Zacznę od klimy. Okazało się, że jest dziurawa chłodnica. Sprawdzałem ceny, są dwie tańsza ok 300-350 i ta droższa, Nissens ok 400zł
Rozważam jeszcze plan B czyli spawanie obecnej, niestety pozostało mało czasu do wyjazdu i zastanawiam się czy warto to wszystko rozbierać i spawać – boję się, że podczas demontażu mechanik coś mi uszkodzi i uziemi mi autko. Postanowiłem, że przed wyjazdem do Chorwacji napełnię klimę – ok 2 tygodni trzymała i po powrocie rozbiorę to do spawania, jak spawanie nie pomoże to dopiero kupię nową chłodnice
Co Wy na to ? Czy ktoś z Was ma doświadczenia ze spawanymi chłodnicami?
W ten weekend nadszedł czas na pocące się kolanko przy turbinie o którym już wcześniej pisałem.
Zakupiłem silikonowego węża tutaj: http://www.tubes-international.pl/ za 120zł.
Ważne! Info dla osób, które mają w planach wymianę --> wewnętrzny wymiar na górze to 45mm natomiast na dole 43mm. Jest to o tyle istotne, że zazwyczaj mierzy się tylko górę i w momencie kiedy ktoś zakupi o wiele szerszą na górze to na dole może okazać się, że wyjdzie wielka dziura
Wąż kolanko Viper: 120zł

