Wyciekający płyn haulcowy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Wasiek » 26 sty 2006, 19:33

Witam,

Wycieka mi systematycznie płyn hamulcowy. Nie ubywa go dużo, ale systematycznie muszę uzupełniać zbiornik. Płyn wycieka z tyłu auta z zacisków hamulcowych – mechanik orzekł, że są do wymiany. Ale zabiła mnie cena: 550zł/szt. – i to nie nowe, tylko regenerowane. Mieliście podobny problem ? Może wiecie, gdzie można kupić tanio używane zaciski?

pzdr,
Wasiek

P.S. Płynu ubywa ok. 200 ml na 1000km.
Początkujący
 
Od: 20 sty 2006, 19:59
Posty: 23
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 '93r. 1.8 16V

Postprzez cimoch » 26 sty 2006, 20:12

spróbuj u tego człowieka, poniżej link do jednej z jego aukcji, kupiłem od niego wahacze i sa naprawde w lux stanie, ceny tez ma przyzwoite i wydaje sie uczciwy:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83072574
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 16:59
Posty: 217
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BN 2,5

Postprzez SÓWKA » 26 sty 2006, 20:45

Najpierw sam obejrzyj te zaciski a jeśli się nie znasz spróbuj u innego mechanika.Co to za diagnoza -do wymiany? Prawie na 100% da się je uratować, najczęściej wystarczy tylko zmienić gumki i choć używając ori nie będzie to tania impreza i tak będzie taniej niż zakup regenerowanych:) No chyba że masz mocno zjechane tłoczki ale tego mechanik nie mógł wiedzieć bez ich demontażu.A swoją drogą u mnie też ostatnio ciekły i okazało się że zżarło podkładki pod przewodem hamulcowym.Ale wystarczyło 4 podkładeczki za parę zł trochę płynu i pół godziny roboty i znów jest pięknie:)
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2005, 12:54
Posty: 39
Skąd: Rudnik nad Sanem
Auto: 323 C Z5 98
6 GG LF 04

Postprzez mayer » 26 sty 2006, 22:51

wymienisz uszczelnienie tłoczka i osłone gumową, dasz nowe podkładki pod przewody i masz zaciski jak nowe. W podróbie zamkniesz sie w kosztach 50 pln . NIE DAJ SIĘ WALIĆ W ROGI...
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Jaksa » 26 sty 2006, 23:06

mayer napisał(a):wymienisz uszczelnienie tłoczka i osłone gumową
A jak leci przez dzwignię ręcznego to takiego uszczelniacza nie kupisz w zamienniku a w oryginale występuje cały zestaw gumek na 2 koła i to jest koszt ok 330 zeta.
mayer napisał(a):NIE DAJ SIĘ WALIĆ W ROGI...
A to fakt , w tym kraju musisz miec oczy szeroko zamknięte ;) ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mayer » 26 sty 2006, 23:27

Jaksa nie demonizuj.. niech sie najpierw gumki na tłoczkach nauczy wymieniać ;)
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Jaksa » 26 sty 2006, 23:47

mayer napisał(a): niech sie najpierw gumki na tłoczkach nauczy wymieniać
Ups.....OK <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Wasiek » 27 sty 2006, 12:41

Dzięki chłopaki za rady. Mechanik sobie "w kulki" pogrywa :[
Powiedzcie mi tylko czy z tymi zaciskami mogę jeździć do wiosny, aż się ociepli <co?>
Wówczas jest szansa, że wymienię to z kolegą – mechanikiem – na najeździe :D
Kanałem niestety nie dysponuję :/

pzdr,
Wasiek
Początkujący
 
Od: 20 sty 2006, 19:59
Posty: 23
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 '93r. 1.8 16V

Postprzez es » 27 sty 2006, 12:46

Powinienes dojezdzic. Obserwuj ubytek plynu. Jest bardzo zimno, wiec zuzyta guma moze zaczac rozlazic sie lawinowo. Wprawdzie hamulce sa dwuobwodowe, ale jak wycisniesz plyn przez tylne zaciski, to w koncu i przednie hamulce zlapia babel powietrza. A wtedy masz klopoty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6