Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.
żeby się na zapowiedziach nie skończyło

tłoki zamówione ARCO +0,5 i pierścienie NPR. słyszałem że w przyszłym tygodniu głowica będzie ruszona


tłoki zamówione ARCO +0,5 i pierścienie NPR. słyszałem że w przyszłym tygodniu głowica będzie ruszona
na Fordonie 
Oby sie nie skończyło tak jak z klimatronikiem 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
a żebyś się kolego nie zdziwił 

Do oryginału brakuje wszystkiego oprócz panelu. Reszta była opisana kilka postów wcześniej 
Wysłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk
SPT FOTO:



Kolejne części domówione:
-Panewki korbowodowe 0,25 – NPR/TDC
-Panewki główne 0,25 – NPR/TDC
-Uszczelki pod głowicę – ELRING
-Uszczelki pod pokrywę – oryginał OE MAZDA
-Uszczelniacze wałków rozrządu – oryginał OE MAZDA
-Uszczelniacz wału tył – oryginał OE MAZDA
-Świece zapłonowe – japońskie DENSO
-Uszczelka kolektora ssącego – TAKOMA
-Rozrząd OE/OEM MAZDA na 100.000km:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– uszczelka pod kolektor wydechowy – TAKOMA
-Gumowe półksiężyce do miski olejowej
-Pompa wody AISIN
-Kopułka aparatu YAMAGUCHI
-Palec aparatu EPS
takie tam
dojdą do tego pierścienie oporowe wału korbowego. czekamy na wyżej wymienione części i silnik będzie powoli składany 



Kolejne części domówione:
-Panewki korbowodowe 0,25 – NPR/TDC
-Panewki główne 0,25 – NPR/TDC
-Uszczelki pod głowicę – ELRING
-Uszczelki pod pokrywę – oryginał OE MAZDA
-Uszczelniacze wałków rozrządu – oryginał OE MAZDA
-Uszczelniacz wału tył – oryginał OE MAZDA
-Świece zapłonowe – japońskie DENSO
-Uszczelka kolektora ssącego – TAKOMA
-Rozrząd OE/OEM MAZDA na 100.000km:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– uszczelka pod kolektor wydechowy – TAKOMA
-Gumowe półksiężyce do miski olejowej
-Pompa wody AISIN
-Kopułka aparatu YAMAGUCHI
-Palec aparatu EPS
takie tam
u łi łi idzie do przodu 
ile planowałeś głowicę (max czy tylko do wyrównania)?
jaka CR mają te tłoki?
zamiast uszczelki kolektora ssącego od TAKOMY kup np. OBXa teflonowego lub wykonaj taką uszczelkę sam
ile planowałeś głowicę (max czy tylko do wyrównania)?
jaka CR mają te tłoki?
zamiast uszczelki kolektora ssącego od TAKOMY kup np. OBXa teflonowego lub wykonaj taką uszczelkę sam

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Cr powinien być fabryczny, tylko zwiększy się pojemność. uszczelka już zamówiona, więc przed następnym modem sobie ja dorobie. Głowica zrobiona tylko na równo.
Wysłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego XT615 za pomocą Tapatalk
a za kanały się brałeś jakaś polerka wyrównanie do uszczelki i takie tam ?
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
nie tykane. pewnie wyczyszczone tylko są
jedna, późniejsza modyfikacja i tak da taki przyrost mocy/momentu, że to chyba nie warto się bawić
to nadal ma być samochód do klepania kilometrów po mieście i w trasie 
napiszesz nam w jakich kosztach się zmieściłeś za taką robotę? w 2tyś z częściami?
D4NI3L napisał(a):napiszesz nam w jakich kosztach się zmieściłeś za taką robotę? w 2tyś z częściami?

Ciekawe jaka będzie moc po złożeniu wszystkiego do kupy
Gratuluję zapału 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
nie spodziewałbym się więcej niż w serii 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości