CB Radio
Spróbuj jeszcze poeksperymentować z kabelkiem antenowym aby do na próbę puścić inną drogą.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Hmmm – przedłużyć go przynajmniej do testów można.
Jaką drogą teraz jest puszczony? Nie biegnie on w bliskiej odległości od oryginalnej wiązki kablowej idacej na tył?
Jaką drogą teraz jest puszczony? Nie biegnie on w bliskiej odległości od oryginalnej wiązki kablowej idacej na tył?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Idzie od bagażnika obok siedzenia pasażera, przechodzi pod wycieraczka pasażera, potem obok fotela kierowcy w tunelu środkowym do radia. Ale wiem ze zasilanie jest puszczone obok całej głównej wiązki i ECU, może to mieć jakieś znaczenie ? A czas żeby cokolwiek zrobić będę miał pewnie dopiero w weekend 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
ja u siebie radio "trzymam" między fotelem pasażera a konsolą srodkową. Z racji, że radio bardzo często przekładam do służbowego, to kupiłem sobie przedłużacz kabla antenowego, który na stałe puszczony jest z przodu do bagażnika. Leci pod plastikiem drzwiowym od pasażera, na tył i tak samo do bagażnika.
Tam beczka jest pod dywanikiem gumowym i jak chce podpiąć antenę, to podnoszę dywanik przykręcam beczkę i gra ..
Tam beczka jest pod dywanikiem gumowym i jak chce podpiąć antenę, to podnoszę dywanik przykręcam beczkę i gra ..

Paweł
Szyna napisał(a):Idzie od bagażnika obok siedzenia pasażera, przechodzi pod wycieraczka pasażera, potem obok fotela kierowcy w tunelu środkowym do radia. Ale wiem ze zasilanie jest puszczone obok całej głównej wiązki i ECU, może to mieć jakieś znaczenie ? A czas żeby cokolwiek zrobić będę miał pewnie dopiero w weekend
Zrób test z odłączeniem kabla antenowego czy będziesz miał zakłócenia – trzeba coś wykluczyć.
PS. ANL zapewne masz włączone w radiu?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):PS. ANL zapewne masz włączone w radiu?
Tak jest. Jak kupowałem antenę i gościu mi stroił radio to aż się zdziwił ze zakłócenia przechodzą mi przez ten ANL bo ogólnie Uniden to bardzo dobre radio. No i jeszcze mówił ze SWR mam 1.1
Dopisano 09 sty 2013 19:27:
A wiec tak: na włączonym silniku bez podłączonej anteny słychać delikatne szumy ale musiałem zrobić głośność na max żeby coś słyszeć, jedynie przy włączeniu nawiewu na maxa było wyraźnie slychac. Po podłączeniu anteny slychac wszystko wyraźniej i głośniej, wiec antena na pewno też ma coś z tym wspólnego
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Szyna napisał(a):pociągnąłem jeszcze zasilanie do CB bezpośrednio z aku, jest dużo lepiej niż ostatnio, ale niestety jeszcze slychac zakłócenia od silnika
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
A z czystej ciekawości – czy jest reakcja radia na przełączanie przełącznika ANL?
Kiedy ostatnio sprawdzałeś zestrojenie anteny?
Kiedy ostatnio sprawdzałeś zestrojenie anteny?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jest reakcja, jak wyłączę filtr to radio jest zbyteczne bo tak pierdzi, trzeszczy i cokolwiek
Przy zakupie anteny miałem podłączone wszystko pod ten miernik, i Pan który to robił mówił że wszystko jest cacy SWR 1.1 nic nie trzeba robić. Ogólnie zasięg i słyszalność jest dobra tylko te zakłócenia
Samo radio bez anteny mógłbym przełożyć, chociaż to trochę grzebania bo mam wszystko pochowane, ale jest taka możliwość.

Przy zakupie anteny miałem podłączone wszystko pod ten miernik, i Pan który to robił mówił że wszystko jest cacy SWR 1.1 nic nie trzeba robić. Ogólnie zasięg i słyszalność jest dobra tylko te zakłócenia
Samo radio bez anteny mógłbym przełożyć, chociaż to trochę grzebania bo mam wszystko pochowane, ale jest taka możliwość.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
No dobrze – zapytam jeszcze innaczej: czy to stało się "nagle" czy jest od "zawsze"?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wcześniej miałem Alana 101 Plus czy coś takiego
Musiałem go mocno skręcać bo tak łapało zakłócenia. Po zmianie na Unidena, kolosalna różnica chociażby przez ten ANL, jest naprawdę dobrze ale zastanawiam się czy idzie dojść do takiego stanu jak przed włączeniem silnika
czyli błoga cisza w radiu
Kupie ten najzwyklejszy filtr przeciwzakłóceniowy i sprawdzę co będzie 20 zł to nie majątek 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
ja tez mam takiego unidena jak pisałem wyzej, na poczatku mialem własnie taką błogą ciszę o jakiej piszesz. ale odkąd mam xenony to musze miec radio mocno skrecone zeby było cicho ale oczywiscie kosztem zasiegu. teraz doszła jeszcze skorodowana antena i czesto piszcze
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Szyna – nie sądzę aby ci to pomogło.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja w X9 też zamontowałem sobie zestaw HID i byłem niepocieszony ilością zakłóceń.
Ale trochę walki z kablami i ekranowaniem przetwornic i sie polepszyło znacząco!
Owszem – słychać pracę przetwornicy ale na zupełnie akceptowalnym poziomie
Szyna – sprawdź radio w innym samochodzie bo coś musimy wykluczyć.
Ale trochę walki z kablami i ekranowaniem przetwornic i sie polepszyło znacząco!
Owszem – słychać pracę przetwornicy ale na zupełnie akceptowalnym poziomie
Szyna – sprawdź radio w innym samochodzie bo coś musimy wykluczyć.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Znowu mam wszystko rozbieraćMarek 161BD081 napisał(a):Szyna – sprawdź radio w innym samochodzie bo coś musimy wykluczyć.

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki