asterf napisał(a):Ciekawie by wyglądało tak jak w detailingu robią
A tak jest brzydko ?
Gotowa na "uzbrojenie":

Uploaded with
ImageShack.usPrawidłowy kształt/wygląd kanałów wydechowych (wypolerowane, poprawiony kształt):

Uploaded with
ImageShack.usPrawidłowy kształt/wygląd kanałów ssących (niepolerowane, polerka tylko w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa!):

Uploaded with
ImageShack.uslesiux napisał(a):Ciekawe na ile się zmienia praca silnika po takim czyszczeniu? Masz jakieś subiektywne odczucia?
Filmik całkowicie seryjnego silnika 1,5 hondy civic z LPG 1gen (wykonany K800i, jakość niska ale daje jakiś pogląd na sytuację):
http://w984.wrzuta.pl/film/6JyLuXaqk5z/mov01493Poprawiłem i obrobiłem co tylko byłem w stanie zrobić w garażu:
SILNIK: D15B2+LPG, CR 11,00:1, porting głowicy i obróbka komór spalania, spasowanie kolektora ssącego i wydechowego z głowicą, regulowane kółko rozrządu
UKLAD DOLOTOWY: rozwiercony kolektor ssący, rozwiercona przepustnica, rozwiercony blos
UKLAD WYDECHOWY: rozwiercony 4-2-1 z nierdzewki, przepustnica w układzie wydechowym sterowana mechanicznie i ciśnieniem spalin, środkowy wydech 2 cale z Rovera 420, ostatni tłumik komorowy Senkei z Hondy CBR1000RR
ELEKTRONIKA: wariator zapłonu, dogrzewanie silnika w niskich temperaturach
http://w557.wrzuta.pl/film/46BUh93R4GD/d15b2_cr-11_1