Cześć, przyszła zima i chce potwierdzić bo się już zakręciłem.
Podgrzewanie tylnej szyby to przycisk numer 3.
Podgrzewanie lusterek to też przycisk numer 3? Czyli co są sparowane?
Proszę powiedźcie czy podgrzewane lusterka są oba czy tylko kierowcy?
A który przycisk powoduje podgrzewanie fotela?
Też trzeci? Dodam, że między siedzeniami przy hamulcu ręcznym nie mam włącznika, regulatora.
I teraz do czego służy przycisk numer 2. Jego włączenie powoduje, że strumień powietrza kierowany jest na przednią szybę. Ale czy coś jeszcze?
Które ustawienie MODE powoduje nawiew na kanapę do tyłu, nawiewami pod siedzeniami. Sprawdzałem wszystkie. I wyszło mi że z żadnego nie leci ciepłe powietrze. Chyba, że mam zatkane coś.
I ostatnie pytanie. Kiedy używacie przycisku numer 1 do zamkniętego obiegu. Poza Kamazem, który jedzie przed Tobą? I latem by cały czas nie schładzać ciepłego powietrza.
ECON na wyświetlaczu to funkcja ekonomiczna klimatyzacji? Czy zimą włączenie ECON spowoduje, że klimatyzacja będzie tylko osuszała powietrze bo już ciepło będzie tylko z silnika a nie z klimy.
Dzięki,
Mazda 626 GW – podgrzewanie siedzeń, lusterek
Strona 1 z 1
podgrzewanie lusterek załącza się wraz ogrzewaniem przedniej szyby (przycisk nr 2)
Dopisano 11 gru 2012, 13:26:
podgrzewane są oczywiście oba lusterka
Dopisano 11 gru 2012, 13:28:
co do zamkniętego obiegu, to nastawiasz temperaturę i włączasz auto a komputer sam ustali kiedy obieg otworzyć a kiedy zamknąć
Dopisano 11 gru 2012, 13:26:
podgrzewane są oczywiście oba lusterka
Dopisano 11 gru 2012, 13:28:
co do zamkniętego obiegu, to nastawiasz temperaturę i włączasz auto a komputer sam ustali kiedy obieg otworzyć a kiedy zamknąć
- Od: 19 gru 2010, 16:50
- Posty: 111
- Skąd: Zachodnia Polska
- Auto: Mazda 626 GF dohc 2.0 116KM 99'
Dzięki za odpowiedź. Choć jak sprawdziłem forum to jednak dwie osoby wskazały, że to podgrzewanie tylnej szyby aktywuje podgrzewanie lusterek czyli przycisk 3 a nie 2 jak sugerujesz.
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
dokladnie guzik 3 wlacza lusterka i tylna szybke ,2 wlacza podgrzewanie i osuszanie przedniej ,podgrzewanie fotela powinno byc pomiedzy recznym a schowkiem w konsoli centralnej jezeli tego nie masz ,to zapewne masz takie otworki na pieniazki, nadmuch na nogi pasazerow siedzacych z tylu wlacza sie razem z nadmuchem na nogi za pomoca przycisku mode (strzalka w dól)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
rumunn95 napisał(a): jezeli tego nie masz ,to zapewne masz takie otworki na pieniazki
Dal byś foto jak wygląda to ?
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
O kurde, nie widziałem że w 626 były podgrzewane siedzenia
A zawsze ciekawiło mnie do czego są te dziurki koło ręcznego ... Dzięki za foto
A zawsze ciekawiło mnie do czego są te dziurki koło ręcznego ... Dzięki za foto
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
rumunn95 napisał(a):2...,podgrzewanie fotela powinno byc pomiedzy recznym a schowkiem w konsoli centralnej jezeli tego nie masz
Rumunn96 dzięki czyli już wiem jak załącza się ogrzewanie lusterek i tylnej kanapy.
Co podgrzewania siedzeń:
Mam otworki na pieniądze. Ale przeczuwam, że załączanie podgrzewania zostało przeniesione na panel "klimatronika".
W sobotę porobię testy dot. podgrzewania siedzeń. Czy mam kabelki i jaki włącznik uruchamia podgrzewanie foteli. A może to jest jakoś automatycznie powiązane z ustawianiem temperatury i którymś z ustawień MODE.
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
Floyd napisał(a):To już nie rozumiem...skoro, masz "tam" przegródki na pieniądze to na podstawie czego sądzisz, że posiadasz podgrzewane fotele?
Dedukuję, że otworki to by potrzebowali taxiarze a że sporo siedzą to im by się zdały grzałki pod dupkami:)
To ja prawie od roku mam madzię i dziś się dowiedziałem, że te otworki to na pieniądze są

No to skoro i ja mam otworki to pewnie też grzałki pod dupką?:)
Kontynuujcie Panowie – robi się ciekawie.
szerokości
grzech
grzech
Floyd napisał(a):To już nie rozumiem...skoro, masz "tam" przegródki na pieniądze to na podstawie czego sądzisz, że posiadasz podgrzewane fotele?
Czułem własnymi spodniami.

W sobotę sprawdzę wszystkie możliwości. A przede wszystkim czy są jakieś kable pod siedzeniami.
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
od kierowecy jeden kabel do poduchy od pasazera dwa kable od poduchy i czujki obecnosci pasazera jak masz podgrzewanie fotele to bedzie wiecej kabli
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
jak masz otworki na pieniążki to nie masz grzanych foteli, tam sa właśnie montowane włączniki grzanie jeśli są grzane fotele
a ciepło ci bo mazda ma taka tapicerkę, szybko lapie temperaturę – dobry welur
a ciepło ci bo mazda ma taka tapicerkę, szybko lapie temperaturę – dobry welur
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Po testach 
to, że wydawało mi się, że mam ogrzewane, to faktycznie, jak pisze maxim_wawa wynikało z dobrego miesistego weluru.
Konkluzje:
Jak są otwory na pieniążki to nie ma podgrzewanych foteli. Jak są – to jest podgrzewanie. rumunn95
miałeś rację – mam jeden gruby kabel pod siedzeniem – skąd wiedziałeś
Klawisz 1: włącznik recyrkulacji. Wg instrukcji powinno używać się obiegu zamkniętego jak jeździ się po drogach zakurzonych itp. Ale gdzieś czytałem, że jak jest upał, to powinno załączyć się obieg wewnętrzny + klima by nie musieć cały czas schładzać ciepłego powietrza z zewnątrz.
Klawisz 2: nawiew kierowany całą siłą na szybę przednią.
Klawisz 3 włącza jednocześnie podgrzewanie obu lusterek i tylną szybę. Kontrolka świeci się przez cały czas ale podgrzewana szyba jest przez 15 min Potem podgrzewanie tylnej szyby załącza sie cyklicznie.
Klawisz Auto sam dostosowuje siłę nawiewu i kierunki , temperaturę oraz tryb (A/C albo A/C + ECON). do zaplanowanej temperatury. Z początkową dominacja tylko na szybę. I obrazowane jest to siłą nawiewu w postaci IIIIII a nie jak w przypadku trybu ręcznego wiatraka II II II . W trybie AUTO po jakimś czasie zmniejsza się nawiew na szybę i dochodzi nawiew na nogi. Wciśnięcie przycisków wiatraka, nawiewu na przednia szybę, nastawy temperatury, kierunku nawiewu kasuje tryb AUTO.
A/C, ECON: NIe da się włączyć samego ECON
. ECON sparowany jest z A/C. ECON to ekonomiczna wersja klimatyzacji (w postaci min. osuszania). Inaczej chyba niż w VW gdzie ECON to wyłączenie klimy. Nieważne to sprawa VW. U Nas ECON to ekonomiczna klimatyzacji.
Przycisk A/C włącza klimę albo włącza klimę w trybie ECONomicznym i trzecia pozycja to niewyświetlanie nic czyli w moim mniemaniu działanie zwykłego nadmuchu ciepłego powietrza z komory silnika. Prawda??
Pozdrawiam.
to, że wydawało mi się, że mam ogrzewane, to faktycznie, jak pisze maxim_wawa wynikało z dobrego miesistego weluru.

Konkluzje:
Jak są otwory na pieniążki to nie ma podgrzewanych foteli. Jak są – to jest podgrzewanie. rumunn95
miałeś rację – mam jeden gruby kabel pod siedzeniem – skąd wiedziałeś
Klawisz 1: włącznik recyrkulacji. Wg instrukcji powinno używać się obiegu zamkniętego jak jeździ się po drogach zakurzonych itp. Ale gdzieś czytałem, że jak jest upał, to powinno załączyć się obieg wewnętrzny + klima by nie musieć cały czas schładzać ciepłego powietrza z zewnątrz.
Klawisz 2: nawiew kierowany całą siłą na szybę przednią.
Klawisz 3 włącza jednocześnie podgrzewanie obu lusterek i tylną szybę. Kontrolka świeci się przez cały czas ale podgrzewana szyba jest przez 15 min Potem podgrzewanie tylnej szyby załącza sie cyklicznie.
Klawisz Auto sam dostosowuje siłę nawiewu i kierunki , temperaturę oraz tryb (A/C albo A/C + ECON). do zaplanowanej temperatury. Z początkową dominacja tylko na szybę. I obrazowane jest to siłą nawiewu w postaci IIIIII a nie jak w przypadku trybu ręcznego wiatraka II II II . W trybie AUTO po jakimś czasie zmniejsza się nawiew na szybę i dochodzi nawiew na nogi. Wciśnięcie przycisków wiatraka, nawiewu na przednia szybę, nastawy temperatury, kierunku nawiewu kasuje tryb AUTO.
A/C, ECON: NIe da się włączyć samego ECON
Przycisk A/C włącza klimę albo włącza klimę w trybie ECONomicznym i trzecia pozycja to niewyświetlanie nic czyli w moim mniemaniu działanie zwykłego nadmuchu ciepłego powietrza z komory silnika. Prawda??
Pozdrawiam.
- Od: 28 sie 2012, 22:27
- Posty: 26
- Skąd: Ostrów Wlkp. /Warszawa
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 DiTD, 2000. szczęśliwy jestem.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6