Przyszedł czas na pokazanie i mojego auta zacnym forumowiczom
Auto kupione w Polsce, do pierwszego właściciela z plikiem faktur na wszystkie wymiany, począwszy od żarówek i akumulatora, a kończąc na filtrach, płynach i amortyzatorach
Przebieg 141 tys km, auto po wszelakich wymianach pozwalających na spokojną i bezstresową jazdę (nawet w sensie finansowym
Mazda wyprodukowana w czerwcu 2004r., jeździ na oleju Total 5w30. Wyposażona w silnik konstrukcji PSA o mocy 109 KM.
Auto wyposażone dosyć dobrze, niestety nie wiem co to za wersja wyposażenia:
-climatronic
-komputer pokładowy
-półskórzana tapicerka
-xenon
-oryginalne radio CD/MP3
-4x el. szyby
-el. lusterka
-piecowo (fabrycznie?) przyciemniane szyby
-centralny zamek z pilotem i alarmem
-4x poduszki powietrzne
-system głośnomówiący PARROT (bardzo przydatna rzecz)
-ABS
-halogeny przeciwmgłowe
-aluminiowe felgi 16' z nowymi oponami Dunlop 205/55
-naklejki "Mazda 3" w dolnej części przednich drzwi kierowcy i pasażera – taki smaczek
Do zrobienia w najbliższych dniach pozostało:
-wymiana żarówki podświetlenia pokrętła temperatury od climatronica i żarówki podświetlenia zapalniczki i popielniczki
-wymiana czujnika światła wstecznego przy skrzyni biegów – żarówka i bezpiecznik niestety są ok, więc diagnoza jest chyba tylko jedna...
-uszczelnienie przewodu od odmy koszulką termokurczliwą – trytki denerwują mnie wizualnie
– zrobione-wymiana nieszczęsnych miedzianych podkładek pod wtryskiwacze bo niestety jedna nie trzyma – smród spalin wewnątrz auta i cykanie przy wtryskiwaczu ...
– zrobione
-horz.jpg)

. Życzę powodzenia w dalszych modach i po tablicy rej. wnioskuję że może kiedy wpadniesz do nas do Łodzi.
...ale ubezpieczyciel poratował odpowiednią sumką i wszytsko zostało zrobione na piąteczkę..łącznie z geometrią zawieszenia itd... wszystko zrobione oprócz wspomnianego ślizgu, bo na flaszkę musiało przecież coś zostać od ubezpieczyciela




