Świece żarowe – różne problemy
jest spory kłopot w niektórych autach ale ja w maździe wykręciłem wszystkie i wkręciłem bez problemu najmniejszego tak że raczej nie występuje ten problem na dużą skale.
sprawa wyglada nastepujaco:
kupilem te swiece zarowe denso GD 502
odkrecilem jedna stara a tam jakis bialy duzy nagar i teraz nie wiem jak to wyczyscic zeby do komory nie wpadlo ale
sprawdzilem swiece i tam sa jakies japan i tamte uzywane maja ok 2.5 oma a te nowe denso 1.5 oma \co o tym myslicie?
kupilem te swiece zarowe denso GD 502
odkrecilem jedna stara a tam jakis bialy duzy nagar i teraz nie wiem jak to wyczyscic zeby do komory nie wpadlo ale
sprawdzilem swiece i tam sa jakies japan i tamte uzywane maja ok 2.5 oma a te nowe denso 1.5 oma \co o tym myslicie?
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
to weź kogoś, kto z miernika potrafi korzystać 
a przejeżdżałem przedwczoraj przez Twoje okolice, ale nie było ani czasu, ani namiarów
a przejeżdżałem przedwczoraj przez Twoje okolice, ale nie było ani czasu, ani namiarów
dzieki za pomoc swieczki wymienione 
shell v-pover zatankowany do pełna
dodany srodek do czyszczenia wtryskow
i pali jak malinka
dzieki za pomoc
co prawda powstal nowy problem ale to juz na innym temacie:)
shell v-pover zatankowany do pełna
dodany srodek do czyszczenia wtryskow
i pali jak malinka
dzieki za pomoc
co prawda powstal nowy problem ale to juz na innym temacie:)
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Witam, obecnie u mnie rano miałem -21. Madzia zapaliła i w zasadzie paliła przy obecnych mrozach, ale za 4-5 razem dopiero (tzn, grzeje je z 3 razy i po czwartym grzaniu odpalam, jak nie odpali to za 5 juz na 100%). Raczej nie jest to normalne. Jak jeszcze było ciepło tzn w październiku sprawdzałem, niby wszystkie iskrzyły na "przewód". Żałuje że nie zmierzyłem miernikiem...
Zamówiłem już świece u mechanika (znajomego) dorwał jakieś Japońskie 68 pln za sztukę. Jadę w poniedziałek wymienić je. Mazda jako tako pali bez większych problemów. Zdam relacje co i jak. Najbardziej obawiam się tego żeby coś nie poleciało przy wykręcaniu. Trochę mnie to uspokoiło ze paru z was nie miało problemów z wykręceniem świec. Oby tak samo było u mnie,
Zamówiłem już świece u mechanika (znajomego) dorwał jakieś Japońskie 68 pln za sztukę. Jadę w poniedziałek wymienić je. Mazda jako tako pali bez większych problemów. Zdam relacje co i jak. Najbardziej obawiam się tego żeby coś nie poleciało przy wykręcaniu. Trochę mnie to uspokoiło ze paru z was nie miało problemów z wykręceniem świec. Oby tak samo było u mnie,
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
ewemarkam napisał(a):Trochę mnie to uspokoiło ze paru z was nie miało problemów z wykręceniem świec. Oby tak samo było u mnie,
ja tak dla sprawdzenia wykręcałem (ory) i poszło jak talala,także raczej bez obaw góra 30 minut roboty
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Wiec Panowie, świeczki wymienione. 60 pln za sztukę Denso. Dziś wieczorem i jutro rano sprawdzę jak pali po dłuższym postoju (mam 3 zmianę). Jedna tylko była tak naprawdę sprawna, dobrze się rozgrzała gdy ją podłączyliśmy po wyjęciu, druga ledwo grzała, a kolejne dwie spalone. Silnik odpalał na jednej świecy to w zasadzie i tak dobry wynik przy -20. Założone były tez Denso.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Witam, wybaczcie... nie dawno się obudziłem. Podsumowując, Madzia zapala tak jakby było lato. Dosłownie, grzanie świec i rozruch, za pierwszym razem ładnie zaskakuje. Przynajmniej nie będę męczył już rozrusznika i akumulatora.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
witam wszystkich wczoraj mialem powazny problem z zapaleniem madzi
25 razy krecilem i nic
w koncu zagadala
dzis postanowilem sprawdzic swiece podlaczylem pod kabel idacy do listwy i o dziwo 2,5V po wlaczeniu zaplonu 2,5V zdecydowanie nie dochodzi prad do listwy
moje pytanko gdzie jest prezkaznik od swiec zarowych i bezpiecznuk ktory za to odpowiada
mazda 323 2.0 ditd 1998 r bj VI
25 razy krecilem i nic
w koncu zagadala
dzis postanowilem sprawdzic swiece podlaczylem pod kabel idacy do listwy i o dziwo 2,5V po wlaczeniu zaplonu 2,5V zdecydowanie nie dochodzi prad do listwy
moje pytanko gdzie jest prezkaznik od swiec zarowych i bezpiecznuk ktory za to odpowiada
mazda 323 2.0 ditd 1998 r bj VI
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
nie sądzę, żeby problem z zapaleniem spowodowany był brakiem grzania świec
poza tym wszystko już zostało opisane, zacząłbym od przekaźnika B5B4 – nie wiesz gdzie, co i jak – użyj szukajki
poza tym wszystko już zostało opisane, zacząłbym od przekaźnika B5B4 – nie wiesz gdzie, co i jak – użyj szukajki
karlo8 napisał(a):dalem sobie rade sam jak bym czekal na odpowiedz to by mnie nastepna zima nastała
jasne ze problem z odpaleniem bylo spowodowane brakiem grzania swiec
zamiast czekać poszukałbyś sam i szybciej by to wyszło niż napisanie postu.
Przy ostrych mrozach może być tak że dłużej trzeba kręcić przy padniętych świecach ale nigdy nie będzie tak że mazda nie odpali bo nie grzeją świece. Przy lekkich przymrozkach nawet nie trzeba podgrzewać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości