Jak zdiagnozować brak napięcia na pompie paliwa – immobilizer???

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mikee » 7 lut 2006, 14:28

Witam!

Jest zimno, ręce grabieją a ja muszę dostać się do pompy... tyle że nie pamiętam gdzie jest ;–) Tzn. pod kanapą tylnią jest wskaźnik poziomu paliwa, a sama pompa jest....? No i gdzie jest ten nieszczęsny przekaźnik pompy!!!?
Szukam tego bo: nie zapala, iskra jest, nie ma prawdopodobnie zasilania na pompie... I nie wiem czy nie ma bo a) przekźnik padł, b) immobilizer odcina... czy może jednak jest a c) pompa padła... Raz mi się już coś z nią działo – wyjeli w warsztacie (nie było mnie przy tym więc dlatego nie kojarze gdzie jest) i... nie działała, ale ktoś wpadł na genialny pomysł i podłączył ją odwrotnie – do + dał – ... i ruszyła, po podłaczeniu prawidłowym DZIAŁAŁA!!! tak jakby się zacięła po prostu... i działała tak przez ostatni rok....
No ale koniec tych wywodów. Pomóżcie i odpowiedzcie mi na moje pytania :) z góry dzięki!
Ostatnio edytowano 7 lut 2006, 19:04 przez mikee, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 19 paź 2004, 21:41
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE FS 1995 +LPG

Postprzez Grzyby » 7 lut 2006, 16:37

Że zacytuję moda z 323.
"Taki duży chłopak, tak długo na forum a nie wie jak poprawnie nazwać temat?"
mikee – popraw temat zgodnie z regulaminem zanim wywalę do kosza.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Gość » 24 cze 2006, 13:02

Hej Mikee, sluchaj... mam DOKŁADNIE ten sam problem... pewnie już go rozwiązałęś... mółbyś odpowiedzieć na pytania które wcześniej postawiłeś?
wielkie dzięki
pozdrawiam
Gość
 

Postprzez mikee » 14 wrz 2006, 09:42

Problem rozwiązano w warsztacie. To była pompa paliwa. O dziwo działała, ale miała już nieszczelności czy coś innego, co powodowało że niby pracowała, pluła paliwem, ale ciśnienie było za małe i wracało zamiast być wstrzykiwane do silnika. Rozwiązanie – wymiana pompy. pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 19 paź 2004, 21:41
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE FS 1995 +LPG

Postprzez brunobsd » 18 wrz 2006, 12:42

Mialem podobny problem:
Gosc ktory ponoc super sie znal wymienil mi pompa (w modelu Cronos trzeba sciagac zbiornik paliwa).
Po 2 tygodniach te same objawy (iskra jest, ale pompa nie chodzi) – pojechalem tym trazem do aso w szczecinie i okazalo sie ze immobiliser mial 2 odciecia (na rozrusznik i wlasnei na pompe). Po zmostkowaniu przekaznika w immobiliserze wszystko gra. Kostka na ktorej sprawdzalismy napiecie dla pompki u mnei byla z lewej strony z tylu (kabelek wychodzil gdzies z bagaznika), jak sie troche podniesie samochod albo wsliznie pod spod to powinno byc ja widac.
Pozdrawiam uczciwych mechanikow (zwlaszcza w Szalejowie)....
Początkujący
 
Od: 5 sty 2006, 11:29
Posty: 11
Skąd: szczecin
Auto: 626 2.0i GE FS 1994

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6