Mazda 323F BA KF-KL Turbo '97
Właśnie, wywal fmu i wsadź jakiś komputerek i wtryski z millera(conajmniej). Może za mało spalin ma do napędu.
Druga sprawa sprawdź czy blowoff nie puszcza, tzn wywal go i przejedź sie.
Druga sprawa sprawdź czy blowoff nie puszcza, tzn wywal go i przejedź sie.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Szczelnośc sprawdzona...i okazało sie ze puszcza trochę
Do przepustnicy jest git, natomiast dalej ładnie syczy, nie dużo ale słychac...Ustawione 0.2bara na kompresorku
gdzies w tych okolicach. ..
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1503/bd95ecd3e3d32e21.jpg)
Albo rury na spawach albo chinol icek nie wytrzymał bara z holseta![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
edit, juz wszystko szczelne ale jak było tak jest. Boost buduje się powoli jakby kompresor był...może faktycznie za duża pojeność kolektora wydechowego
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
Po tygodniu smigania KFT wyjąlem suszarke na oględziny i takie tam sprawdzanie...
Pomimo tego ze wirnik wydechowy troszke podtarty reszta wydaje sie być zdrowa
Nie ma sladu po oleju ani w dolocie ani nie widać zeby się cos saczyło w wydech
Strona gorąca dostała mały porting, zobaczymy czy cos się zmieni
before...
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1512/4070ce7af6776410gen.jpg)
after...
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1477/a1dcaac0c8e6dcaagen.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1532/b8d1f473af541bfegen.jpg)
gdzies w tych okolicach. ..
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1503/bd95ecd3e3d32e21.jpg)
Albo rury na spawach albo chinol icek nie wytrzymał bara z holseta
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
edit, juz wszystko szczelne ale jak było tak jest. Boost buduje się powoli jakby kompresor był...może faktycznie za duża pojeność kolektora wydechowego
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
Po tygodniu smigania KFT wyjąlem suszarke na oględziny i takie tam sprawdzanie...
Pomimo tego ze wirnik wydechowy troszke podtarty reszta wydaje sie być zdrowa
Strona gorąca dostała mały porting, zobaczymy czy cos się zmieni
before...
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/1512/4070ce7af6776410gen.jpg)
after...
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/1477/a1dcaac0c8e6dcaagen.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1532/b8d1f473af541bfegen.jpg)
Problem z doładowaniem a własciwie jego brakiem rozwiązany
Zrobiłem porting strony gorącej ( mega odlewy tam były) + wydech przelotowy na dwóch tłumolach fi 60mm. Teraz bez problemu mozna uzyskać 0.4bara a jeszcze mozna skręcić WG'a
Poszarpywanie tez wyeliminowane, problemem był palec – przebicia wew
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1557/532194af184f5175gen.jpg)
Generalnie mazda zrobiła ponad 500km z suszarką pod maską, silnik pracuje jak wczesniej cicho i równo
tylko ten olej
spalanko pb do 16l
Tak się toto zbiera na fmu + boost dochodzacy w peaku pod 0.5bara
Sprzęgiełko powoli się konczy
Poszarpywanie tez wyeliminowane, problemem był palec – przebicia wew
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/1557/532194af184f5175gen.jpg)
Generalnie mazda zrobiła ponad 500km z suszarką pod maską, silnik pracuje jak wczesniej cicho i równo
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
Tak się toto zbiera na fmu + boost dochodzacy w peaku pod 0.5bara
Sprzęgiełko powoli się konczy
no zbiera sie nie powiem ze nie:) ale pb tez sobie wciagnie przy takiej jezdzie do czerwonego pola:)
Ile Cie ta przyjemnosc kosztowala??
oczywiscie gratki:)
Ile Cie ta przyjemnosc kosztowala??
oczywiscie gratki:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No gratki gratki ładnie sie zbiera:D
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Dlaczego nie pociągnąłeś do 200?
Filmik byłby ciekawszy ![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
A sprzęgło chyba faktycznie się ślizga.
Co do ciągnięcia do czerwonego... nie po to montuje się turbo żeby jeździć jak emeryt dieslem![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
![tuptup <tuptup>](./images/smilies/tuptup.gif)
A sprzęgło chyba faktycznie się ślizga.
Co do ciągnięcia do czerwonego... nie po to montuje się turbo żeby jeździć jak emeryt dieslem
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Dlaczego nie pociągnąłeś do 200?
bo skończył sie pas testowy
Co do sprzęgiełka, mam w domu w bdb stanie od KL'a i jak znajdę wolny czas to podmienię razem ze skrzynką bo obecna zgrzyta a moja ori w super stanie
Na przyszły sezon wleci kl , wtryski z milli sterowane juz na elektornice, takie sa palny ...zimowe wieczory dłuugie więc mozna dłubac
koszta, hmmm
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
Małe uaktualnienie tematu bo nazbierało sie trochę gratów
wtryski
![Obrazek](http://img12.imageshack.us/img12/4074/dsc01546mo.jpg)
do KL'a jakieś szpeje
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/5483/dsc01549yb.jpg)
zregenerowane korby z milleniS, proste, nowe tulejki i naprawione stopki
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/5438/dsc01550pc.jpg)
![Obrazek](http://img5.imageshack.us/img5/9594/dsc01552.jpg)
![Obrazek](http://img405.imageshack.us/img405/5048/dsc01551lf.jpg)
![Obrazek](http://img534.imageshack.us/img534/1679/dsc01555qw.jpg)
![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/2024/dsc01554zv.jpg)
Wał wypolerowany, w nominale
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/7109/dsc01547ai.jpg)
głowiczki splanowane
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/3789/dsc01559gj.jpg)
i to by było na tyle
Brakuje jeszcze sprzęgiełka i sam nie wiem czy zastosować ori docisk KL + nabicie okładziny czy może zainewstowac w jakiś komplecik
temat do przemyslenia
obecne ślizga juz mocno po kilku mocniejszych depnięciach
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
wtryski
![Obrazek](http://img12.imageshack.us/img12/4074/dsc01546mo.jpg)
do KL'a jakieś szpeje
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/5483/dsc01549yb.jpg)
zregenerowane korby z milleniS, proste, nowe tulejki i naprawione stopki
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/5438/dsc01550pc.jpg)
![Obrazek](http://img5.imageshack.us/img5/9594/dsc01552.jpg)
![Obrazek](http://img405.imageshack.us/img405/5048/dsc01551lf.jpg)
![Obrazek](http://img534.imageshack.us/img534/1679/dsc01555qw.jpg)
![Obrazek](http://img26.imageshack.us/img26/2024/dsc01554zv.jpg)
Wał wypolerowany, w nominale
![Obrazek](http://img7.imageshack.us/img7/7109/dsc01547ai.jpg)
głowiczki splanowane
![Obrazek](http://img838.imageshack.us/img838/3789/dsc01559gj.jpg)
i to by było na tyle
Brakuje jeszcze sprzęgiełka i sam nie wiem czy zastosować ori docisk KL + nabicie okładziny czy może zainewstowac w jakiś komplecik
![oczy <oczy>](./images/smilies/oczy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
obecne ślizga juz mocno po kilku mocniejszych depnięciach
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
dokładnie jak Patryk napisał...
Wyslałem wal zeby fachmani sprawdzili w jakim jest stanie i okazało się ze jest prosty i trzyma wymiary więc zrobili polerkę i mycie![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
BTW
mial ktoś do czynienia z takim zestawem![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
http://www.dabtuner.pl/AFR_air_fuel_ratio_SM_Peak_BOSCH_49-120.html
czy może lepszy taki![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
http://allegro.pl/innovate-db-blue-i-db-red-lc-1-i2862381857.html
Wyslałem wal zeby fachmani sprawdzili w jakim jest stanie i okazało się ze jest prosty i trzyma wymiary więc zrobili polerkę i mycie
BTW
mial ktoś do czynienia z takim zestawem
http://www.dabtuner.pl/AFR_air_fuel_ratio_SM_Peak_BOSCH_49-120.html
czy może lepszy taki
![](./urlscreenshots/1d06eff0981b8a6d9a06a84af4951def51543c61.jpg)
Polerowanie miałem na myśli. Swoją drogą to pic na wodę, jak wał jest nominalny i nie ma rys to zbędne działanie.
Co do sondy to działanie jej jest spoko, ale w codziennym użytkowaniu lepiej mieć taki wskaźnik, który oprócz cyfrowego wskazania AFR, ma także wyraźnie pokazane zakresy: reach, stoich, lean (np. kolorowymi diodami – AEM UEGO i Innovate MTX-L coś takiego mają). Podczas jazdy nie będziesz wpatrywał się we wskaźnik, zazwyczaj rzuca się na niego okiem.
Co do sondy to działanie jej jest spoko, ale w codziennym użytkowaniu lepiej mieć taki wskaźnik, który oprócz cyfrowego wskazania AFR, ma także wyraźnie pokazane zakresy: reach, stoich, lean (np. kolorowymi diodami – AEM UEGO i Innovate MTX-L coś takiego mają). Podczas jazdy nie będziesz wpatrywał się we wskaźnik, zazwyczaj rzuca się na niego okiem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości