iwi napisał(a):Filtr przy każdym wypalaniu serwisowym niszczy się i dlatego dużo wypalań nie wytrzyma.
Z tym bym się nie zgodził, nie w 2,0 MZR-CD....
dorotcha napisał(a):o ile mi wiadomo norma max zapchania przy której można wyczyścić lub przepalić jest 0.35 a u mnie było 0.27
Z tym też się nie zgodzę, trochę za niskie te wartości albo tyczą się czegoś innego...
dorotcha napisał(a):po prostu koleś z servisu mazdy to zaproponował w 4 oczy oczywiście nie u nich w salonie ! tylko za rogiem z polecenia.
Ciekawe ile ma "prowizji" od nagonienia jednego

, bo po co miał by odciągać klienta od ASO, w którym pracuje?!
A może wtrysk Ci "leje", niedługo wypali dziurę w tłoku, silnik się rozpadnie i okaże się, że zapychający się nadmiernie DPF nie był w stanie sobie poradzić z nadmiarem sadzy wynikającej ze złego procesu spalania paliwa?! A może turbina puszcza olej do dolotu?!
Zapychanie się DPF-a najczęściej wynika ze złego spalania a nie z awarii samego DPF-a... Z ASO powinieneś mieć wydruki po każdej diagnostyce, powinieneś je zażądać...
Jak DPF w Maździe za często się przypycha, to pierwsza oznaka na problemy czy to z układem dolotowym powietrza czy układem paliwowym! Usunięcie DPF-u nie rozwiąże tych problemów a jedynie uniemożliwi ich prawidłowe zdiagnozowanie
