Ja też już sie zabierałem za czyszczenie reflektorów w środku... Nie mogłem ich rozkleić a co dopiero mówić o szczelnym sklejeniucaroleck napisał(a):widziałem to już dawno ale nie chce grzebać w reflektorach. Źle się sklei klosz i będzie parował. A tak to się nie bawię
Mazda 323F BA Z5 1997 pakiet GT by Caroleck

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
Kurcze ta jego mazda to w ogóle po za zięmsko wygląda można traktować ją jako wzór. Czarne dodatki super współgrają z czerwienią. Na wiosnę bad looka no i oczywiście ksenonik tylko zastanawiam się ile "K" czy 6000 czy 8000 nie wiem ile jest dozwolone u nas i czy się czepiają jak by było zbyt niebieskie. A jeżeli chodzi o czystość to akurat nie przejmuję się tym ponieważ jestem osobą bardzo dbającą o swoje pojazdy (usłyszałem to już od wielu osób) a do tego zamierzam zakupić na wiosnę jakąś taką dość fajną, ale nie za drogą myjkę i na placyku myju myju
Już nie niebawem przedstawię swój październikowy nabytek
Może podjadę w weekend na myjkę wypucuję i porobię fotki
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nie ważne ile masz tylko ważne ile znaczysz...
- Od: 5 gru 2012, 23:40
- Posty: 34
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: model: Mazda 323F BA 98r
silnik: DOHC 1.5 benzyna.
Co do xenonów to jak chcesz żeby się nie rzucały w oczy proponuję 4300K. Ja mam 6000K i już mandat dostałem
W polsce w ogóle mazdy 323F nie mogą mieć żarówek xenonowych gdyż nie mają spryskiwaczy reflektorów i samoregulujących się lamp
Ale ludzie zakładają i jakoś jeżdzą

Co do 8000K włożone w np mijania to nie polecam. Pierwsza lepsza mijanka z policją i mandat. Świecą bardzo podobnie do niebieskiego
Myj szybko autko i rób osobny temat kolego
Co do rozklejania reflektorów w cetce to na 323forum jest fotorelacja jak krok po krok zrobić to. Może się uda za drugim razem
Co do 8000K włożone w np mijania to nie polecam. Pierwsza lepsza mijanka z policją i mandat. Świecą bardzo podobnie do niebieskiego
Myj szybko autko i rób osobny temat kolego

dziadowy napisał(a):Ja też już sie zabierałem za czyszczenie reflektorów w środku... Nie mogłem ich rozkleić a co dopiero mówić o szczelnym sklejeniucaroleck napisał(a):widziałem to już dawno ale nie chce grzebać w reflektorach. Źle się sklei klosz i będzie parował. A tak to się nie bawię
Co do rozklejania reflektorów w cetce to na 323forum jest fotorelacja jak krok po krok zrobić to. Może się uda za drugim razem
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


A te 4300K to czy one wtedy świecą na takie zimny biały bo jeżeli tak to taka barwa też fajnie wygląda, a co do spryskiwaczy to planuje zamontować tylko muszę się porozglądać troszkę żeby to jakoś wyglądało a nie zamontuje jakąś bulwę pryskąjacą
W weekend pokażę Madzie 
Nie ważne ile masz tylko ważne ile znaczysz...
- Od: 5 gru 2012, 23:40
- Posty: 34
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: model: Mazda 323F BA 98r
silnik: DOHC 1.5 benzyna.
6000k święcą na zimny biały. 4300k podchodzi bardziej pod ciepły biały ale też jest fajny efekt .
Tak w dzień wyglądają 6000k:

nocą niestety nie mam fotki
Tak w dzień wyglądają 6000k:

nocą niestety nie mam fotki
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Jaka ładniutka madzia identyczna jak moją tylko ja będę robił bad looka i czarną maskę. Super wygląda taki odcień, więc będzie 6000K 
Nie ważne ile masz tylko ważne ile znaczysz...
- Od: 5 gru 2012, 23:40
- Posty: 34
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: model: Mazda 323F BA 98r
silnik: DOHC 1.5 benzyna.
Dz[I]ki b3du[I]nnapisał(a):Jaka ładniutka madzia identyczna jak moją tylko ja będę robił bad looka i czarną maskę. Super wygląda taki odcień, więc będzie 6000K
Dziękuję dziękuję
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


caroleck napisał(a):Co do rozklejania reflektorów w cetce to na 323forum jest fotorelacja jak krok po krok zrobić to. Może się uda za drugim razem
Odpuszcze sobie, nie chce żeby parowały. Wrzuce xenonki i będzie lepsza widoczność

- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
Dziś odebrałem felgi z renowacji. Wyglądają bardzo ładnie <cwaniak>
Choć chciałem inny kolor to ten też może być
Ogólnie wyszło mnie ta operacja 325zł plus dużo nerwów i latania do tej firmy <do bani>
Nie polecam firmy DTcar Olsztyn
Jeden wielki burdel 
Fotki:



i takie pytanko:
Mogę pomalować je jeszcze bezbarwnym żeby efekt się dłużej trzymał
<mysli>
Choć chciałem inny kolor to ten też może być
Ogólnie wyszło mnie ta operacja 325zł plus dużo nerwów i latania do tej firmy <do bani>
Nie polecam firmy DTcar Olsztyn


Fotki:



i takie pytanko:
Mogę pomalować je jeszcze bezbarwnym żeby efekt się dłużej trzymał
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


jarsoN napisał(a):caroleck napisał(a):Mogę pomalować je jeszcze bezbarwnym żeby efekt się dłużej trzymał<mysli>
Zawsze można
ja bym napisał nawet że należałoby
w ten sposób zabezpieczysz malowanie przed odpryskami
jeśli tylko nie zamierzamy uzyskać efektu matu to farbę NALEŻY zabezpieczyć bezbarwnym tym bardziej jeśli to jest część narażona na mechaniczne uszkodzenia i warunki atmosferyczne
Radex napisał(a):jarsoN napisał(a):caroleck napisał(a):Mogę pomalować je jeszcze bezbarwnym żeby efekt się dłużej trzymał<mysli>
Zawsze można
ja bym napisał nawet że należałoby
w ten sposób zabezpieczysz malowanie przed odpryskami
jeśli tylko nie zamierzamy uzyskać efektu matu to farbę NALEŻY zabezpieczyć bezbarwnym tym bardziej jeśli to jest część narażona na mechaniczne uszkodzenia i warunki atmosferyczne
Chwilunia, mometo... Przecież felgi są po renowacji, wiec one są już zabezpieczone klarem. Tutaj raczej chodzi o dodatkową ochoronę kolejną warstwą klaru. Skąd Ci się ten mat wziął? Skoro na fotkach widać ewidentnie że mat to to nie jest. Poza tym efekt matu nie zależy od bezbarwnego tylko od tego jak się kładło wcześniejsze warstwy.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
jeśli były malowane proszkiem to nie ma żadnej potrzeby kłaść na to bezbarwnego, zresztą bardzo prawdopodobne jest to, że po jakimś czasie będzie schodził.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
jarsoN napisał(a):Chwilunia, mometo... Przecież felgi są po renowacji, wiec one są już zabezpieczone klarem.
nie wiem czy są, biorę pod uwagę że nie są skoro ktoś pyta czy zabezpieczyć

jarsoN napisał(a):Skąd Ci się ten mat wziął?
pisałem o opcji jeśli ktoś pomalował matem i chce ten mat zachować
powierzchnia farby jest chropowata i wątpie że położyli mi na to klar. Dlatego się pytam czy mogę to pomalować bezbarwnym. W końcu już nie wiem??
Tak czy nie

Tak czy nie
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Klat jest położony raczej na pewno, bo po pierwsze co to by była za renowacja, a po drugie raczej pod taką baze jaka jest położona klar jest niezbędny. Na mój gust klar jest już położony i nie ma potrzeby kłaść nie wiadomo ile warstw. Możesz go położyć, ale po co ?
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
chropowate, czy skórka pomarańczy? jeśli chropowate to mogli przesadzić z piaskowaniem, a jeśli skórka to nieumiejętnie położony proszek, w pierwszym przypadku to nic nie da, w drugim możesz spróbować spolerować, no chyba, że były lakierowane natryskiem.
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
jest chropowata powierzchnia. Możliwe że to taka struktura farby bo drobinki są w miare grube. Chciałbym żeby była felga głodka 
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Karol, ja swoje fele robiłem w tej samej firmie i chociaż też już więcej nie skorzystam z tej firmy (burdel na kółkach), to lakier trzyma się dobrze. U mnie efekt też jest lekko chropowaty i wygląda na taki półmat. Dodam, że u mnie są to zimówki, więc narażone na sól itd, a już ponad rok lakier trzyma się bez zastrzeżeń. Więc jeśli wizualnie efekt Cię zadowala, to chyba nie ma potrzeby lakierowania bezbarwnym.
A jak chcesz, żeby powierzchnia była gładka, to najpierw musisz je spolerować, a potem dopiero klarem walić.
A jak chcesz, żeby powierzchnia była gładka, to najpierw musisz je spolerować, a potem dopiero klarem walić.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Karol, ja swoje fele robiłem w tej samej firmie i chociaż też już więcej nie skorzystam z tej firmy (burdel na kółkach), to lakier trzyma się dobrze. U mnie efekt też jest lekko chropowaty i wygląda na taki półmat. Dodam, że u mnie są to zimówki, więc narażone na sól itd, a już ponad rok lakier trzyma się bez zastrzeżeń. Więc jeśli wizualnie efekt Cię zadowala, to chyba nie ma potrzeby lakierowania bezbarwnym.
A jak chcesz, żeby powierzchnia była gładka, to najpierw musisz je spolerować, a potem dopiero klarem walić.
Dokładnie to samo sądzę o tej firmie. Tragedia.
Spolerować czym?? Papier wodny, potem odtłuścić i klar??
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości