Wymiana pierścieni olejowych
Jeden wyciek maly juz zlokalizowalem spod pokrywy i usunolem
zaworow sprawdze jeszcze ten czujnik, co do przegrzania silnika to niema takiej opcji,jezdze tylko ja plyn zawsze mam i nie przekroczyla mi skala nigdy jak normalnie temperatury
zaworow sprawdze jeszcze ten czujnik, co do przegrzania silnika to niema takiej opcji,jezdze tylko ja plyn zawsze mam i nie przekroczyla mi skala nigdy jak normalnie temperatury
kamilspider napisał(a):mark.87 napisał(a):taki gesty olej, 5w50 to chyba gesty??
Jest to rzadki olej. Gęstszy powinien być 10w40, 15w40, ale różnie to bywa. Gęstwina to jest 20w
Zależy w jakiej temperaturze...
Jesli jest to temperatura rozruchu to i może rzadki – zreszta taki powinien być,
lecz jesli jes to temperatura pracy silnika tzn jak silnik nagrzany to jest to olej gęsty, olej ktory zdolny jest do wiekszej ochrony w bardzo extremalnych obciazeniach.
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
Witam. Ja również mam problem z rannym kopceniem i ubytkami oleju i winne są za to pierścienie olejowe bo uszczelniacze wymieniałam ok .700 km temu i praktycznie żadnej poprawy. moje pytanie brzmi czy sam w domowych warunkach bym to zrobił ? wiadomo klucze mam,jakieś pojęcie w mechanice mam, jest jakiś manual ? może ktoś robił to i zrobił dodatkowo fotorelację ?
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Watpie zeby ktos robil fotorelacje z takiej naprawy, a propo mechanik to tez czlowiek jak wszyscy na forum wiec kazdy potrafil by to zrobic jesli ma jakies pojecie o silnikach,
Nie jestem pewny ale zyby wymienic pierscienie to raczej musisz glowice sciagac bo dolem to za duzo grzebania chyba jest zeby korby wyciagnac ale niech sie ktos wypowie inny na ten temat
Nie jestem pewny ale zyby wymienic pierscienie to raczej musisz glowice sciagac bo dolem to za duzo grzebania chyba jest zeby korby wyciagnac ale niech sie ktos wypowie inny na ten temat
Dołem to chyba w ogóle tłoki nie wyjdą. Zaopatrz się w średnicówkę co by sprawdzić tuleje cylindrów. Pomyślałeś co będzie jak będzie trzeba oddac blok do obróbki? Myślę, że sam tego dobrze nie zrobisz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
a gdyby zdemontowac wał to dolem wyjda korby raczej ale to szkoda zachodu, a gora to koszty drastycznie rosna no i potem to trzeba odpowiednio zlozyc( rozrzad, dokrecenie glowicy i takie tam)
sam bym nie podejmowal sie takiej naprawy wiec popieram kolege noxesa
sam bym nie podejmowal sie takiej naprawy wiec popieram kolege noxesa
no tak też mam pewne obawy że mogę tego poprawnie nie złożyć ale po ostatniej wizycie u mechanika na wymianie uszczelniaczy to po prostu krew mnie zalewa bo nie dość że gościu robił ponad 3 tygodnie to jeszcze nie zrobił wszystkiego tak jak powinno być więc wiadomo jeden lepszy od drugiego,jak bym miał w 100% sprawdzonego zaufanego mechanik to oddał bym mu ten samochód,myślicie że w 1000 zł zmieszczę ?
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
no zapewne pierścienie bo oprócz porannego kopcenia i ubywania oleju kompresja jest bdb uszczelniacze po wymianie,rozrząd więc myślę że tylko to. a polecacie jakiegoś mechanika z okolic Sochaczewa/Błonia /Warszawy od strony Sochaczewa ?
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Planowaną miałeś chyba ostatnio to nie ruszałbym jej. Uszczelka cos taniutka, chyba tylko na miesiąc. Pierścienie hmm nie wiem 350zł? A panewki to już na prawdę nie wiem. Zerknij w IC sklep to się zorientujesz. Na forum w ogłoszeniach ktoś miał do sprzedania pierścienie ale chyba nominał a u Ciebie nie wiadomo czy nominał bedzie potrzebny czy nadwymiar.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
właśnie nie miałem planowanej głowicy bo były wymieniane bez zdejmowania głowicy, będę musiał jeszcze pojeździć przez jakiś czas i albo w grudniu wstawię albo w Styczniu gdy będę miał więcej kasy,nic się nie powinno stać gdy będę tak jeździł tylko muszę pamiętać o stanie oleju
i mam nadzieję że gdy to zrobię to moja Magdalena będzie chodzić perfekcyjnie i posłuży mi kilka dobrych lat
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
1000zł to kosztowały części do KL. W warunkach garażowych robiłem sam KL i KJ, dało się zrobić dobrze, bez planowania głowic, wystarczyło je odpowiednio odkręcić, serwisówka jest na forum.
Dołem tłoki nie wyjdą, albo inaczej, jeśli wogóle jest taka opcja to jest za dużo roboty żeby wyszły, z jakiegoś powodu w fabryce wkłada się je od góry![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Planowanie głowicy pociąga za sobą konieczność przeszlifowania gniazd zaworowych i dotarcie zaworów, ponadto warto "przestrzelić" panewki wałków rozrządu, kto ma wyobraźnie ten będzie wiedział po co
Jeśli głowica nie cieknie, jeśli nie leje woda i olej, to po porządnym i dokładnym oczyszczeniu nic nie trzeba planować.
Z części potrzebujesz: pierścienie, uszczelkę głowicy, uszczelkę dekla(jeśli nie miałeś założonej nowej przy wymianie uszczelniaczy), silikon np. Reinzosil, uszczelkę kolektora ssącego, warto zawór przelewowy pompy oleju wymienić, panewki korbowe i jeśli wcześniej nie było wymienione to rozrząd z pompą wody. Wszystko najpewniej będziesz miał nominalny rozmiar. Części kupisz w Carspeed, napisz do kolegi Smirnoffa, wszystko ci sprzeda takie jak ma być.
Jeśli będziesz miał odpowiednie klucze i będziesz robił z głową wszystko to zrobisz to sam równie dobrze jak zawodowy mechanik. Kluczy nietypowych nie powinno być w tym silniku, jedynie to 12-kątna nasadka 12 i 10mm do odkęcenia głowicy i pokryw korbowodów która jest o tyle nietypowa że nie każdy taką ma ale kupi w castoramie np
równie dobrze może być potrzebny porządna końcówka imbusowa do głowicy, otworzysz to będziesz widział. Jeśli pierścienie nadwymiar to i tłoki nadwymiar a w takim przypadku koszty rosną.
Fotorelacji szukaj w innych działach bo ja widziałem np w dziale o 323 BA fotorelacje, wg mnie wystarczy ci serwisówka.
Dołem tłoki nie wyjdą, albo inaczej, jeśli wogóle jest taka opcja to jest za dużo roboty żeby wyszły, z jakiegoś powodu w fabryce wkłada się je od góry
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Planowanie głowicy pociąga za sobą konieczność przeszlifowania gniazd zaworowych i dotarcie zaworów, ponadto warto "przestrzelić" panewki wałków rozrządu, kto ma wyobraźnie ten będzie wiedział po co
Jeśli głowica nie cieknie, jeśli nie leje woda i olej, to po porządnym i dokładnym oczyszczeniu nic nie trzeba planować.
Z części potrzebujesz: pierścienie, uszczelkę głowicy, uszczelkę dekla(jeśli nie miałeś założonej nowej przy wymianie uszczelniaczy), silikon np. Reinzosil, uszczelkę kolektora ssącego, warto zawór przelewowy pompy oleju wymienić, panewki korbowe i jeśli wcześniej nie było wymienione to rozrząd z pompą wody. Wszystko najpewniej będziesz miał nominalny rozmiar. Części kupisz w Carspeed, napisz do kolegi Smirnoffa, wszystko ci sprzeda takie jak ma być.
Jeśli będziesz miał odpowiednie klucze i będziesz robił z głową wszystko to zrobisz to sam równie dobrze jak zawodowy mechanik. Kluczy nietypowych nie powinno być w tym silniku, jedynie to 12-kątna nasadka 12 i 10mm do odkęcenia głowicy i pokryw korbowodów która jest o tyle nietypowa że nie każdy taką ma ale kupi w castoramie np
Fotorelacji szukaj w innych działach bo ja widziałem np w dziale o 323 BA fotorelacje, wg mnie wystarczy ci serwisówka.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3366 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6