Świece żarowe – różne problemy

Postprzez Neonixos666 » 5 lis 2011, 18:07

jest spory kłopot w niektórych autach ale ja w maździe wykręciłem wszystkie i wkręciłem bez problemu najmniejszego tak że raczej nie występuje ten problem na dużą skale.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez karlo8 » 17 lis 2011, 16:35

sprawa wyglada nastepujaco:

kupilem te swiece zarowe denso GD 502
odkrecilem jedna stara a tam jakis bialy duzy nagar i teraz nie wiem jak to wyczyscic zeby do komory nie wpadlo ale
sprawdzilem swiece i tam sa jakies japan i tamte uzywane maja ok 2.5 oma a te nowe denso 1.5 oma \co o tym myslicie?
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kierownik » 17 lis 2011, 16:45

a nie powinny mieć 0,6 czy 0,7?
i chyba DG502 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez karlo8 » 17 lis 2011, 17:43

DG502 sorki przejezyczenie
i wlasnie nie wiem dokladnie jak to odczytac
czy 1.5 czy 0,15 moze
a stare 2.5 albo 0,25 ale wlasnie dziwnie niepokoi mnie ta roznica
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kierownik » 17 lis 2011, 21:56

to weź kogoś, kto z miernika potrafi korzystać :P
a przejeżdżałem przedwczoraj przez Twoje okolice, ale nie było ani czasu, ani namiarów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez karlo8 » 7 gru 2011, 17:01

dzieki za pomoc swieczki wymienione :)
shell v-pover zatankowany do pełna :)
dodany srodek do czyszczenia wtryskow
i pali jak malinka :)
dzieki za pomoc

co prawda powstal nowy problem ale to juz na innym temacie:)
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez ewemarkam » 3 lut 2012, 20:34

Witam, obecnie u mnie rano miałem -21. Madzia zapaliła i w zasadzie paliła przy obecnych mrozach, ale za 4-5 razem dopiero (tzn, grzeje je z 3 razy i po czwartym grzaniu odpalam, jak nie odpali to za 5 juz na 100%). Raczej nie jest to normalne. Jak jeszcze było ciepło tzn w październiku sprawdzałem, niby wszystkie iskrzyły na "przewód". Żałuje że nie zmierzyłem miernikiem...
Zamówiłem już świece u mechanika (znajomego) dorwał jakieś Japońskie 68 pln za sztukę. Jadę w poniedziałek wymienić je. Mazda jako tako pali bez większych problemów. Zdam relacje co i jak. Najbardziej obawiam się tego żeby coś nie poleciało przy wykręcaniu. Trochę mnie to uspokoiło ze paru z was nie miało problemów z wykręceniem świec. Oby tak samo było u mnie,
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez kierownik » 3 lut 2012, 20:49

a zanim kupisz, to sprawdź może czy na pewno nie działają
a ori z tego co pamiętam w podobnej cenie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez karlo8 » 3 lut 2012, 23:46

ja kupilem denso po 50 zl sztuka oryginalne i jestem bardzo zadowolony
podgrzewam raz i pali po jednym obrocie
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez ewemarkam » 4 lut 2012, 17:27

Kupione już są, ale można oddać zawsze.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez karlo8 » 4 lut 2012, 17:41

nie oddawaj tylko sobie wymień
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez pioczel » 4 lut 2012, 18:21

ewemarkam napisał(a):Trochę mnie to uspokoiło ze paru z was nie miało problemów z wykręceniem świec. Oby tak samo było u mnie,

ja tak dla sprawdzenia wykręcałem (ory) i poszło jak talala,także raczej bez obaw góra 30 minut roboty :)
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez ewemarkam » 6 lut 2012, 18:23

Wiec Panowie, świeczki wymienione. 60 pln za sztukę Denso. Dziś wieczorem i jutro rano sprawdzę jak pali po dłuższym postoju (mam 3 zmianę). Jedna tylko była tak naprawdę sprawna, dobrze się rozgrzała gdy ją podłączyliśmy po wyjęciu, druga ledwo grzała, a kolejne dwie spalone. Silnik odpalał na jednej świecy to w zasadzie i tak dobry wynik przy -20. Założone były tez Denso.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez sylw11 » 7 lut 2012, 12:54

Chyba mam ten sam problem ,czekam na rezultat wymiany swiec :|
Początkujący
 
Od: 9 kwi 2010, 11:00
Posty: 5
Skąd: KRAKOW
Auto: Mazda premacy

Postprzez ewemarkam » 7 lut 2012, 16:22

Witam, wybaczcie... nie dawno się obudziłem. Podsumowując, Madzia zapala tak jakby było lato. Dosłownie, grzanie świec i rozruch, za pierwszym razem ładnie zaskakuje. Przynajmniej nie będę męczył już rozrusznika i akumulatora.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez karlo8 » 22 gru 2012, 13:16

witam wszystkich wczoraj mialem powazny problem z zapaleniem madzi
25 razy krecilem i nic
w koncu zagadala
dzis postanowilem sprawdzic swiece podlaczylem pod kabel idacy do listwy i o dziwo 2,5V po wlaczeniu zaplonu 2,5V zdecydowanie nie dochodzi prad do listwy
moje pytanko gdzie jest prezkaznik od swiec zarowych i bezpiecznuk ktory za to odpowiada

mazda 323 2.0 ditd 1998 r bj VI
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez kierownik » 22 gru 2012, 22:41

nie sądzę, żeby problem z zapaleniem spowodowany był brakiem grzania świec
poza tym wszystko już zostało opisane, zacząłbym od przekaźnika B5B4 – nie wiesz gdzie, co i jak – użyj szukajki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez karlo8 » 23 gru 2012, 11:18

dalem sobie rade sam jak bym czekal na odpowiedz to by mnie nastepna zima nastała
jasne ze problem z odpaleniem bylo spowodowane brakiem grzania swiec
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2011, 22:48
Posty: 323
Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r

Postprzez Mr.Jabu » 23 gru 2012, 15:38

To napisz co naprawileś, a tak na marginesie to miałem wszystkie świece spalone a auto bez problemu odpalało przy -20 i nie trzeba było kręcić 25 razy.
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2010, 22:36
Posty: 40
Skąd: Kleryków
Auto: Premacy 2001 DiTD 74Kw

Postprzez Neonixos666 » 23 gru 2012, 17:19

karlo8 napisał(a):dalem sobie rade sam jak bym czekal na odpowiedz to by mnie nastepna zima nastała
jasne ze problem z odpaleniem bylo spowodowane brakiem grzania swiec


zamiast czekać poszukałbyś sam i szybciej by to wyszło niż napisanie postu.
Przy ostrych mrozach może być tak że dłużej trzeba kręcić przy padniętych świecach ale nigdy nie będzie tak że mazda nie odpali bo nie grzeją świece. Przy lekkich przymrozkach nawet nie trzeba podgrzewać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy