Obroty biegu jałowego.
Sprawdzałeś ilość chłodziwa w bloku??
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Dzięki za podpowiedź – będę z tym działał.
p.s. zapomniałem wcześniej dodać, dzieje się to tylko i wyłącznie po tym jak silnik się nagrzeje.
p.s. zapomniałem wcześniej dodać, dzieje się to tylko i wyłącznie po tym jak silnik się nagrzeje.
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
Też mam podobny problem ,otóż na zimnym silniku mam 1,5tyś/obr/min . Im silnik cieplejszy tym mniejsze aż zejda troszke pod kreske 800 noe faluja silnik rowno pracuje może trochę za duzo pali nie wiem bo na gazie smigam tps ustawiony sonda padnieta wymieniona jakis czas temu ,lewego pow. nie bierze . Jak możecie to coś doradzcie
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Mnie tez sie wydaje że powinny byc niższe
czy przyczyną moze być za bardzo wykręcona sroba od reg. powietrza na jalowym? Albo za bardzo lub za mało wychylona przepustnica?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJCIK29 napisał(a):Też mam podobny problem ,otóż na zimnym silniku mam 1,5tyś/obr/min . Im silnik cieplejszy tym mniejsze aż zejda troszke pod kreske 800 noe faluja silnik rowno pracuje może trochę za duzo pali nie wiem bo na gazie smigam tps ustawiony sonda padnieta wymieniona jakis czas temu ,lewego pow. nie bierze . Jak możecie to coś doradzcie
Nie wiem czy masz dobrze czy źle ale u mnie przy tych mrozach co były też po rozruchu wskakiwał wysoko. Po wymianie oleju z Mobila na Liqui Moly, obroty były nizsze i szybciej spadały do normalnych.
Ja mam wlany 5w40 valvoline maxlife i po zmianie oleju nie było różnicy, zresztą mam 1500 niezależnie od temp. w tej porze roku. Zobaczymy jak na wiosnę będzie
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
U mnie też tak samo 1500 obr na zimnym a po rozgrzaniu tak gdzieś w połowie między 0 a 1000 obr 

- Od: 21 sty 2010, 18:27
- Posty: 475
- Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
- Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat
u mnie w wysokie mrozy (ok -20st) to i na 2 tyś rpm wejdzie – w lato to chyba było ok 1400rpm – uważam to za normalne ale w sumie to wada bo powinno być bez względu na temp ok 1000rpm – np tak jak jest np u mojej kobiety w Corsie z 2004r
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
heheh wiadomo, ale sąsiad ma BMW 3 coupe i jest podobnie, z rana niskie obroty, w Xedosie to jest lipa z tym, nawet jak bym porównał do peżota

Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
leiszman napisał(a):LAJCIK29 jaki przebieg ma twój xedos
302tyś. bez kilku metrów ,czemu pytasz ?
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
No Madzia na gazie ma prawie 90tys. Tez lalem 10w40 ,ale postanowiłem zalać 5w40zrobiłem 2tys. i nie zauważyłem ubytku. Zobaczymy jak b,edzie przy 5tys. 10w40 wzięła 0,5l na około12tys.km
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
I rozwiązałeś problem??

D**a blada póki co – jednak w ostatnich dniach jeżdżę krótkie odcinki, więc mnie to aż tak nie irytuje jak dotychczas. Tak czy inaczej to nie wina ilości płynu chłodniczego, teraz biorę się za aparat zapłonowy, kopułkę i palec. Info co i jak wkrótce.
- Od: 15 sty 2011, 18:27
- Posty: 159
- Skąd: Szczecin/Kłodkowo
- Auto: CA KF '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6