problem z zegarami

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez fuks239 » 15 kwi 2010, 21:45

podczas jazdy nagle pprzestał działać licznik obrotomierz i wskażnik temp, licznik nie pokazuje szybkości i przejechanych km swieci lampka silnika hamulca i abs nie świecą świece żar. slizgający sam.i tempomat.Sprawdzone bezpieczniki i wszystkie kostki widoczne
Serdecznie dziękuję za pomoc
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez Myjk » 15 kwi 2010, 21:52

Niech zgadnę, kupiłeś Diesla, 2004 rocznik, 162 kkm na liczniku?
PS Akumulator sprawny?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez fuks239 » 15 kwi 2010, 21:55

2005 178 kkm akumulator sprawny
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez Myjk » 15 kwi 2010, 21:58

O, coraz świeższe auta przybywają. :P Dla "pocieszenia", takie objawy zazwyczaj występują gdy się nieumiejętnie majstruje przy liczniku.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez fuks239 » 15 kwi 2010, 22:02

licznik pewny potwierdzony przez serwis auto mam od września 2009
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez Myjk » 15 kwi 2010, 22:07

Dużo osób tak twierdzi. Ale skoro już pół roku bez awarii przejechałeś, to możliwe. Sprawdź w takim razie połączenie kostki do licznika i zerkaj przy okazji czy śruby nie były już odkręcane. Przy rozbieraniu licznika często łamią się plastikowe nóżki – to też sprawdź. Tutaj masz trochę jak się do tego zabrać –> viewtopic.php?p=1068583#p1068583

PS no i przy okazji zapoznaj się z działem Diesel/MZR-CD i podwieszonymi tam tematami
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez fuks239 » 15 kwi 2010, 22:15

łącza sprawdzałem ok sruby nieruszanie ,patrzyłem na dział ale nic konkretnego pazdrawiam
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez fuks239 » 16 maja 2010, 11:54

już naprawione padł układzik w kompie koszt 1000zł za szukanie usterki. Myślałem że Japońce to pewne auta ale się pomyliłem
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez permar » 16 maja 2010, 12:15

xsara napisał(a):już naprawione padł układzik w kompie koszt 1000zł za szukanie usterki. Myślałem że Japońce to pewne auta ale się pomyliłem


Pewnych aut już nie ma, ale jednak japońce są pewniejsze od pozostałych popularnych marek i dziwne, że awaria zegarów od razu sprawia jakiś ironiczny komentarz...
Pozdrawiam
Spokój cechuje mistrzów
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 gru 2009, 22:33
Posty: 27
Skąd: Kraków/Masłowice
Auto: MAZDA 6 1.8 BENZ.

Postprzez fuks239 » 16 maja 2010, 12:32

przepraszam ale po długiej przerwie to 2 japoniec z którym mam problemy ,miałem poprzednio citroena xsare 19td z 1999r który ma teraz 290000km i były z nim przez 6lat minimalne problemy a tu po7 miesiąch już pada komp
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez Grzyby » 16 maja 2010, 13:35

To jesteś wybrańcem. Z taką usterką nikt się jeszcze tutaj nie pojawił.
A płacenie 1000zł za znalezienie usterki nawet nie skomentuję.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Lorento » 16 maja 2010, 13:42

Trafiłeś gościu z pretensjami pod zły adres. Akurat Szóstka w starej budzie praktycznie nie ma problemów z elektroniką, choćby i z tej przyczyny że jej tam jest ubogo. CAN – łazi tylko po sterowaniu siłasem. Nikt też nie notował tu na forum takiego przypadku. Prawdopodobnie masz walony pojazd, grzebane w kompie, dostała sie gdzieś wilgoć, itd. . Za zrobienie zworki w jakimś układzie wywalenie tauzena to delikatnie mówiąc <glupek2> No chyba że działałeś w ASO lebo w kraju starej EU..
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

Postprzez fuks239 » 16 maja 2010, 14:25

jak jesteście tacy biegli w tematach to trzeba było dać konkretną podpowieć a auto jest pewne i nie było grzebane w komp poza tym czytajcie co się pisze.
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 25 gru 2010, 20:11
Posty: 17

Postprzez adamb » 17 maja 2010, 00:15

To widocznie na ciebie pada ten malenki odsetek niedorobionych/wadliwych japoncow ;P
Bylo trza zostac przy "fancuzach".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 22:55
Posty: 590
Skąd: uk
Auto: Biale

Postprzez krzych » 17 maja 2010, 01:30

Chcialbym niesmialo zauwazyc, ze pierwszy atak na kolege nastapil zaraz po jego pierwszym poscie z prosba o pomoc. Kolega problem rozwiazal i ocenil sam siebie (myslalem – pomylilem sie – niezaleznie czy ma racje czy nie, nie jest to opinia o Was), a Wy dalej po nim jedziecie... Moze lincz?

Co sie z Wami dzieje?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez rafusmaximus » 17 maja 2010, 15:07

dokładnie. Loża Szyderców hahaha
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez Chappy » 22 sty 2013, 20:33

Witam jestem nowy na forum i serdecznie chciałem się przywitać i od razu przeprosić jak zrobiłem jakieś błędy techniczne.

Więc tak dziś jadąc do pracy było wszystko ok. Po pracy chciałem zapalić auto i co...Kontrolka od świeć się nie zaświeciła,obrotomierz stoi na 0, prędkościomierz stoi na 0, "pipczyk" pasów nie pipczy, kotrolka od ABS-u i ręcznego się świeci, przebieg dzienny i całkowity podczas jazdy nie bije km komputer pokładowy pokazuje ---. Auto niby jedzie ABS działa wszystko jest jak było tylko te zegary, kontrolki i komputer mnie strasznie zmartwiły :(:(

Bardzo proszę o pomoc
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2013, 20:26
Posty: 11
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 2002

Postprzez dobrzyn22 » 22 sty 2013, 21:25

łączę z istniejącym wątkiem.

Na przyszłość proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

jestem nowy na forum i serdecznie chciałem się przywitać

witam, mamy istniejący wątek specjalnie dla nowych użytkowników forum :D <czytaj>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Chappy » 22 sty 2013, 21:38

Dodam o ile to ma jakiekolwiek znaczenie,że u mnie padał deszcz i mroziło więc całe auto było pokryte warstwą ok 3-4 mm lodu. Bardzo proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu :(

Dopisano 23 sty 2013, 16:57:

Jest tu ktoś kto może pomóc :(:(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2013, 20:26
Posty: 11
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 2002

Postprzez Chappy » 31 sty 2013, 16:30

Dzięki za pomoc ... problem rozwiązany okazał się przetarty kabelek nad intercoolerem – efekt rozebrane pół auta koszt naprawy 500zł
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 sty 2013, 20:26
Posty: 11
Skąd: Gorlice
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6