Typ przepływomierza
Strona 1 z 1
Jakiś czas temu byłem u mechaniora w sprawie sporego spalania. W pierwszej chwili stwierdził, że mam założony przepływomierz od 1,6 – typ przepływomierza B6S7, a kilka godzin później kiedy miał załatwić właściwą przepływkę wycofał się z tej teorii, ale coś mi tu śmierdzi – szukałem na forum – szukajka nie znalazła – jaki jest właściwy typ przepływomierza do silnika B3 i czy nieprawidłowy może powodować większe spalanie 
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
ja mam symbol wielkie T na tej naklejce i cyferki koncowka bodajze 210 (ale nie recze). Z tego co wiem (a kupowalem juz 2 przeplywki) od 1.6 auto nie bedzie pracowac tak jak powinno (kopciuch bez mocy )
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
kopciuch jest faktycznie straszliwy, na moc nie narzekam, ale jesli nigdy nie jezdzilem na wlasciwym to byc moze nie wiem co mnie ominelo.
poprzedniego wlasciciela.... w takim razie poprosze jesli ktos zna o pelne oznaczenie wlasciwego przeplywomierza i nie pozostaje mi nic innego jak moto.allegro.pl

ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
na wolnych obrotach silnik zachowuje sie normalnie. pali kolo 10 na miescie – wolalbym to zmniejszyc do 7 bo jezdze oszczednie – butuje najwyzej raz na bak
jesli nikt do tego czasu sie nie odezwie to podaj prosze – tutaj albo na PW
jesli nikt do tego czasu sie nie odezwie to podaj prosze – tutaj albo na PW
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
hm mi ostatnio tez pociagnal z 9 ale to przez jazde w miescie na krotkich odcinkach ledwo sie silnik nagrzeje... choc ja troszke ja tam depcze
swoja droga ze od nowosci nie zmienilaem filtru paliwa, jutro chce sie za to zabrac to przy okazji spisze Ci symbole przeplywki
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l
no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało

- Od: 6 cze 2005, 23:00
- Posty: 57
- Skąd: Piastów
- Auto: jeździ bokiem
RALF_Piastów napisał(a):Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l
no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało![]()
hehe zawsze chce miec sie wiecej pod podloga
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
Pepey napisał(a):RALF_Piastów napisał(a):Winetou napisał(a): na moc nie narzekam, l
no to masz dobry charakter, ja narzekam ciągle ....że mało i mało![]()
hehe zawsze chce miec sie wiecej pod podlogachoc patrzac realnie na ten silnik i jego osiagi mysle ze sa jedne z lepszych w swojej klasie... chyba nie bylo duzo silniczkow 1.3 16V z 73 KM w 91 roku
fakt, silniczek jest dynamiczny – kumpel ktory siedzi w klubie peugeota, powiedzial mi po tym jak go przewiozlem, ze nie wie czy swoim 1,6 by ze mna wygral
a ja wlasnie zaczynam kombinowac nad zmiana na 1,6
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Pepey napisał(a):ja ostatnio zrobilem na swiatlach kumpla w renowce 1.7 (to chyba byla 19). i jakiegos typa w passacie SDI
kumpel nie chcial mi wierzyc ze to 1,3
a bo madzie to zdolne dziewczynki sa
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
[tiiit], to ja juz nic nie wiem :–( ja mam jakis japonski znaczek, a dalej B6S7 i nic wiecej....
no ale Ty masz B 3.....
co sugeruje ze to jest przeplywka do silnika B3, a moje B6 sugeruje ze jest do B6.... czyli wysoce prawdopodobne, ze mam niewlasciwa....
naprawde nikt wiecej tutaj nie wie ?
no ale Ty masz B 3.....
co sugeruje ze to jest przeplywka do silnika B3, a moje B6 sugeruje ze jest do B6.... czyli wysoce prawdopodobne, ze mam niewlasciwa....
naprawde nikt wiecej tutaj nie wie ?
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
taaa, wczoraj juz do tego doszedlem wieczorem w garazu
ale mi bylo glupio :–) przeplywomierz jest ok – powiedz mi tylko co Ty masz na tej niewlasciwej naklejce na ktora caly czas patrzylem :–) i dlaczego ona mi tyle pali :–( na jednym baku w porywach jak oszczedzam przejezdzam 500 km....
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
na tej niewlasciwej mam chyba to samo co Ty
a czemu tyle pali? hm zaczynajac od najbardziej blachej sprawy...jak wyglada filtr powietrza? nie jest uwalony troche? kolejna sprawa jak sie nagrzeje to jakie masz wolne obroty? i czy termostat jest dobry? (dlugo sie nagrzewa??)
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
nagrzewa sie szybciutko – nie wyjade dobrze z osiedla juz mam polowe skali, wiec wnioskuje, ze termostat jest dobry, wolne obroty po nagrzaniu w okolicach 800 obr/min – stabilne. filtr powietrza sprawdze wieczorem. jesli z obrotami jest ok, to lambda tez bedzie w pozadku ?
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
nie koniecznie, a nic innego mi nie przychodzi do glowy, podjedz do jakeigos elektryka on ja podepnie pod tester i Ci powie czy dziala, moja siadla rok temu a mam auto o 2 lata mlodsze...koszt ok 100 zl (amerykansko japonska firmy WALKER, byly tez tansze ale jakies no name.
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość