Seat Leon 1M 1,9 ASZ
W Leonie centralny też jest na pompce? U mnie pierwszy mróz i pompkę szlag trafił... Czym podświetlałeś rejestrację? Ostatnio kupiłem 4 diodowe żarówki i w ciągu 2 dni dwie się przepaliły, a były jedne z droższych. Na czarnej stali ładnie się prezentuje 
Coś tam się po zmieniało:
Wleciało podświetlanie klamek ;] Podziękowania dla Barton.
Efekt:




Zestaw montażowy:

Osłona przed montażem po zimie zrobię zdjęcia od spodu auta. Ale już kilka razy zrobiła robotę:

Oraz przy przebiegu:

Wpada nowa maglownica:

Wpadł jeszcze Kalińki XXL bez wypełnienia, ale zdjęcia na wiosnę podziękowania dla borowa
Wleciało podświetlanie klamek ;] Podziękowania dla Barton.
Efekt:




Zestaw montażowy:

Osłona przed montażem po zimie zrobię zdjęcia od spodu auta. Ale już kilka razy zrobiła robotę:

Oraz przy przebiegu:

Wpada nowa maglownica:

Wpadł jeszcze Kalińki XXL bez wypełnienia, ale zdjęcia na wiosnę podziękowania dla borowa
Osłona metalowa czy taka jak rezaw-plast? Odczułeś może ,że nagrzewa się teraz szybciej?
Btw, masz tam jakieś zabezpieczenie? Leony dosyć chodliwe. Jakby coś to pisz PW, znam dobry i tani patent, wydaje mi się też ,że dosyć skuteczny
Btw, masz tam jakieś zabezpieczenie? Leony dosyć chodliwe. Jakby coś to pisz PW, znam dobry i tani patent, wydaje mi się też ,że dosyć skuteczny
Osłona metalowa, nawet dosyć gruba. Co do nagrzewania nie ma różnicy. Na pewno jest niżej niż oryginalna.
Może komuś się przyda:
Podświetlenie klamek krótki manual:
Tu macie zestaw montarzowy:]

4 diody 3mm 12v do kupienia w kazdym sklepie elektornicznym.
Przewód 2 żyłowy około 2m – metr wystarczy, ale lepiej miec zapas złaszcza, że kosztuje groszę.
Rurka termo kurczliwa.
Jak mnie pamieć nie myli to za taki zestaw:
5 diod,rurka około 1m, i 2 metry przewodu zapłaciłem 5,20 ;p
Miałem zrobić fototorelacje, ale jakoś tak się zająłem wszytskim, że mi umnęło.
Opiszę jak ja to zrobiłem:
Diody przytrałem papierm ściernym. Spiłowałem im łepki wtedy śwuatło rozchodzi się, a nie świeci punktowo.
Najpierw pociąłem przewód na 4 równe kawałki.
Potem przylutowałem do Diody i każdą nóżkę diody w osobną rurkę. Po prostu rozrywacie ten przewód kawałekiem i zakładacie rurki na jedną i drugą nóżkę.
Po zalutowaniu i zabezpieczeniu diód. Warto sprawdzić czy wszytsko zrobiliśmy dobrze i diody świecą. Idziemy do Leona zdejmujemy plastykowe rączki. Po zdjęciu zabiearmy je do domu. Radzę od razu zwrócić uwagę, w którym mjejscu najlepiej się przetopić.
W rączkach przetapiamy lutownicą otwór w miejscu którę wydaję się nad do tego najlepsze. Jutro zrobie jakieś zdjęcie.
Diodę przykleiłem klejem(kropelka, superglue obojętne) i po ustawieniu w odpowiedni sposób tzn, tak, żeby nóżki nie przeszkadzały w montażu zabvezpieczyłem diodę jeszcze czarnym silkonem.

Etap pierwszy mamy za sobą ;]
W leonie płaskim śrubokrętem podwadzamy przycik od szyb. Tzn jest prezycisk i taki plastyk w okół niego
NA tym zdjęciu widać ten plastyk: ( podwadzamy go od dołu, powinien wyskoczyć bez problemu)

Tak to wygląda po zdjęciu:

Jak to zrobimy mamy dostęp do kostki, do której się wepniemy. Przeciągamy kabel tak, żeby wyszedł nam przy tej kostce. I podłączamy się pod piny 3 i 4. Dioda też ma + i – jak źle podłączymy nie zaświeci się. Powinna święci po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Stronę kierowcy podpiąłem pod przełącznik lusterek pinów nie pamiętam, ale pokrywa się z kolorem kabli z innych przełączników.
Składamy wszystko do kupy jak wszystko zrobiliśmy ok będzie działać.
Dopisano 27 lut 2013, 19:43:
Kaliński XXl podziękowania dla borowa;)


Czarne lusterko i lampka W8 ;]


Pytanie do was rozbierał ktoś tą lampkę i zmieniał diody na przyciskach?
Ps. sorry za zdjęcia ale mój kalkulator lepszych nie zrobi ;/
Może komuś się przyda:
Podświetlenie klamek krótki manual:
Tu macie zestaw montarzowy:]

4 diody 3mm 12v do kupienia w kazdym sklepie elektornicznym.
Przewód 2 żyłowy około 2m – metr wystarczy, ale lepiej miec zapas złaszcza, że kosztuje groszę.
Rurka termo kurczliwa.
Jak mnie pamieć nie myli to za taki zestaw:
5 diod,rurka około 1m, i 2 metry przewodu zapłaciłem 5,20 ;p
Miałem zrobić fototorelacje, ale jakoś tak się zająłem wszytskim, że mi umnęło.
Opiszę jak ja to zrobiłem:
Diody przytrałem papierm ściernym. Spiłowałem im łepki wtedy śwuatło rozchodzi się, a nie świeci punktowo.
Najpierw pociąłem przewód na 4 równe kawałki.
Potem przylutowałem do Diody i każdą nóżkę diody w osobną rurkę. Po prostu rozrywacie ten przewód kawałekiem i zakładacie rurki na jedną i drugą nóżkę.
Po zalutowaniu i zabezpieczeniu diód. Warto sprawdzić czy wszytsko zrobiliśmy dobrze i diody świecą. Idziemy do Leona zdejmujemy plastykowe rączki. Po zdjęciu zabiearmy je do domu. Radzę od razu zwrócić uwagę, w którym mjejscu najlepiej się przetopić.
W rączkach przetapiamy lutownicą otwór w miejscu którę wydaję się nad do tego najlepsze. Jutro zrobie jakieś zdjęcie.
Diodę przykleiłem klejem(kropelka, superglue obojętne) i po ustawieniu w odpowiedni sposób tzn, tak, żeby nóżki nie przeszkadzały w montażu zabvezpieczyłem diodę jeszcze czarnym silkonem.

Etap pierwszy mamy za sobą ;]
W leonie płaskim śrubokrętem podwadzamy przycik od szyb. Tzn jest prezycisk i taki plastyk w okół niego
NA tym zdjęciu widać ten plastyk: ( podwadzamy go od dołu, powinien wyskoczyć bez problemu)

Tak to wygląda po zdjęciu:

Jak to zrobimy mamy dostęp do kostki, do której się wepniemy. Przeciągamy kabel tak, żeby wyszedł nam przy tej kostce. I podłączamy się pod piny 3 i 4. Dioda też ma + i – jak źle podłączymy nie zaświeci się. Powinna święci po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Stronę kierowcy podpiąłem pod przełącznik lusterek pinów nie pamiętam, ale pokrywa się z kolorem kabli z innych przełączników.
Składamy wszystko do kupy jak wszystko zrobiliśmy ok będzie działać.
Dopisano 27 lut 2013, 19:43:
Kaliński XXl podziękowania dla borowa;)


Czarne lusterko i lampka W8 ;]


Pytanie do was rozbierał ktoś tą lampkę i zmieniał diody na przyciskach?
Ps. sorry za zdjęcia ale mój kalkulator lepszych nie zrobi ;/
Fajna sprawa
na wiosnę założyłeś
dziwne ,że nie miałeś instalacji pod grzanie. Zazwyczaj jest okablowanie tylko brakuje maty i przycisków. Ciekawe czy fotele z Leona podejdą do A3. Wyglądają na wygodne, te co są fabrycznie w A3 przed liftem to łamią kręgosłup na dłuższej trasie.
Bart0n napisał(a):Fajna sprawana wiosnę założyłeś
dziwne ,że nie miałeś instalacji pod grzanie. Zazwyczaj jest okablowanie tylko brakuje maty i przycisków. Ciekawe czy fotele z Leona podejdą do A3. Wyglądają na wygodne, te co są fabrycznie w A3 przed liftem to łamią kręgosłup na dłuższej trasie.
loockas napisał(a):Te stołki głównie w Tolkach V5 wychodziły i z tego co wiem pasują też do A3. Są b. wygodne. Trasa 1000 km nie straszna moim plecom
Podejdą p&p do:
A3, golfa 4, Octavi, Bory.
Instalacji pod grzanie nie było i raczej w seatach jej nie przeprowadzali bez potrzeby.
Stołki z początku szału na mnie nie zrobiły jakoś mi się wysoko siedziało przez tą elektrykę. Ale po paru trasach stwierdzam, że są wygodne. Plus elektryka
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):Leon w tej budzie i kolorze zawsze mi się podobał. Prezentuje się zacnie
Thx;) cały czas czekam aż ogarniesz Subaru tak jak Mazde;)
Bart0n napisał(a):Chyba muszę zacząć polowanie. Tylko widzę ,że mają elektryczną regulację, podpiąć je to będzie dramat, loockas u ciebie też tak jest ?
Jak szukasz to na LCT ktoś ma.
Tu masz temat:
http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php? ... ead#unread
Aukcje:

Ciężko coś trafić towar trochę już deficytowy. A o grzaniu nie wspomnę;p
Co do samego podłączenie to masz + i –
Minus bierzesz z fabrycznego miejsca. A + z przekaźnika 30a i na niego dajesz bezpiecznik 15a. I wtedy elektryka działa Ci bez kluczyka.
Bart0n napisał(a):Droga impreza. Będę sniffował, może wyhaczę coś taniejwirusa robił poprzedni właściciel czy Ty gdzieś oddawałeś auto ?
Poprzednik;)
900 stów z boczkami dobra cena
W piątek kupiłem opony, w przyszłym tygodniu wybieram się jeszcze do kierownika na wymianę poduch i łożysk, budżet tych stołków na razie nie zniesie
taka wiosna ,że wszystkie eksploatacyjne sprawy zebrały się do kupy. Jakbyś potrzebował jakieś skany z książki WKŁ Sam naprawiam to pisz, mam dostęp
co prawda o A3 ale większość się pokrywa. Widzę teraz ,że Leon też ma te śmieszne talerzyki na górze kolumny amortyzatora. Podobno to zależy od producenta amortyzatorów, ja to mam na Imbus 7 którego nigdzie nie można dostać. Na allegro jest jedna aukcja z takim 
Oo wiesz co nie wiem gdzie jest czujnik temperatury zewnętrznej. Bo jak patrzyłem to mam jakąś wiązkę, ale czujnika nie widzę. Podejrzewam, że ktoś go po prostu wyrwał. I zastanawiam się jak to podłączyć ;/
Bart0n napisał(a):Nie wiem jak w Top Sporcie, ale w zwykłym Leonie powinien być w zderzaku przednim po prawej stronie stojąc przodem do auta
Już go znalazłem, tylko niestety została po nim wiązka
Pomalowałem sobie zaciski z tyłu do kompletu Hameraidem XD zobaczymy ile wytrzyma
Tak wyszło:


W ramach tego, że coś Policja mnie ostatnio nie lubi postanowiłem zakupić Cb:
Wybór padł na:
YOSAN JM-3031 TURBO:
Zdecydowałem się na dodatkową przeróbkę:
Antena Sirio ML-145 (ML145) 142cm kabel 3,60m :
Miał ktoś może z nim styczności? Jakieś miejsce waszym zdaniem najlepsze na montaż?
Wybór padł na:
YOSAN JM-3031 TURBO:

Specyfikacja YOSAN JM-3031
Funkcjonalność:
Automatyczna blokada szumów ASQ – załączany opcjonalnie z mikrofonu
Przełącznik AM/FM
Funkcja MUTE – Szybkie wyciszenie
Podwójny filtr przeciwzakłóceniowy – załączony na stałe
Przycisk szybkiego kanału nr 9 oraz 19
Roger beep (tylko FM)
Wskaźnik nadawania/odbioru
Przycisk zmiany częstotliwości +-5KHz.
Wyświetlacz kanałów/częstotliwości
Dwa kolory podświetlenia negatywowego (bursztynowy/czerwony)
Pamięć 3 kanałów
Skanowanie kanałów
Nasłuch 2 kanałów jednocześnie (Dual Watch)
Automatyczne wyłączenie nośnej
Parametry pracy:
Zakres pracy 26.960-27.400 MHz (40 kanałów)
Moc wyjściowa 4W
Modulacja: AM/FM
Napięcie zasilania: 13,8V
Inne:
Wtyk do zapalniczki: zalutowany
Wyjście na głośnik zewnętrzny (minijack)
Złącze mikrofonu 6-pin
Wymiary: 140 x 165 x 48 mm
Waga: 1,3kg
Zdecydowałem się na dodatkową przeróbkę:
Dodatkowy TUNING:
poprawiona automatyczna blokada szumów AQ
poprawiony skokowy RF Gain LOCAL/DX – teraz po włączeniu funkcji LOC zmniejszamy czułość odbiornika o ok. 50%, a nie 90% jak fabrycznie
modyfikacja odbiornika – poprawa selektywności
zwiększenie głębokości modulacji – głośniejsze nadawanie
wymiana wkładki mikrofonowej na Panasonic WM61A – bardziej naturalna modulacja.
Antena Sirio ML-145 (ML145) 142cm kabel 3,60m :
Sirio ML-145
Produkcja: Włochy (nie China)
Częstotliwość pracy 26-28 MHz
Długość anteny: 142cm
Długość przewodu 3,60m
Przewód RG 58 zakończony wtykiem UC1
Podkładka gumowa
Folia bezbarwna GRATIS
Śr. podstawy: 125mm
Impedancja 50 Ohm
Miał ktoś może z nim styczności? Jakieś miejsce waszym zdaniem najlepsze na montaż?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości