Stag ma wbudowaną protezę do obsługi sterowania zastosowanego w Mazdach. Nazwali to "Zubożanie Mazda" Inne sterowniki obsługujące to prawidłowo zliczają czasy. Są na forum przykłady walki z silnikiem za pomocą STAGa
Co do zbiornika, to czy nie lepiej zamontować pełną, F11L na przykład? F63005811L to 630/225 mieści 58/46,4l
G11L G63006611L ma podobnie, ale mocowanie wewnętrzne. Zwykły toroid T63005311 mieści 53/42,4l
Jeśli nie mają w Megapolu można zadzwonić do STAKO. Mojej też w Megapolu nie było a w Stako tak.
LPG w MPV
Ok, widzę, że jesteś dość sceptycznie nastawiony akurat do STAGa. Każdą opinię wezmę pod uwagę.
Według Ciebie jaką elektronikę lepiej zainstalować, aby zmieścić się w ok 2500-2600 za całość ?
Z KME Nevo czy Nuvo powiedzieli mi 2500 z wlewem pod klapką, aczkolwiek jak na razie KME zostawiam jako ostateczność.
Prinsa i innych wysokich półek nie założe, bo po prostu się nie opłaca do tego silnika
Butle rozważę jak największą się da, oczywiście Twoje wymiary i bananmin'a również podam instalatorowi, żeby nie musiał sam roztrząsać tematu i męczyć mnie pytaniami
Według Ciebie jaką elektronikę lepiej zainstalować, aby zmieścić się w ok 2500-2600 za całość ?
Z KME Nevo czy Nuvo powiedzieli mi 2500 z wlewem pod klapką, aczkolwiek jak na razie KME zostawiam jako ostateczność.
Prinsa i innych wysokich półek nie założe, bo po prostu się nie opłaca do tego silnika
Butle rozważę jak największą się da, oczywiście Twoje wymiary i bananmin'a również podam instalatorowi, żeby nie musiał sam roztrząsać tematu i męczyć mnie pytaniami
- Od: 2 sty 2013, 17:50
- Posty: 16
- Skąd: Wrocław / Zgorzelec
- Auto: MPV 11.99 2,0 B+LPG
MR2 SW20 2,0 156KM
Lexus GS430 Ltuned V8
Bo to się nie nadaje.
Elektronika to Tech 314 lub Agis. Tech ma/miał (do sprawdzenia) więcej korekt a Agis bez OBD już nie jest produkowany. Cenowo powinno być podobnie. Zaworki (wtryski) kosztują też. H2000 można zastąpić Regami lub Matrixami.
Reduktor jak pisałem KME silver (albo slim/Tur) albo Shark SGI 1200mbar, chyba że bananmin zaaprobuje do Twojego Alaskę (teoria 136KM) Reduktor AC cieszy się zainteresowaniem ale pojawiają się doniesienia, że hałasuje.
Filtr lotny możesz zainstalować KME ze szkłem.
Ciesz się że niemusisz stosować emulatorów czujników, tankfloperów i innych oszukiwaczy :–)
Instlację dobrze jest zestroić AFR.
Trzy zasady:
– instalacji nie wrzuca się pod maskę a instalacja jest najkosztowniejszym elementem
– na instalacji się nie oszczędza. Oszczędza się po.
– auto ma być w bardzo dobrym stanie. Każda naprawa w obrębie silnika powinna być powodem do sprawdzenia regulacji. Gdy wyreguluje się na AFR, zmiana świec może kosztować kilka stówek więcej bo trzeba jak okaże się, że regulacja poprzednia była przeprowadzona na źle działającym zapłonie.
PS
Wtryski najlepiej pojedyncze
Rurki wtrysk-kolektor równe
MAP za filtrem lotnej
Nawiercanie kolektora poza autem.
Elektronika to Tech 314 lub Agis. Tech ma/miał (do sprawdzenia) więcej korekt a Agis bez OBD już nie jest produkowany. Cenowo powinno być podobnie. Zaworki (wtryski) kosztują też. H2000 można zastąpić Regami lub Matrixami.
Reduktor jak pisałem KME silver (albo slim/Tur) albo Shark SGI 1200mbar, chyba że bananmin zaaprobuje do Twojego Alaskę (teoria 136KM) Reduktor AC cieszy się zainteresowaniem ale pojawiają się doniesienia, że hałasuje.
Filtr lotny możesz zainstalować KME ze szkłem.
Ciesz się że niemusisz stosować emulatorów czujników, tankfloperów i innych oszukiwaczy :–)
Instlację dobrze jest zestroić AFR.
Trzy zasady:
– instalacji nie wrzuca się pod maskę a instalacja jest najkosztowniejszym elementem
– na instalacji się nie oszczędza. Oszczędza się po.
– auto ma być w bardzo dobrym stanie. Każda naprawa w obrębie silnika powinna być powodem do sprawdzenia regulacji. Gdy wyreguluje się na AFR, zmiana świec może kosztować kilka stówek więcej bo trzeba jak okaże się, że regulacja poprzednia była przeprowadzona na źle działającym zapłonie.
PS
Wtryski najlepiej pojedyncze
Rurki wtrysk-kolektor równe
MAP za filtrem lotnej
Nawiercanie kolektora poza autem.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Podpisuję się pod tym co enkai powiedzial.
Ale uważam, że każdą instalkę da sie wystroić, pod warunkiem, że zostały spełnione podstawowe zasady montażu i doboru elementów.
Jak rozumiem, slowa o bojach na forum odnosily sie miedzy innymi do mnie;) Moja instalacja ma już 5 lat, a powiewem nowoczesnosci byl pelen Stag 300-6 i walteki. Podczas walki z plywaniem obrotów i spalaniem wymienilem wtryskiwacze na HANA (czerwone zresztą), do tego kilkakrotna regulacja w czasie jazdy. Pelen sukces – spalanie w trasie ok. 12 l/100, w miescie ok 17-18 l/100. Przy zbiornikach 2x35l(wchodzi 60 l) daje to zasieg w trasie ok. 500 km, co mi w zupelnosci odpowiada.
pozdrawiam
Krzysiek
Ale uważam, że każdą instalkę da sie wystroić, pod warunkiem, że zostały spełnione podstawowe zasady montażu i doboru elementów.
Jak rozumiem, slowa o bojach na forum odnosily sie miedzy innymi do mnie;) Moja instalacja ma już 5 lat, a powiewem nowoczesnosci byl pelen Stag 300-6 i walteki. Podczas walki z plywaniem obrotów i spalaniem wymienilem wtryskiwacze na HANA (czerwone zresztą), do tego kilkakrotna regulacja w czasie jazdy. Pelen sukces – spalanie w trasie ok. 12 l/100, w miescie ok 17-18 l/100. Przy zbiornikach 2x35l(wchodzi 60 l) daje to zasieg w trasie ok. 500 km, co mi w zupelnosci odpowiada.
pozdrawiam
Krzysiek
- Od: 7 mar 2010, 21:50
- Posty: 12
- Skąd: B-stok
- Auto: Mazda MPV ES AJ MY2003
Wrzuciłbyś wreszcie jakieś foty tych zbiorników.
Czerwone powiadasz? Na jakim ciśnieniu? Czy możesz wrzucić/przesłać konfigurację sterownika?
Czerwone powiadasz? Na jakim ciśnieniu? Czy możesz wrzucić/przesłać konfigurację sterownika?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Gazownik nie ma racji.
Samochód na gazie ma jeździć tak samo jak na benzynie.
Zmień gazownika na jakiegoś polecanego.
Ja ma 1.8 na Stagu i nie szarpie.
Silnik 1.8 na zubożenie nie wiem czy 2.0 również jak tego ci nie włączył będzie szarpać.
Jest trochę na ten temat na forum poczytaj.
Samochód na gazie ma jeździć tak samo jak na benzynie.
Zmień gazownika na jakiegoś polecanego.
Ja ma 1.8 na Stagu i nie szarpie.
Silnik 1.8 na zubożenie nie wiem czy 2.0 również jak tego ci nie włączył będzie szarpać.
Jest trochę na ten temat na forum poczytaj.
- Od: 22 wrz 2011, 13:13
- Posty: 93
- Skąd: Gliwice Śląsk
- Auto: Mazda Premacy 2002r 1,8 74kW (Pb+LPG STAG Hana+Magic III)
XarDas6 napisał(a):Czy ktoś z was może miał taki problem? Gazownik który zakładał instalacje zapiera się że wszystko jest ok, że na "zimnym silniku ma prawo pracować inaczej" na wolnych obrotach pracuje równiutko. Świece nowo wymienione..
jakie pozostałe podzespoły i co się dokładnie dzieje?
ps uzupełnij profil
hej ja mam instalacje od 4 miesiecy 2,700 mnie kosztowała i nie ma żadnego problemy nawet jak przełączam przy 130 na godzine nic nie czuc
stag 4+ funkcja zuborzenia wlaczona wtryski hanna zbiornik 45 l gazu wchodzi
blisko mnie jest gaziaz ponoc nie ma lepszego w promieniu 150km
stag 4+ funkcja zuborzenia wlaczona wtryski hanna zbiornik 45 l gazu wchodzi
blisko mnie jest gaziaz ponoc nie ma lepszego w promieniu 150km
Ja również jak większość właścicieli MPV szykuję się do założenia LPG i mam prośbę o podanie kompletnego zestawu do samochodu. Po kontakcie z bananminem i miejscowycmi gazownikami ustaliłem taki zestaw, który się już wielokrotnie przewija przez forum a mianowicie: Stag 4+, hana zielone, ACr01, i zbiornik 630/225m + wlew w klapce. Nie wiem jakie inne elementy będą jakościowo pasowały do całości np: wielozawór, filtr gazu, zawór odcinający, czujnik ciśnienia. Drugie pytanie o cenę takiego zestawu z montażem. U mnie dobry warsztat zaśpiewał 3kzł za instalację. Czy to jest dobra cena czy trochę za dużo by płacić za renomę firmy.
Mam jeszcze pytanie czy potrzebna będzie uszczelka pod przepustnicę przy instalacji LPG przy ściaganiu kolektora? Wyczytałem, że jest tam metalowa i niewiem czy potrzebna wymiana. Dodam iż uszczelke pod kolektor już mam. Następne pytanie, czy z mazdy 626 będzie pasować do MPV.
Mam jeszcze pytanie czy potrzebna będzie uszczelka pod przepustnicę przy instalacji LPG przy ściaganiu kolektora? Wyczytałem, że jest tam metalowa i niewiem czy potrzebna wymiana. Dodam iż uszczelke pod kolektor już mam. Następne pytanie, czy z mazdy 626 będzie pasować do MPV.
kupię uszczelkę do tylniej szyby w klapie MPV,
- Od: 13 lut 2012, 23:53
- Posty: 30
- Skąd: Górny Śląsk
- Auto: MPV, LW, FS, 2.0, 16V, 2001r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość