Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D
Do hipisa to mi daleko 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Każdy ma inny gust
Nawet nie wiem kiedy narodził się ten pomysł
Chyba po wyjściu od lakiernika i usłyszeniu ceny za malowanie jednego elementu
Buggy na razie czeka na zawieszenie bo brak funduszy. A jeśli chodzi o mazdę to szukam firmy która mi tanio wytnie laserem to koło zapłonowe do edisa.

Buggy na razie czeka na zawieszenie bo brak funduszy. A jeśli chodzi o mazdę to szukam firmy która mi tanio wytnie laserem to koło zapłonowe do edisa.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
A przyda się bo na wiosnę chcę ją na biało pomalować.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D

do wyboru do koloru

Już myślałem nad tą opcją i nawet miałem takie koło w ręce, jednak pierścień wydaje mi się bardzo wąski a odcięcie po chamsku gumówką tego pierścienia nie jest najlepszym pomysłem. Problem jest też średnica. Z braku laku mógłbym spróbować coś wymodzić ale wolałbym mieć to zrobione solidnie. Jedyne co wiem to stare "ścierry" miały takie koła zębate na nity.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Pisałem ale nie odpowiada. Będę się jeszcze dobijał 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
mlody1921 napisał(a):Nikt sie nie dobijałjak coś to GG
Koła miały escorty wersji USA
A jakiś czas temu pisałem do Ciebie
Młody a Ty z czego dorwałeś?
Takie koło już by mi bardziej pasowało
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Aktualnie zajmuje się zakładaniem MSa do mazdy i właściwie wszystko podłączone tylko jeszcze nie ogarnąłem koła 36-1 ale zrobię to już jak przewiozę silnik do buggy z jednego garażu do drugiego
Będzie wygodniej wszystko ustawić i dopasować na wyjętym. Chociaż co raz bardziej żałuję, że nie zrobiłem bezpośredniego sterowania cewkami z msa bo byłoby dużo prościej. Jak auto zagada na edisie to pomyślę kiedyś żeby to przerobić.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Nie
Leczyłem kaca sylwestrowego na chacie
Mazda nie była w trasie od listopada
Mazda nie była w trasie od listopada
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Do jeleniej mam spory kawałek
Dzisiaj mazda przeszła pierwsza próbę odpalenia, która skończyła się jedną losową iskrą i potem amen. Wskazania czujnika położenia wału albo są dziwne albo w ogóle ich nie ma. Potrafi odczytać tylko 3-4 sygnały z koła zębatego a potem cisza. Próbowałem różnych ustawień samego czujnika wału oddalając go lub przybliżając do koła ale nie przyniosło to żadnego skutku. Obstawiam, że coś może być nie tak z czujnikiem ale sam nie wiem.
Próbowałem też odłączyć całkowicie msa i sprawdzić czy jest iskra bo edis bez sygnału powinien ustawić w domyśle zapłon na 10st ale bez skutku. Dalej można kręcić a iskry nie ma albo czasem pojawi się losowa.
Dzisiaj mazda przeszła pierwsza próbę odpalenia, która skończyła się jedną losową iskrą i potem amen. Wskazania czujnika położenia wału albo są dziwne albo w ogóle ich nie ma. Potrafi odczytać tylko 3-4 sygnały z koła zębatego a potem cisza. Próbowałem różnych ustawień samego czujnika wału oddalając go lub przybliżając do koła ale nie przyniosło to żadnego skutku. Obstawiam, że coś może być nie tak z czujnikiem ale sam nie wiem.
Próbowałem też odłączyć całkowicie msa i sprawdzić czy jest iskra bo edis bez sygnału powinien ustawić w domyśle zapłon na 10st ale bez skutku. Dalej można kręcić a iskry nie ma albo czasem pojawi się losowa.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości