Koszt całego zabiegu to 35 zł na specyfik o nazwie "ciekła guma" który zakupiłem w Castoramie.


W zestawie znajduje się siateczka do wzmacniania spoiny klejowej oraz papier ścierny do przygotowania powierzchni pod ciekłą gumę.

Przystępujemy do ściągnięcia gumy. W tym celu popuszczamy śrubokrętem krzyżakowym obejmę znajdującą się zaraz za obudową filtra powietrza i przepływki oraz drugą znajdującą się przy przepustnicy. Ściągamy rurę .


Jak widać na zdjęciach poniżej pęknięcia są dość spore.


Przystępujemy do wyczyszczenia i odtłuszczenia miejsc które będą klejone. Ja czyściłem benzyną ekstrakcyjną a potem wszystko przemyłem spirytusem przemysłowym.

Miejsca gdzie są największe pęknięcia potraktowałem dołączonym papierem ściernym.

Przystępujemy do nakładania ciekłej gumy


i do wycięcia i nałożenia siatki wzmacniającej spoinę .

Siatkę delikatnie wtapiamy w gumę i nakładamy następną warstwę gumy.
Całość wygładzamy palcem (najlepiej zamoczyć palec w wodzie wtedy guma się do niego nie klei)

Według instrukcji odczekujemy 48h i możemy zakładać dolot na swoje miejsce i cieszyć się z braku lewego powietrza.
Proszę o wrzucenie do fotorelacji jak się nadaje.