Strojenie silnika DiTD
tadziol napisał(a):eeee....przesuń sobie linię oznaczoną End of Injection w prawo....jednocześnie zmniejszy się czas Spill Valve open,czyli wykres Injection wydłuży się
dokładnie czyli trzeba opóźnić otwarcie zaworu SPV.
tadziol napisał(a):a mam pytanie,jeśli można...
jeżeli uda się zwiększyć dawkę paliwa,to co z doładowaniem powietrza?
Jeśli chodzi Ci o zadymę za autem to o to nie ma się co martwić bo mam podniesione doładowanie i żeby je wypełnić trzeba duużo ropy
Poza tym z obserwacji wynika że samo podniesienie dawki podnosi doładowanie ale nie maksymalne a jedynie chwilowe
Riki napisał(a):Neonixos666 napisał(a): a jedynie chwilowe
i potem spada diametralnie a z tyłu star 200 – standard.
nic nie spada po prostu turbo przy większej dawce szybciej ładuje i pełne ciśnienie mamy po prostu
szybciej.
Czytając forum golfa znalazłem odpowiedź na wiele pytań ale również i podpowiedzi na co zwrócić uwagę. Niestety przy ,,rozciągnięciu" dawki czyli to co chcemy wykonać niemiłosiernie wzrasta EGT. Problemem są dwusprężynowe wtryski które specjalnie rozciągają wtrysk aby spalanie było łagodniejsze. Aby wtrysnąć dodatkowe paliwo bez gwałtownego wzrostu egt musimy skrócić czas wtryśnięcia dawki co czynimy zwiększając średnice tłokorozdzielacza z 11 np na 12 mm i dopasowując falę lub zmienić wtryski. Można też zmniejszyć egt przyśpieszając wtrysk i doprowadzając więcej zimnego powietrza.
Urządzenie jest tylko ja nie mam czasu żeby je sprawdzić i ogarnąć. Najlepiej z oscyloskopem to montować.
smile napisał(a):Neo i co, jakiś postęp?
przyszła zima i

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje