Nie dzialajace virsy, brak mocy.

Postprzez Hazu » 8 maja 2011, 00:26

grzesiek1989cz napisał(a):esli to nie robi roznicy to podpial bym nawet narazie bez zdejmowania kolektora :)tylko mi sie wydaje ze ta puszeczka jest u mnie inna troche:)prosze o szybka odpowiedz:)


Możesz zamiast tych zbiorniczków dwóch, obejść to wszystko montując taki jeden zbiorniczek podciśnienia jak był w silnikach z serii B w 323 i 323f
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gingol » 15 maja 2011, 18:40

Zauważyłem że u mnie jest ułamany kruciec i zaślepiona rurka od virsy i nie działają wcale:(
Ma to jakiś wpływ na moc i czy przekłada się to na spalanie??
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez Hazu » 15 maja 2011, 18:58

Ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gingol » 15 maja 2011, 19:04

no to chyba nadszedł czas coś z tym zrobić:)
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez Wojtek » 15 maja 2011, 22:28

gingol napisał(a):Ma to jakiś wpływ na moc i czy przekłada się to na spalanie??


a przeczytal kolega ten watek? :>

gingol napisał(a):no to chyba nadszedł czas coś z tym zrobić :)


popieram...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez grzesiek1989cz » 15 maja 2011, 22:40

ja jutro wrzucam gaz:)beda zdejmowac kolektor to sie zobaczy co z ta puszka nie tak:)niestety nie zdazylem zalatwic sprawnej na podmianke ale moze uda sie tamta odratowac:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez gingol » 16 maja 2011, 21:30

Dziś wziąłem się za naprawę. Ułamane końcówki zastąpiłem końcówką od migomatu. Rozwierciłem dyszę wiertłem 3mm żeby nie dławiło powietrza a przy zbiorniczkach rozwierciłem otwory i wkręciłem końcówkę nagwintowaną stroną uszczelniając to klejem do śrub. Po zmontowaniu kolektora na miejsce i podłączeniu przewodów odpaliłem silnik i wszystko pięknie działa:) Wydaje mi się że to lepszy sposób niż klejenie plastikowych końcówek.
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez Wojtek » 16 maja 2011, 22:03

gingol napisał(a):Wydaje mi się że to lepszy sposób niż klejenie plastikowych końcówek.


moze masz jakies zdjecia z tej operacji?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17520 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez gingol » 17 maja 2011, 21:27

Nie mam ale mogę zrobić jutro zdjęcia elementów które wstawiłem:)
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 23:06
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Auto: Xedos 6 2.0

Postprzez ziomek23021989 » 17 sty 2013, 15:29

Witam!!!

Jestem od niedawna posiadaczem Xedosa 6 2.0v6 Mój problem polega na tym iż mazda od niedawna nie ma mocy po prostu nie chce jechać. Na piątym biegu 120 i dalej nie idzie. Dosłownie nie wiem co może być Xedos-owi......
Czytałem że mogą to być świece –> wymienione i dalej to samo
Proszę o pomoc co jeszcze może być przyczyną takiego stanu rzeczy????
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:16
Posty: 5
Auto: Mazda
Xedos 6
2.0 v6

Postprzez Schodek » 17 sty 2013, 15:36

Witam
Sprawdź przepustnicę. Zobacz cały układ dolotowy powietrza. Sprawdź filtr powietrza i czy wszystkie czujniki są podłączone.
Ja bym raczej w tym kierunku szukał.
Być może przepustnica nie otwiera do końca i dlatego tylko do pewnych prędkości ciągnie (a nawet nie ciągnie tylko słabo się rozpędza)
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 21:13
Posty: 14
Auto: Mazda Xedos 6
2.0 V6
1992

Postprzez ziomek23021989 » 17 sty 2013, 16:57

Bardzo możliwe właśnie zaczynam wymieniać przepływomierz więc dam znać jakie będą efekty... Z góry pozdrawiam i dzięki...

Dopisano 17 sty 2013, 20:30:

wymieniłem przepływomierz i było by dobrze wchodzi na obroty i później gaśnie...
co z tym fantem zrobić dalej??
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:16
Posty: 5
Auto: Mazda
Xedos 6
2.0 v6

Postprzez mackoGD » 23 sty 2013, 22:38

Sprawdź kody błędów!!!
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Postprzez niedzwiadek833 » 24 sty 2013, 17:59

ziomek23021989 napisał(a):wymieniłem przepływomierz i było by dobrze wchodzi na obroty i później gaśnie...
co z tym fantem zrobić dalej??

Sprawdź jeszcze czy guma łącząca przepływomierz z przepustnicą nie jest popękana i czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2009, 12:02
Posty: 316 (0/4)
Skąd: GA
Auto: GG L8 03 MT
BM PE 16 MT

Postprzez Piotr_ » 24 sty 2013, 18:15

niedzwiadek833 napisał(a):Sprawdź jeszcze czy guma łącząca przepływomierz z przepustnicą nie jest popękana i czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza.


mam nadzieję że kolega ziomek23021989 od tego zaczął :> :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez ziomek23021989 » 27 sty 2013, 22:46

Przepływka wymieniona i wszystko dalej tak samo. Dalej brak mocy i auto do 120 i koniec..
Wymieniona została nawet rura między przepustnicą a przepływomierzem i nic...
A co do czytania błędów to gdzie podłączyć co i jak..
I co oznacza dana ilość błysków??
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:16
Posty: 5
Auto: Mazda
Xedos 6
2.0 v6

Postprzez AGADAR » 27 sty 2013, 23:04

ziomek23021989 napisał(a):A co do czytania błędów to gdzie podłączyć co i jak..
I co oznacza dana ilość błysków??


Tutaj poczytaj
viewtopic.php?f=116&t=99250
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez ziomek23021989 » 29 sty 2013, 21:24

Mam pytanie czy takie objawy może powodować uszkodzona sonda lambda??
Początkujący
 
Od: 13 sty 2013, 12:16
Posty: 5
Auto: Mazda
Xedos 6
2.0 v6

Postprzez Hazu » 29 sty 2013, 22:45

Mocy max uszkodzona sonda nie ograniczy.
Auto nie jest zasilane lpg?
Ja bym sprawdził wydech i katalizator.
Następnie ustawienie rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez mackoGD » 30 sty 2013, 19:25

Hazu napisał(a):Następnie ustawienie rozrządu.


Spróbuj jeszcze ustawić zapłon.
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2007, 21:28
Posty: 179 (1/0)
Skąd: Drzewina/Tczew
Auto: Xedos 6 2.0 a/t '99 LPG Tech
Honda Varadero XL 125
Mazda 6 GY 2.0B '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6