Problemy Z Odpalaniem cz.2

Postprzez damian » 25 lut 2012, 11:35

a zepsuta przepływka może spowodować odcięcie zasilania od pompy paliwa? teraz zobaczyłem w drugiej madzi że to co pyka po włączeniu zapłonu znajduje się za lewym nadkolem w tej wnęce gdzie się montuje filtr stożkowy a w drugiej nie mam czegoś takiego (możliwe, że wykręciłem do lakierowania) i nawet nie mogę znaleźć wtyczki pasującej do tej części.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez mchabeusz » 25 lut 2012, 18:22

jak robilem swapa to w gt wlasnie byla tam taka dosc duza puszka a w sohc nie ale po przekladce wiazki pod gt-ka nie przekladalem tego i jezdzi wiec szukac musisz innej przyczyny
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez damian » 25 lut 2012, 18:45

no właśnie przejrzałem całą instalację w błotniku i nie ma takiej kostki, którą mógł bym wpiąć w ten przekaźnik, więc chyba nie było tego od początku. u mnie jest to w 1.8 dohc, 1.8sohc, a w dawnej 1.6 tego nie ma, możliwe, że to coś od ABSu, bo w tych mazdach co mają ABS to jest, a ta nie ma.

po podłączeniu pompy na krótko zagadała <jupi>

nie wiem co może być nie tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez szmudi323bg » 25 lut 2012, 19:54

No jesli nie masz podłaczonej przepływki to nie zagada :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2010, 14:19
Posty: 97
Skąd: Lubawa
Auto: była
Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
(super samochód)
jest
BMW e46 318 1999

Postprzez mchabeusz » 26 lut 2012, 21:05

A jakieś bezpieczniki lub przekaźniki sprawdzałeś albo nie masz jakiegoś odcięcia pompy przez alarm lub coś takiego :D
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez damian » 27 lut 2012, 12:59

no właśnie wszystko sprawdzałem, chyba, że jest gdzieś jakiś bezpiecznik o którym nie wiem. czy pompa paliwa ma jakiś swój bezpiecznik? bo żaden nie jest do niej przypisany. przekaźnik pompy paliwa podmieniałem i żaden nie pyka. zastanawiają mnie też kontrolki, bo po przekręceniu na zapłon zapala się tylko ta od oleju. po podłączeniu zasilania bezpośrednio do pompy normalnie odpala.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez mchabeusz » 27 lut 2012, 15:48

przekaźnik pompy paliwa jest to ten kolo komputera
sprawdź jeszcze:
* przekaźnik od wtrysków bo przez niego tez idzie prąd do pompy(pod maska opisany jako fuel inj)
* czy jest masa
* znalazłem tez coś takiego ze jest jakiś bezpiecznik zółty(chodzi tu o to ze ma 20A) od pompy paliwa opisany jako fuel (będzie on w kabinie auta)
Wiejec pomysłów nie mam
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez damian » 27 lut 2012, 16:05

już działa, nie wiem co było nie tak, dziś przeczyściłem wszystkie masy, poodpinałem kostki i przeczyściłem styki, podłączyłem elektrykę drzwi (to to chyba raczej nie ma z tym nic wspólnego) no i odpaliła. kontrolki nadal nie działają. nawet po zdjęciu klemy na odpalonym silniku nie załącza się kontrolka ładowania. od kontrolek jest bezpiecznik, ale jest dobry, bo przecież kontrolka oleju się zapala. może coś nie styka przy liczniku. po przekręceniu zapłonu pompa się nie załącza, tylko dopiero jak się kręci rozrusznikiem, tak ma być?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez mchabeusz » 27 lut 2012, 21:21

albo się żarówki spaliły w liczniku :D

z ta pompa tak mam być, patent mazdy przeciw pożarowy :D bynajmniej tak to w książce tłumacza
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez patryk240 » 28 lut 2012, 13:55

Ja ostatnio wyjąłem pompę aby zamontować czujnik rezerwy i przekręciłem na zapłon a tu pompa nie chodzi no okazało się właśnie że po odpaleniu silnika dopiero załącza się pompa a z tego co zauważyłem przepływka ma jakieś znaczenie dla pompy ponieważ gdy miałem popsutą przepływkę pompa zaczynała wyć na zapłonie a co do kontrolki to sprawdź żaróweczkę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez tekkenfan » 28 lut 2012, 23:45

w przepływce są 2 styki które załączają pompę paliwa, czyli w momencie gdy kręcisz rozrusznikiem silnik zasysa powietrze, a klapka przepływki się wychyla zwierając styki i dając sygnał na przekaźnik.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Lantis 89 » 8 lut 2013, 18:50

Uporządkowane
Lantis 89
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323