Strojenie silnika DiTD

Postprzez tadziol » 24 sty 2012, 00:41

eeee....przesuń sobie linię oznaczoną End of Injection w prawo....jednocześnie zmniejszy się czas Spill Valve open,czyli wykres Injection wydłuży się
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 24 sty 2012, 00:51

tadziol napisał(a):eeee....przesuń sobie linię oznaczoną End of Injection w prawo....jednocześnie zmniejszy się czas Spill Valve open,czyli wykres Injection wydłuży się


dokładnie czyli trzeba opóźnić otwarcie zaworu SPV.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 24 sty 2012, 00:54

a mam pytanie,jeśli można...
jeżeli uda się zwiększyć dawkę paliwa,to co z doładowaniem powietrza?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 24 sty 2012, 00:56

tadziol napisał(a):a mam pytanie,jeśli można...
jeżeli uda się zwiększyć dawkę paliwa,to co z doładowaniem powietrza?


Jeśli chodzi Ci o zadymę za autem to o to nie ma się co martwić bo mam podniesione doładowanie i żeby je wypełnić trzeba duużo ropy :D

Poza tym z obserwacji wynika że samo podniesienie dawki podnosi doładowanie ale nie maksymalne a jedynie chwilowe :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 9 lut 2012, 01:17

Neonixos666 napisał(a): a jedynie chwilowe


i potem spada diametralnie a z tyłu star 200 – standard.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 9 lut 2012, 01:19

Riki napisał(a):
Neonixos666 napisał(a): a jedynie chwilowe


i potem spada diametralnie a z tyłu star 200 – standard.


nic nie spada po prostu turbo przy większej dawce szybciej ładuje i pełne ciśnienie mamy po prostu
szybciej.

Czytając forum golfa znalazłem odpowiedź na wiele pytań ale również i podpowiedzi na co zwrócić uwagę. Niestety przy ,,rozciągnięciu" dawki czyli to co chcemy wykonać niemiłosiernie wzrasta EGT. Problemem są dwusprężynowe wtryski które specjalnie rozciągają wtrysk aby spalanie było łagodniejsze. Aby wtrysnąć dodatkowe paliwo bez gwałtownego wzrostu egt musimy skrócić czas wtryśnięcia dawki co czynimy zwiększając średnice tłokorozdzielacza z 11 np na 12 mm i dopasowując falę lub zmienić wtryski. Można też zmniejszyć egt przyśpieszając wtrysk i doprowadzając więcej zimnego powietrza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez bertus16v » 23 wrz 2012, 17:07

no i jak chłopaki doszliście do czegoś ?
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2011, 14:58
Posty: 48 (0/2)
Skąd: Pogorzyce/Chrzanów
Auto: Mazda 626 GF 2002 2.0 TDI 81kW 110KM

Postprzez Neonixos666 » 23 wrz 2012, 21:11

Urządzenie jest tylko ja nie mam czasu żeby je sprawdzić i ogarnąć. Najlepiej z oscyloskopem to montować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 10 gru 2012, 01:39

Neo i co, jakiś postęp?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 11 gru 2012, 16:22

smile napisał(a):Neo i co, jakiś postęp?


przyszła zima i <dupa> nic nie zdziałałem ale jeśli jest ktoś chętny do testów to niech się zgłosi. Poza tym już przestałem dłubać w DiTD nie mam kasy a efekty zawsze będą marne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje