Mazda MX-3 EC K8 '93/'96
A co do pozostałych części , to trzeba np wymienić licznik , komputer lub coś takiego ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Licznika nie, bo z jakiej racji? Ale komputer albo wrzucić od 2.5 albo wgrać mapy od KLa do tego z K8. Ja jeździłem z niewystrojonym kompem od K8 na początku ,a silnikiem 2.5 i nie polecam;) Zależy też w jakim kierunku chcesz iść i ile hajsu chcesz na to przeznaczyć, bo dobrze by było też odetkać trochę wydech. Z takich drobniejszych rzeczy to kable i świece, wydajniejsza pompa paliwa (chociaż niekoniecznie), no i sprzęgło od 2.5. Reszta podejdzie Ci od K8:)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Witam, trochę z opóźnieniem ale miałem trochę załatwiania z mazdą, a więc, zaraz po przyjeździe do domu w pl, zacząłem odpakowywać felgi oraz światła, kiedy odpakowałem felgi bylem w szoku że są w tak dobrym stanie, od razu złapałem się za przykręcanie. Nie było z tym żadnych problemów, efekt
Od razu pomyślałem że ona muusi leżeć niżej bo wygląda jak koza..
więc złapałem się za wykręcanie sprężyn z zielonej mazdy, po wykręceniu okazało się że są firmy H&R, przy okazji wykręciłem tłumik końcowy, lecz montowanie czekało mnie dopiero następnego dnia, i wtedy zacząłem montować lampy, szczerze to nie myślałem że to jest aż takie proste
Następnego dnia rano pojechałem z amortyzatorami na gwarancje, lecz jak wiadomo nie mieli nowych na miejscu to poprosiłem żeby na razie zamontowali mi tłumik.
Na zdjęciu widać czerwone sprężyny.
. Podczas drogi do domu wstąpiłem do sklepu z częściami samochodowymi i kupiłem tylne tarcze i klocki , firmy TRW, oraz 1L płynu hamulcowego. (na tarcze musiałem zaczekać ok 4 godzin , korzystając z okazji zabrałem moją dziewczynę na obiadek )
Kiedy już części dowiózł kierowca ruszyłem dalej w drogę do domu po drodze wstąpiłem także do kuzyna mojej dziewczyny (ma sklep z częściami) u którego czekały na mnie już łączniki stabilizatorów.
Następny dzień , wstałem i ruszyłem do mechanika na wymianę , amortyzatory jakie mi wsadzili są firmy bilstein ( o ile dobrze napisałem)
Kierownik tego warsztatu w którym mi montowali amortyzatory powiedział że mogą być jakieś problemy z gwarancją, że mogą jej nie uwzględnić ponieważ sprężyny które były zamontowane nie były odpowiednie pod amortyzatory które były zamontowane, , amortyzatory miały niecały rok a na prawej stronie wykazało 20 % , lewa 31 ;/ ,amortyzatory zamontowali lecz musiałem zostawić numer ponieważ jeżeli gwarancja nie będzie zaakceptowana to będą dzwonić i najprawdopodobniej będę musiał za nie jeszcze raz zapłacić..kontynuując, kiedy dojechałem do domu chciałem złapać się za hamulce , ale że padał deszcz i było zimno postanowiłem pojechać do mechanika z tym, lecz nie zdążyłem ponieważ do zamknięcia warsztatu zostało ok godziny i mechanik powiedział że nie zdąży tego zrobić i umówiłem się na następny dzień na 8 rano. Następny dzień wstałem rano i pojechałem na wymianę tarcz i klocków,
ostateczne zostały zrobione: Amortyzatory tylne wraz ze sprężynami obniżającymi, tłumik końcowy , komplet klocków + tarcze tył, cały płyn hamulcowy, 2x łączniki stabilizatorów przód, lampy tył , felgi.
(P.s. Przepraszam za brudne auto ale taka pogoda ) Zapraszam do oglądania i komentowania.
Od razu pomyślałem że ona muusi leżeć niżej bo wygląda jak koza..
więc złapałem się za wykręcanie sprężyn z zielonej mazdy, po wykręceniu okazało się że są firmy H&R, przy okazji wykręciłem tłumik końcowy, lecz montowanie czekało mnie dopiero następnego dnia, i wtedy zacząłem montować lampy, szczerze to nie myślałem że to jest aż takie proste
Następnego dnia rano pojechałem z amortyzatorami na gwarancje, lecz jak wiadomo nie mieli nowych na miejscu to poprosiłem żeby na razie zamontowali mi tłumik.
Na zdjęciu widać czerwone sprężyny.
. Podczas drogi do domu wstąpiłem do sklepu z częściami samochodowymi i kupiłem tylne tarcze i klocki , firmy TRW, oraz 1L płynu hamulcowego. (na tarcze musiałem zaczekać ok 4 godzin , korzystając z okazji zabrałem moją dziewczynę na obiadek )
Kiedy już części dowiózł kierowca ruszyłem dalej w drogę do domu po drodze wstąpiłem także do kuzyna mojej dziewczyny (ma sklep z częściami) u którego czekały na mnie już łączniki stabilizatorów.
Następny dzień , wstałem i ruszyłem do mechanika na wymianę , amortyzatory jakie mi wsadzili są firmy bilstein ( o ile dobrze napisałem)
Kierownik tego warsztatu w którym mi montowali amortyzatory powiedział że mogą być jakieś problemy z gwarancją, że mogą jej nie uwzględnić ponieważ sprężyny które były zamontowane nie były odpowiednie pod amortyzatory które były zamontowane, , amortyzatory miały niecały rok a na prawej stronie wykazało 20 % , lewa 31 ;/ ,amortyzatory zamontowali lecz musiałem zostawić numer ponieważ jeżeli gwarancja nie będzie zaakceptowana to będą dzwonić i najprawdopodobniej będę musiał za nie jeszcze raz zapłacić..kontynuując, kiedy dojechałem do domu chciałem złapać się za hamulce , ale że padał deszcz i było zimno postanowiłem pojechać do mechanika z tym, lecz nie zdążyłem ponieważ do zamknięcia warsztatu zostało ok godziny i mechanik powiedział że nie zdąży tego zrobić i umówiłem się na następny dzień na 8 rano. Następny dzień wstałem rano i pojechałem na wymianę tarcz i klocków,
ostateczne zostały zrobione: Amortyzatory tylne wraz ze sprężynami obniżającymi, tłumik końcowy , komplet klocków + tarcze tył, cały płyn hamulcowy, 2x łączniki stabilizatorów przód, lampy tył , felgi.
(P.s. Przepraszam za brudne auto ale taka pogoda ) Zapraszam do oglądania i komentowania.
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Felgi widziałem już kiedyś na czerwonym Mx-ie (z bodykitem od Nissana 350z;) ) Wyglądają kozacko;) Te czarne a'la lexusy nawet nieźle się komponują ze srebrnym lakierem nadwozia:) Bardzo dobrze ,że również (a nawet przede wszystkim) zadbałeś o hamulce i zawieszenie. Jeśli masz budę zdrową, to tylko doprowadzić resztę do stanu używalności i będziesz się jeszcze cieszył latami;)
Ps. Kwestię emblematów na Twoim miejscu inaczej bym rozwiązał. Bo MAZDASPEED tuż obok MAZDA jakoś tak się zlewa za bardzo. Wg mnie albo jedno albo drugie a jeśli chcesz oba zachować to mogłeś dać nowy emblemat na środku klapy;)
Ps. Kwestię emblematów na Twoim miejscu inaczej bym rozwiązał. Bo MAZDASPEED tuż obok MAZDA jakoś tak się zlewa za bardzo. Wg mnie albo jedno albo drugie a jeśli chcesz oba zachować to mogłeś dać nowy emblemat na środku klapy;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Buda jest w zadziwiająco zdrowym stanie, jedynie to do wymiany mi zostały drzwi x2, błotniki x2,maska zderzak, szyber i silnik a na nowy rok malowanie całego auta, a co do emblematu to też mi coś tak nie pasuje ;p
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Mi się też podoba nie wiecie może czy dużo jest roboty nad wyciągnięciem silnika z niej ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Możliwe że tak , na razie tylko są plany na 2,5 ale i duże szanse , a za amorki dałem 400 za sztuke, jeszcze przód mnie czeka.
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
to widzę ,że masz taką samą jazdę jak ja:D wyjechałeś za granicę po to by inwestować w Mx-a swojego hehe no cóż..zajawkę jakąś trzeba mieć;) jak już będziesz swapował to pomyśl może nad japońską wersją tego 2.5 litrowego silnika?;) czyli KL-ZE..
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Hah jak byś mnie znał jutro mnie sporo roboty czeka, muszę całą blacharkę przód wymienić żeby jaakoś się prezentowała na jej pierwszym zlocie ;D 11.11.2012 Opole , a co do swap'a to myślę dopiero na nowy rok, bo lecę za tydzień znów do roboty i wracam dopiero 22.12.2012.;/ także , kasa jest ale czasu brak na robotę
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
Post pod postem ale, Mazda będzie na sprzedaż jakoś w lutym, ponieważ kupuję rx-8 , zainteresowanych , lub tych którzy znają kogoś zainteresowanego kupnem mazdy lub ogółem auta, proszę o kontakt, ) (p.s. do mx'a mogę nawet dołożyć zieloną gratis ;p) lub jeśli byłby zainteresowany to tylko te części które by chciał, tylko po to żebym pozbył się tego zielonego szrota z placu.Jeśli cena będzie dobra to dokładam felgi które widać tomason'a z oponami, a dodatkowo jeszcze kpl.4 felg ori 15" z oponami (1 do wymiany) oraz 2 felgi stalowe z 2 oponami zimowymi 14" i ogółem masa części. Gdzie na forum mogę dodać post z linkiem jakiejś mazdy np z allegro lub otomoto , żeby się dowiedzieć coś o niej, czy np ktoś ją sprawdzał już itp
(wszystko przez ostatni zlot w opolu przez (nie pamiętam jak się nazywał kolega) który przyjechał czarnym rexem
Zdjęcia :
zielona po małej rozbiórce
gniazdo amortyzatora zielonej.
(wszystko przez ostatni zlot w opolu przez (nie pamiętam jak się nazywał kolega) który przyjechał czarnym rexem
Zdjęcia :
zielona po małej rozbiórce
gniazdo amortyzatora zielonej.
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
U siebie miałem podobnie pospawane mocowanie Dlaczego przełozyłeś przód od zielonej? Jakiś części nie chcesz się pozbyć od niej?
-
wiiteekk
Chce się pozbyć od tej zielonej, rozebranej, a części przełożyłem bo wcześniej były błotniki poobijane, maska, i zderzak był nie w kolor , a jakie części by Cię interesowały ?
- Od: 9 lut 2012, 22:40
- Posty: 48
- Skąd: Jastrzębie Zdrój
- Auto: Było:
Mx-3 1.8 V6 1993
Mx-3 1.8 V6 1996
Jest:
Mx-3 1.8 V6 1998
viewtopic.php?f=312&t=131519
andrzej-w napisał(a): artur9k9 napisał(a): błotniki poobijane, maska, i zderzak był nie w kolor
teraz jest w kolor
Fajnie Ci to idzie, ale dziwczanie wygląda mx w takim zestawieniu kolorystycznym.
Na pewno się zastanowiłeś dobrze nad rexem ?
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości