Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Jest różnica ale między OHC a DOHC.
Benny chce wrzucić skrzynie z 1.8 SOHC i wszystko powinno pasować. Wg EPC półosie i przeguby dzielą się na OHC i DOHC tak więc wszystko powinno być git.
Benny chce wrzucić skrzynie z 1.8 SOHC i wszystko powinno pasować. Wg EPC półosie i przeguby dzielą się na OHC i DOHC tak więc wszystko powinno być git.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Czyli diesla można do SOHC zaliczyć bo ma jeden wałek czy jest jeszcze jakaś osobna kategoria ?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Z tego co ja wiem to skrzynia z diesla nie pasuje do żadnego benzynowego BG i na odwrót z benzyniaków nie pasuje do PN'a. A jesli o silnik chodzi diesel to jak najbardziej SOHC- single overhead camshaft (jeden wałek rozrządu w głowicy) 
Czyli już wiem na co zaczynam się rwać w przyszłym roku z tym swapem...
silnik, komp, wiązka, skrzynia, półosie przeguby, zwrotnice(zawias???) bak, i wiele pierdół... może będę tym pierwszym śmiałkiem który zamiast grzecznie lać siki szatana, będzie zostawiał za sobą niedopalone węglowodory aromatyczne

silnik, komp, wiązka, skrzynia, półosie przeguby, zwrotnice(zawias???) bak, i wiele pierdół... może będę tym pierwszym śmiałkiem który zamiast grzecznie lać siki szatana, będzie zostawiał za sobą niedopalone węglowodory aromatyczne




-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

panowie czy ktoś oglądał albo ma zamiar oglądać to na żywo?
opis skromny, na zdjęciach też niewiele widać
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Fedor widziałem tą Mazdę kiedyś na Lukoilu i nawet gadałem z kolesiem. Ładnie się prezentuje i tez jak najbardziej odpycha, jak to sie mówi zwija asfalt 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Każdy ma swój pomysł i robi po swojemu ale jeżeli ja miałbym coś robić, to tylko przy silniku bym modził żeby jeszcze coś wykrzesać i opróżniłbym wnętrze
zawsze parę kilo mniej 
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Koledzy ale nie za taką cenę!!!!!!!!!!!!Bez przesady za taką kwotę, to można porządnego i wypasionego xeda 6 kupić
A to już ze dwie klasy wyżej przecież...
Ale oczywiście to... kwestia gustu...
A to już ze dwie klasy wyżej przecież...
Ale oczywiście to... kwestia gustu...
sebek-71 napisał(a):Koledzy ale nie za taką cenę!!!!!!!!!!!!Bez przesady za taką kwotę, to można porządnego i wypasionego xeda 6 kupić![]()
A to już ze dwie klasy wyżej przecież...
Ale oczywiście to... kwestia gustu...
Tylko Xed za taką kasę nie da Ci turbo pod maską, 180 km i 4x4, taka mała różnica
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No mi właśnie ta ilość koni nie pasuje, wygląda że jest to GTX albo zmodzony albo gość dodał trochę do opisu ewentualnie nie wie co ma.
Jak blacha dobra i stan bazowych elementów ok to myślę że cena jest przyzwoita i gdyby to było bliżej to bym ją obejrzał i być może zamienił swojego GTka.
Jak blacha dobra i stan bazowych elementów ok to myślę że cena jest przyzwoita i gdyby to było bliżej to bym ją obejrzał i być może zamienił swojego GTka.
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
To pisz Fedor do kolesia albo zadzwoń, gdybym miał więcej czasu to bym ją obejrzał ale dzisiaj z GE walczę.
Wizualnie wyglądała spoko tak że myslę że za ta cene może być w całkiem przyzwoitym stanie, gdybym miał taką sumke na luzie to nawet bym sie nie zastanawiał i brał
Benny pisałeś czemu zwrotnice, a temu ponieważ nie wiem czy przeguby by podeszły pod te PN-owe, a inna zwrotnica= inne ( lepsze) heble
Wizualnie wyglądała spoko tak że myslę że za ta cene może być w całkiem przyzwoitym stanie, gdybym miał taką sumke na luzie to nawet bym sie nie zastanawiał i brał
Benny pisałeś czemu zwrotnice, a temu ponieważ nie wiem czy przeguby by podeszły pod te PN-owe, a inna zwrotnica= inne ( lepsze) heble
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
zawsze silnik można przeszczepić
Benny probably będzie BP i wszystko z BA spróbuje podłożyć, okaże się, będę myslał jak blacha będzie git
te dodatki to niby coś dają, ale napewno nie uszczelnią ci silnika do tego stopnia że pierscienie i gładź będzie jak na nominalnym 

Benny probably będzie BP i wszystko z BA spróbuje podłożyć, okaże się, będę myslał jak blacha będzie git
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
na tvn turbo sprawdzali coś takiego xado 1 stage
http://allegro.pl/xado-1-stage-maximum-rewitalizant-zamiast-remontu-i2802322087.html
I z tego co pokazali to poprawił kompresję na cylindrach moc o 5 koni i 5 nm i na innych forach w necie też ma podobno dobre opinie gościu to zalał do beemki i spalanie oleju z 5 do 2,5 l na 1000km i na zbiorniku gazu robił 330km teraz prawie 390 także nie wiem co o tym myśleć.

I z tego co pokazali to poprawił kompresję na cylindrach moc o 5 koni i 5 nm i na innych forach w necie też ma podobno dobre opinie gościu to zalał do beemki i spalanie oleju z 5 do 2,5 l na 1000km i na zbiorniku gazu robił 330km teraz prawie 390 także nie wiem co o tym myśleć.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
adriano2747 napisał(a):I z tego co pokazali to poprawił kompresję na cylindrach moc o 5 koni i 5 nm i na innych forach w necie też ma podobno dobre opinie gościu to zalał do beemki i spalanie oleju z 5 do 2,5 l na 1000km i na zbiorniku gazu robił 330km teraz prawie 390 także nie wiem co o tym myśleć.
Czyli teoretycznie jak zaleje takie cudo u siebie, to zamiast 500km na butli, zrobię 600? Trochę to mocno naciągane, może jak ktoś przetestuje od nas to przemyślę

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości