Mazda 323 BG PN '94 "White Lady"-ODBUDOWA
Imo jak już się bawić w swapowanie to tylko BP
			
			
		
- Od: 13 maja 2011, 15:57
 - Posty: 146
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00 
benny88 napisał(a):Te diesle to dwa różne silniki
Dokładnie PN to produkcja z Hiroszimy rodem, a ten TD to Isuzu, który często jest spotykany w Oplach, zwłaszcza w Corsie, Oliwolubny
 Ale przejdźmy do konkretów, bo na silnik będzie jeszcze czas
  
 Co do dzisiejszych prac to począwszy od drobiazgów, skończyło się na grubszych rzeczach.
Wycięta rdza na prawym progu:

Nowa łatka i stara na wzór:

Wstawiona łatka, w tle wewnętrzny próg i coś jeszcze:

To coś jeszcze to nowy kompletny próg wewnętrzny, pomalowany reaktywnym i akrylem
 :
Nowo wykonany z ocynku 1mm próg zewnętrzny:

I taka fotka poglądowa tyłka Mazdy i odsłoniętego przez Pawła tylnego pasa:

Tyle na dziś, jutro ciąg dalszy
- 
					
						
					
						Benzin im Blut
 
- Od: 20 sty 2011, 00:16
 - Posty: 2362 (23/27)
 - Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
 - Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99 
w tym półmroku nie jest taka ruda  
			
			
		
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
 - Posty: 1415 (2/3)
 - Skąd: Lublin
 - Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
 
nie mów że to będzie wankiel i napęd 4x4Piotr89 napisał(a):na silnik będzie jeszcze czasMimo to zapewniam was że może pokuszę się o coś nietypowego, niestandardowego

- Od: 24 lut 2008, 12:20
 - Posty: 2623 (4/35)
 - Skąd: Radzionków
 - Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r. 
alk80 napisał(a):nie mów że to będzie wankiel i napęd 4x4Piotr89 napisał(a):na silnik będzie jeszcze czasMimo to zapewniam was że może pokuszę się o coś nietypowego, niestandardowego
I 4WS do tego

- Od: 14 lut 2010, 22:32
 - Posty: 2995 (13/28)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: Mazda 626 GE KL  sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL 
Myślalem nad K8, ale... mam troszkę inny plan, Japoński silnik ale z innej stajni 
 , a jakiej 
 
Może będzie to śmierdząca rzędówka
 
Co do wankla nie jestem przekonany.
Co do napędu nie przewiduję zmian, FWD pozostaje
A co do oleju w filtrze to troszke jest przybrudzony na jednym garze ale to z powodu opóźnienia w układzie zaworowym, musze wyregulować luz na dolotowym i będzie pewnie dobrze
 
A właśnie ma ktoś może info jakieś o wielkościach luzu zaworowego????
			
			
		
 , a jakiej 
 Może będzie to śmierdząca rzędówka
 Co do wankla nie jestem przekonany.
Co do napędu nie przewiduję zmian, FWD pozostaje
A co do oleju w filtrze to troszke jest przybrudzony na jednym garze ale to z powodu opóźnienia w układzie zaworowym, musze wyregulować luz na dolotowym i będzie pewnie dobrze
A właśnie ma ktoś może info jakieś o wielkościach luzu zaworowego????
- 
					
						
					
						Benzin im Blut
 
- Od: 20 sty 2011, 00:16
 - Posty: 2362 (23/27)
 - Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
 - Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99 
śmierdzi mi to nismoPiotr89 napisał(a):Japoński silnik ale z innej stajni
Może będzie to śmierdząca rzędówka

- Od: 24 lut 2008, 12:20
 - Posty: 2623 (4/35)
 - Skąd: Radzionków
 - Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r. 
efekty dzisiejszej pracy:
zamykanie home-made progu wykonanego z blach ocynkowanej (wymaga tylko wykończenia i nadania ostatecznego kształtu):





oraz mój szalony pomysł na zastąpienie lotki tylnej klapy lotką z BJ, która po dzisiejszej przymiarce i niewielkich przeróbkach będzie ładnie się komponować
a tutaj porównanie lotek z Bj jest troszkę większa
 

			
			
		zamykanie home-made progu wykonanego z blach ocynkowanej (wymaga tylko wykończenia i nadania ostatecznego kształtu):





oraz mój szalony pomysł na zastąpienie lotki tylnej klapy lotką z BJ, która po dzisiejszej przymiarce i niewielkich przeróbkach będzie ładnie się komponować
a tutaj porównanie lotek z Bj jest troszkę większa


- Od: 14 kwi 2011, 09:47
 - Posty: 1415 (2/3)
 - Skąd: Lublin
 - Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
 
Alk80, być może Nismo, a może 'silnik z cylindrami leżącymi na wspólnej osi, z tłokami poruszającymi się przeciwbieżnie' 
 
A ta lotka naprawdę doda uroku, zresztą co ja będę mowił
  jak skończę szczęśliwcy zobaczą na żywo, nieszczęśnicy na zdjęciach 
			
			
		
 A ta lotka naprawdę doda uroku, zresztą co ja będę mowił
- 
					
						
					
						Benzin im Blut
 
- Od: 20 sty 2011, 00:16
 - Posty: 2362 (23/27)
 - Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
 - Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99 
niezłe i idzie 
 czyść wszystko przed spawaniem to znaczy oczyść miejsce gdzie będziesz spawał i nie wdychaj gazów wydzielanych pod czas spawania blach ocynkowanych 
 taka mala rada od spawacza:)
			
			
		
- Od: 6 paź 2009, 08:42
 - Posty: 225
 - Skąd: Lublin/Krasnystaw
 - Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :) 
marshal_sila napisał(a):niezłe i idzieczyść wszystko przed spawaniem to znaczy oczyść miejsce gdzie będziesz spawał i nie wdychaj gazów wydzielanych pod czas spawania blach ocynkowanych
taka mala rada od spawacza:)
Marcinie, cieszy mnie to że się podoba, a co do ocynku to tam gdzie jest spawany zeszlifowałem z obydwu stron po 1cm i dodatkowo w masce przeciwgazowej spawam, żeby sie nie zatruć.
- 
					
						
					
						Benzin im Blut
 
- Od: 20 sty 2011, 00:16
 - Posty: 2362 (23/27)
 - Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
 - Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99 
Coś tam z Pablem wymodzimy, tu sie utnie, tu wygnie na gorąco, żywica uzupełni i pomaluje...i tu nasuwa mi się pytanie czy malować pod kolor samochodu i czy wszystko malować łącznie z progami lusterkami, klamkami i listwami na biało czy pozostawić kontrast kilku elementów malując je na czarno??? 
 
A co do tej lotki to chyba ciężko trafić taką dłuższą do BG
 
Co do mojego tematu, mała przymiarka felg
 


Zastanawiam się jak będę się te 15" toczyć
 I czy 56hp wystarczy na ruszenie z miejsa 
			
			
		
 A co do tej lotki to chyba ciężko trafić taką dłuższą do BG
 Co do mojego tematu, mała przymiarka felg
 

Zastanawiam się jak będę się te 15" toczyć
 I czy 56hp wystarczy na ruszenie z miejsa 
- 
					
						
					
						Benzin im Blut
 
- Od: 20 sty 2011, 00:16
 - Posty: 2362 (23/27)
 - Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
 - Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99 
to jest profil 55 dokładniej 195/55/15
			
			
		
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
 - Posty: 1415 (2/3)
 - Skąd: Lublin
 - Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
 
benny88 napisał(a):Muszę zobaczyć jaki ja mam profil bo wydaje mi się że mniejszy
na TWR chyba są 195/50R15

- Od: 14 lut 2010, 22:32
 - Posty: 2995 (13/28)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: Mazda 626 GE KL  sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości



 