Chwilowy brak zapłonu 626 GF – kostka stacyjki
Odgrzeje po raz kolejny kotleta. Mam troche inny pomysl na problem ze stacyjka ale napisze o nim jak wypali u mnie, narazie potrzebuje ktory kabel od czego jest w kostce najlepiej kolorami kabli jako ze kiepski ze mnie elektryk i nie za bardzo umiem czytac schematy elektryczne.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
dziś przeszedłem dokładnie ten sam problem.... nie mogłem odpalić auta... zapłonu brak, jedynie zapłonu – rozrusznik szedł na krótko, ale po przekręceniu kluczyka – cisza...
najpierw zająłem się za kostkę stacyjki – sprawa b.prosta... odkręcamy 3 śrubki od obudowy kolumny kierownicy... po lewej na jedną śrubkę odkręcamy kostkę – warto zaopatrzyć się w mały śrubokręt krzyżakowy...
po wyjęciu kostki – najlepiej na stole powoli rozmontować kostkę – 3 zatrzaski, 2 po jednej i jeden po drugiej stronie; trzeba uważać na sprężynki, w środku są dwie płytki, na mojej na gnieździe od rozruchu był wypalony dołek... i w tym momencie przyszedł punktak (duzy gwóźdź też może być) wybiłem od spodu wypalone miejsce tak, by u góry powierzchnia się wyrównała – kilka delikatnych uderzeń młotka i gotowe... potem wszystko dobrze złożyć i nasmarować, skręcamy całość i odpalamy....
u mnie doszedł problem z kostką która jest pomiędzy rozrusznikiem a stacyjka – obok filtra paliwa... złączka zaśniedziała i nie stykała (co okazało się głównym problemem) ale za to stacyjka już teraz idealnie działa...
niestety nie zrobiłem zdjęć, ale jak pisałem – sprawa jest prosta i można zaoszczędzić stówkę za nową stacyjkę...
pozdrawiam
ps. może to pomoże..

Uploaded with ImageShack.us
najpierw zająłem się za kostkę stacyjki – sprawa b.prosta... odkręcamy 3 śrubki od obudowy kolumny kierownicy... po lewej na jedną śrubkę odkręcamy kostkę – warto zaopatrzyć się w mały śrubokręt krzyżakowy...
po wyjęciu kostki – najlepiej na stole powoli rozmontować kostkę – 3 zatrzaski, 2 po jednej i jeden po drugiej stronie; trzeba uważać na sprężynki, w środku są dwie płytki, na mojej na gnieździe od rozruchu był wypalony dołek... i w tym momencie przyszedł punktak (duzy gwóźdź też może być) wybiłem od spodu wypalone miejsce tak, by u góry powierzchnia się wyrównała – kilka delikatnych uderzeń młotka i gotowe... potem wszystko dobrze złożyć i nasmarować, skręcamy całość i odpalamy....
u mnie doszedł problem z kostką która jest pomiędzy rozrusznikiem a stacyjka – obok filtra paliwa... złączka zaśniedziała i nie stykała (co okazało się głównym problemem) ale za to stacyjka już teraz idealnie działa...
niestety nie zrobiłem zdjęć, ale jak pisałem – sprawa jest prosta i można zaoszczędzić stówkę za nową stacyjkę...
pozdrawiam
ps. może to pomoże..

Uploaded with ImageShack.us
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25808 moja Madzia 
- Od: 24 sie 2006, 22:06
- Posty: 91
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0l + lpg
nie zagladalem w manual ale zastanawiam sie czy ktoras z tych wtyczek ma pin odpowiedzialny za zainicjowanie pompy paliwa 
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Problem polaczen rozwiazany, materialy zakupione, w poniedzialek zaczynam walczyc. Podczas pracy postaram sie zrobic jakies zdjecia do pozniejszej fotorelacji o ile moj pomysl wypali.
wyslano z Nokia 3210
wyslano z Nokia 3210
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Witam. U mnie po rozebraniu obudowy kolumny kierowniczej i prób odpalenia samochodu zobaczyłem przeskakującą iskrę. Przy głębszej analizie gniazda kostki stacyjki zauważyłem że jeden (dolny) zatrzask jest wyrobiony i kostka jest luźna. Po dociśnięciu kostki auto pali bez problemu. Pozdrawiam
-
elyseo
Na wstępie dzień dobry, to mój pierwszy wpis, madzię mam od ok. tygodnia. I już mam przejścia z moją stacyjką. Pojawił się taki problem, że madzia raz odpalała, raz nie – ciężko było to od czegokolwiek uzależnić. Wymieniłam kostkę stacyjki (kupiłam zamiennik za ok. 100 zł). Po wymianie kostki problem z odpalaniem zniknął.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6