Czy ktoś się orientuje czym różnią się te 2 systemy centralnego zamka
1. WITH DOUBLE LOCKING SYSTEM
2. WITHOUT DOUBLE LOCKING SYSTEM
jak sprawdzić, który system jest zainstalowany w samochodzie?
Centralny zamek – podwójna blokada
Strona 1 z 1
double locking – podwojna blokada
uruchaniasz ja z pilota przy zamykaniu auta: 2 x Lock (wciskajac przycisk lock – zamknieta kludka)
a czym sie roznia alarmy z i bez tego systemu?
po pierwszym razie zamkniecia auta masz zablokowane drzwi od zewnetrznej strony, ale otworzysz je od srodka auta... klamka...
wyobraz sobie teraz, ze zlodziej wybil mala szybke i otworzyl drzwi od srodka, nastepnie wszedl juz jak czlowiek do auta... lecz z podwojnym blokowaniem juz jest gorzej...
wyobraz sobie, ze zlodziej wybil mala szybke i... dalej nie moze otworzyc drzwi
, nie da sie...
czyli kradnac takie auto nigdy nie bedzie wygladal jak wlasciciel auta, gdyz zawsze bedzie musial uzywac duzego wybitego okna do wchodzenia i wychodzenia z auta...
ps. nie spotkalem jeszcze M5 bez tej podwojnej blokady
uruchaniasz ja z pilota przy zamykaniu auta: 2 x Lock (wciskajac przycisk lock – zamknieta kludka)
a czym sie roznia alarmy z i bez tego systemu?
po pierwszym razie zamkniecia auta masz zablokowane drzwi od zewnetrznej strony, ale otworzysz je od srodka auta... klamka...
wyobraz sobie teraz, ze zlodziej wybil mala szybke i otworzyl drzwi od srodka, nastepnie wszedl juz jak czlowiek do auta... lecz z podwojnym blokowaniem juz jest gorzej...
wyobraz sobie, ze zlodziej wybil mala szybke i... dalej nie moze otworzyc drzwi
czyli kradnac takie auto nigdy nie bedzie wygladal jak wlasciciel auta, gdyz zawsze bedzie musial uzywac duzego wybitego okna do wchodzenia i wychodzenia z auta...

ps. nie spotkalem jeszcze M5 bez tej podwojnej blokady
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wojtek napisał(a):nie spotkalem jeszcze M5 bez tej podwojnej blokady
To moja jest bez tej blokady
albo coś źle zrozumiałem.
Wchodzę do samochodu, naciskam LOCK i zamyka się auto. Ciągnąc za klamkę drzwi sie nie otwierają, ale można taki wichajster przesunąć i wtedy otwierają się bez problemu.
Jeszcze jedna próba z DOUBLE LOCK – zamykam auto i później drugi raz naciskam LOCK i działa jak wyżej. Wichajster jest mechaniczny więc żadna elektronika tutaj nie pomoże.
Więc wygląda na to, że mam system bez podwójnego zamykania.
Dzięki – chciałem tylko to sprawdzić bo nie wiedziałem który schemat rozgryzać.
iwi napisał(a):bez problemu wychodzę – właśnie tak sprawdzałem.
a u mnie nie
jak ja sie zamkne w aucie ( pilotem 2 x razy) to zapadka jest luzna... i nie odbezpieczysz klamki i nia nie otworzysz drzwi...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
to pozazdrościć
a mam jeszcze takie pytanie – czy do centralnego zamka jest jakiś sterownik czy po prostu BCM obsługuje tą funkcje – bo na schemacie go nie znalazłem.
ale mimo, że podoba mi się to rozwiązanie to chyba wymaga to wymiany wszystkich zamków, natomiast przeglądałem schemat aby włączyć / wysterować otwieranie bagażnika z pilota (mam taki przycisk od wymiany pilota)
a dla zainteresowanych to podaje schematy – jak widzicie różnic jest wiele.
Instalacja 6-przewodowa
instalacja 9 przewodowa
a mam jeszcze takie pytanie – czy do centralnego zamka jest jakiś sterownik czy po prostu BCM obsługuje tą funkcje – bo na schemacie go nie znalazłem.
ale mimo, że podoba mi się to rozwiązanie to chyba wymaga to wymiany wszystkich zamków, natomiast przeglądałem schemat aby włączyć / wysterować otwieranie bagażnika z pilota (mam taki przycisk od wymiany pilota)
a dla zainteresowanych to podaje schematy – jak widzicie różnic jest wiele.
Instalacja 6-przewodowa
instalacja 9 przewodowa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości