Kolejne moje auto, tym razem Subaru. Model Legacy z 1994 roku, z dwu-litrowym silnikiem wolnossącym o wyjściowej mocy 115KM. Samochód do jazdy na codzień – ekonomiczny, pojemny i nie sprawiający wikeszych problemów w eksploatacji. Praktycznie full opcja oprócz skóry. Kupiony na zime i z racji napędu na 4 koła sprawuje sie idealnie. Silnik może na papierze nie za mocny, ale zaskakująco dobrze sie zbiera, w głównej mierze przez krotko zestopniowana skrzynie. Do tego fajnie brzmiący przelotowy uklad wydechowy, zmieniony filtr powietrza i robi sie całkiem przyjemny dupowóz. Poniżej kilka suchych faktów i zdjęć (świeżo po zabezpieczeniu lakieru produktami Turtle Wax'a)

zdjęcie auta świeżo po zakupie i przeglądzie w ASO Subaru Kraków
Dane techniczne:
Pojemność skokowa: 1994 cm3 SOHC 16V
Moc silnika (seryjnie): 115 KM, przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy (seryjnie): 170 Nm
Stopień sprężania: 9,5 : 1
Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
Rodzaj napędu: 4x4 (4WD)
Osiągi
0-100km/h ~ 9s
0-120km/h ~ 11s
max: 205-210km/h
Spalanie (miasto/trasa)
LPG: 9l/100km / 7l/100km
PB: 12l/100km / 9l/100km
Wyposażenie
ABS
Klimatyzacja
2 poduszki
4 el. szyby
2 el. lusterka / składane
Wspomaganie kierownicy
Elektryczna antena
Eksploatacja – wymiany
– swiece
– końcówka wydechu
– klocki tył
– łącznik stabilizatora
– przepustnica z tps'em
– sonda lambda
– tarcze tył
– przepływomierz
– maglownica
– cewka zapłonowa
Dodatkowe modyfikacje:
1. Przelotowy układ wydechowy MGmotorsport
2. Układ dolotowy z filtrem 'ala HKS
3. Radio Alpine CDA 7832R
4. 6 głośników (JVC, Magnat)
Zdjęcia






Kilka fotek z sezonu zimowego 2012/2013








Pozdrawiam
Łukasz