spalanie zaczęło mnie niepokoic i ten mułek bo 1-2 lat wcześniej jakoś 7,5 zimą a teraz to z 8.5 albo lepiej ....w piątek powiedziałem ,biorę się za regulację zaworów :D podkładki leżały ponad 2 lata w szufladzie :D
po rozebraniu już na oko było widać że wtryski puszczały kompresję :( czarnr osmolonr gniazda miały dużo nagaru,więc regulacja zaworów,czyszczenie gniazd wtrysków,nowe podkładki (za 1zł) ,po odpaleniu zdziwiłem się mocno jak auto zaczęło się zbierać oraz spod korka wlewu oleju zero dymku -tylko czyste powietrze dmucha :D ...spalanie to dopiero sprawdze za jakiś czas jak pojeżdzę czy spadło na mieście ,ale bardzo liczę że będzie lepiej...
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez Hersus » 12 lut 2013, 19:42

pioczel, podkładki wymieniłem jesienią na oryginalne, nic nie kopci spod korka. Z kolegą mechanikiem zastanawiamy się czy czasem rozrząd nie jest przestawiony, być może poprzedni pseudo mechanik źle złożył rozrząd. w wikend będę chciał sprawdzić ustawienia kół. Już kolejna osoba powiedziała mi, że z rury czuć zapach niedopalonej ropy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2012, 23:13
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DITD RF4f 101KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6