Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 00:07

Grzesio wiem,że nie urywa. Ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie :P
jarek.ZE napisał(a):Ale patrząc na wykres lukstera i plan dalszych modyfikacji wybór sprzęgła chyba nie był taki zły?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 00:08

jarek.ZE napisał(a):Grzesio wiem,że nie urywa. Ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie :P
jarek.ZE napisał(a):Ale patrząc na wykres lukstera i plan dalszych modyfikacji wybór sprzęgła chyba nie był taki zły?


W sensie zakucie?? Silnik to zniesie, a co ze skrzynią? Bo to jest chyba element, który się podda ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 6 sty 2013, 00:12

To jest moc i moment Lukiego z 0,5 bara i mocno cofniętego zapłonu po poprawie zapłonu było chyba 311kuni

Do 300 dasz rade z korbami ori , a korby milleni na kutych tłokach znoszą okolice 500 kunia
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 6 sty 2013, 00:13

Myśle, ze mniejsze turbo i łagodniej wchodzący NM i może troche bardziej pożyje niż luksterowa :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 00:19

Słuchajcie to jest tylko fun :) Jest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady :)

onyx napisał(a):W sensie zakucie?? Silnik to zniesie, a co ze skrzynią? Bo to jest chyba element, który się podda ;)


;)
http://www.xtremethings.com/F40_Transmi ... splant.htm

Albo :D :
http://www.par-engineering.com/sections/products/products.aspx?typeId=gearsets&manId=mazda&sectionId=1
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 6 sty 2013, 00:32

jarek.ZE napisał(a):Słuchajcie to jest tylko fun :) Jest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady :)


Haa hahaha hahaha Dobre sobie. Fun sie konczy kiedy stajesz na kresce i taka racja. Nie wazne czy to 1/4 czy tor. Tak czy siak powodzonka w modach. <czarodziej>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 00:55

Capazo napisał(a):
jarek.ZE napisał(a):Słuchajcie to jest tylko fun :) Jest tam jakaś nutka rywalizacji, ale bez przesady :)


Haa hahaha hahaha Dobre sobie. Fun sie konczy kiedy stajesz na kresce i taka racja. Nie wazne czy to 1/4 czy tor. Tak czy siak powodzonka w modach. <czarodziej>

W dodatku jak trochę siana kosztują takie zabawy :P

mlody1921 napisał(a):o 300 dasz rade z korbami ori , a korby milleni na kutych tłokach znoszą okolice 500 kunia


Korby gną się od momentu, nie od mocy. I tego jak ten moment jest rozwijany. Czyli to co napisał weede:
weede napisał(a): łagodniej wchodzący NM
i będzie po problemie.

Te 300 czy 500 koni, o których piszesz o niczym kompletnie nie mówi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 00:57

W planach jest taka korba i tłok:
Obrazek

Przy doładowaniu 1,25bar powinno wyjść 430KM/420Nm :D Ale to odległe plany.

Więc zbieram $ na następne graty, a jeszcze tego sporo zostało <faja>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 01:00

To Pauter?

Gruby hajs potrzebny i znowu rozbiórka silnika ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 01:14

I tak na okrągło :P na tym ta zabawa polega...

Tak Pauter i Wiseco 8.5:1 dedykowane do KLa :)

Jeszcze fajne porównanie korb:
-seria 1,9cm
-millenia 2,2cm
-pauter 4,1cm
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 6 sty 2013, 01:21

kibicuje! <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 01:34

Skrzynia będzie droższa niż ten cały setup silnikowy <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 01:48

Cena za PARa jest w dolarach australijskich czyli jakieś 13tys.zł. + przesyłka z Australii :D

Skrzynia będzie częścią eksploatacyjną. Będzie wymieniana co wymianę oleju ;) Koszt skrzyni z KLa to 200-300zł. Jakoś damy radę <faja>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 01:53

jarek.ZE napisał(a):PAR
to miałem na myśli :P

Gorzej jak skrzynia będzie znosić tylko jeden przejazd ;) Szczerze to by mi się nie chciało jej zmieniać częściej niż co pół sezonu <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez weede » 6 sty 2013, 01:58

Jarek pomyśle jeszcze o kompresorze np. Rotrex C30-84/94. Mocy i momentu będziesz miał z 350km/400nm a przyrost będzie liniowy i skrzynia powinna to znieść dużo łatwiej niż przy strzale z turbo.

Jeśli u mnie eaton okaże się za mały pójde własnie w Rotrexa albo Vortecha.

Tu w Probe:
Obrazek
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 02:02

Racja :). Nie ma co gdybać. Pożyjemy, zobaczymy. To naprawdę odległe plany, może mi się znudzi EC +KL po drodze :|.
Na razie skupmy się na najbliższych planach, czyli 270-280KM.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 02:04

weede napisał(a):Rotrex
<serduszka>

Rotrex bierze to co najlepsze z turbosprężarek i kompresorów śrubowych – to jedyna słuszna droga. Vortech za bardzo ma zbliżona ch-kę do turbo, tyle że napędzany jest mechanicznie – nie ma co sobie tym zawracać głowy ;) Jedyną wadą Rotrexów jest cena i eksploatacja – mają zewnętrzny układ smarowania, który jest bardzo wrażliwy na jakość oleju i upierdliwy ze względu na jego wymianę. A poza tym to świetna sprawa.

Rafał olej to turbo i wkładaj Rotrexa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Rafał_ » 6 sty 2013, 02:10

Ale wy mieszacie w głowie <diabełek> I to przed kimką hahaha
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 6 sty 2013, 02:11

Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez onyx » 6 sty 2013, 02:12

Nowy ok 10k :) Więc to, to okazja

co prwda mx-5... ale <diabełek>

Ostatnio edytowano 6 sty 2013, 02:16 przez onyx, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy