
i potencjał ma idealny pod Ciebie, bierz pomogę zrobić mocowanie.
www.mazdaspeed.pl
Gib napisał(a):O radochę i trakcji trochę
Uzasadnienie ekonomiczne to ma założenie LPG. Tuning jest rzeczywiście trochę z tej cechy odarty, chociaż ja akurat uważam że +30 KM i 32 Nm za 1000zł to jeszcze się opłaca, natomiast robienie 300+ konnego FWD do ściganinia na 1/4 nie koniecznie, szczególnie mając dużo lepszą bazę w garażu.
radekkm napisał(a):zeby nie bylo ze kusze, ale moge odebrac do typka i wyslac do pl
onyx napisał(a):Rafał olej to turbo i wkładaj Rotrexa
jarek.ZE napisał(a):Przecież wysyłałeś talerzyki do mnie
mlody1921 napisał(a):Onyx mniejsze turbo mniejszy moment ale moment będzie narastał wcześniej co też chyba obciąża korbowody niż większy na wyższych obr. więc tu chyba najlepiej dobry kompresor, potem kucizna i wio dalej
Capazo napisał(a):Yyy jaki Rafał..Z tego co wiem właściciel watku ma na imie Jarek
jarek.ZE napisał(a):...jak w 3 dni uzbierać na Rotrexa
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość