[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez Piotr_ » 27 sty 2013, 20:23

pawel977 napisał(a):jak ten regulator odpowietrzyc?


układ chłodzący sam się odpowietrza.jak masz gdzieś wyciek to na bank będzie bujał obrotami na wolnych.
układ dolotowy też bym sprawdził na twoim miejscu i to bardzo dokładnie bo nawet malutka dziurka może narobić takiego bałaganu :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez domi1978 » 27 sty 2013, 20:39

kogoś kto ma pojęcie o tych sprawach i potrafi coś sensownie zmontować-chodzi mi o odprężony układ wydechowy w silniku V wolnossącym.
Z góry dzięki za info
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez sylwo » 27 sty 2013, 21:34

A u mnie jak zwykle ciekawy przypał: zatrzymuję się normalnie odlać w lasku, słucham a tu obroty falują... wsiadam więc do autka wkurzony i cisnę do odcinki. Puszczam gaz a tu obroty stoją na 2700... Pb/LPG bez różnicy.
Dojechałem tak do domu. Linka pracuje ładnie – bo myślałem że może się gdzieś zacięła.
Wesoło jak zawsze <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 27 sty 2013, 21:41

ale i tak kochasz ten samochód <serduszka> :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 27 sty 2013, 21:42

XED napisał(a):ale i tak kochasz ten samochód <serduszka> :D

I mam nadzieję, że jak go rano odpalę to serce (silnik) mu nie wyskoczy <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Tubi » 27 sty 2013, 22:44

Może się blokuje przepustnica od nagaru, miałem tak w poprzednim xedzie. Jak ci się zablokuje na takich obrotach cofnij ręką ślimak przepustnicy, jeżeli spadną obroty to masz odpowiedź.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez sylwo » 27 sty 2013, 23:13

Właśnie linkę i dolot sprawdziłem od razu. Jeszcze restart kompa na szybko i też bez zmian.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 27 sty 2013, 23:22

płynu dosyć jest??
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 28 sty 2013, 07:59

Raczej ta bo w zbiorniczku norma a przewód aż nawet za mocno napęczniały po nagrzaniu. Jak ochłonie to trochę się zasysa...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 28 sty 2013, 11:02

sylwo napisał(a):Raczej ta bo w zbiorniczku norma a przewód aż nawet za mocno napęczniały po nagrzaniu. Jak ochłonie to trochę się zasysa...


Nie sprawdzaj w zbiorniczku tylko pod korkiem na silniku .
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Tubi » 28 sty 2013, 11:24

XED napisał(a):Nie sprawdzaj w zbiorniczku tylko pod korkiem na silniku .


<spoko>
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Marcin » 28 sty 2013, 16:21

sylwo napisał(a):w zbiorniczku norma

Ja miałem normę w zbiorniczku a przez korek w bloku wlałem 2 litry <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez Piotr_ » 28 sty 2013, 16:34

Marcin napisał(a):Ja miałem normę w zbiorniczku a przez korek w bloku wlałem 2 litry


no własnie nie wiem dlaczego tak jest że w układzie braki a w zbiorniczku norma.ten model tak ma <lol> <lol> <lol>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Marcin » 28 sty 2013, 16:38

XED napisał(a):ten model tak ma

Tylko po co miarkę w zbiorniczku robili <co?> Dla szpanu? <lol>
A co do dolewania przez korek w bloku to pamiętaj że musisz na kilka razy dolewać,bo na raz nie uzupełnisz. Ja dolewałem chyba z 10 razy po 2 setki,nawet czasem mniej. Po każdej trasie sobie zobacz ile masz i dolej ewetualnie,aż do fulla.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez Piotr_ » 28 sty 2013, 16:41

do pełna zawsze potrzebowałem dwóch max trzech dolewek właśnie po 100-200ml <spoko>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Marcin » 28 sty 2013, 16:44

XED napisał(a):do pełna zawsze potrzebowałem dwóch max trzech dolewek właśnie po 100-200ml <spoko>

Mi weszło tak dużo bo prawie dwa lata nie zaglądałem. Nie wiem ile czasu poprzednik nie zaglądał. Do tego przy montażu gazu mogli mi wcale albo za mało dolać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez sylwo » 28 sty 2013, 16:58

Zdaje się że Tubibył najbliżej rozwiązania <czytaj> ale nie był to nagar w przepustnicy a śrubka od regulacji na przepustnicy się poluzowała i pewnie kiedy kręciłem do odcinki drgania ją wkręciły głębiej. Nic innego nie zauważyłem a kiedy to poprawiłem to i błąd TPSa znikł :)

A tu nowe pytanko: co to kuźwa jest <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez tomas7 » 28 sty 2013, 17:02

odłącz i zobacz czy coś się bedzie działo, a jak nie to najlepiej sprawdzić dokąd to idzie ;)
tomek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2011, 18:36
Posty: 729 (2/7)
Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)

M6 GH Sport Galaxy Grey

Postprzez Marcin » 28 sty 2013, 17:49

sylwo napisał(a):śrubka od regulacji na przepustnicy
gdzie jest dokładnie ta śrubka?
muszę podkręcić obroty bo mam zbyt niskie juz jakis czas.
macie może jakies foty żeby mniej/więcej wskazać która to śrubeczka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez DymeK » 28 sty 2013, 18:15

ktos cos dokładał tylko co moze alarm albo centralny albo zmachol moze na steownik lpg
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6