2.0 FS słabszy od 1.8 FP, co może być powodem ? Różnica w przełożeniach skrzyni biegów ? 626 GE

Postprzez inzmbl » 15 lis 2012, 15:41

Tak – ale nie chodzi o moc, a prędkość przy obrotach.

3000 na 3 biegu powinno być w jak w mordę 70 a nawet minimalnie wyżej. U mnie jest 64-65 – i nie chodzi o te 5km, chodzi o to że każda Mazda ma 70, nawet 1.8, więc ewidentnie jest problem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez kamilspider » 15 lis 2012, 16:45

A może masz za niski profil opony i dzieją się cyrki z przekłamywaniem prędkości?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez inzmbl » 15 lis 2012, 17:38

Nie nie – ja jestem klasyczny. Mam 14tki 185/65 czyli najnormalniejsze koła na świecie hehe :) z resztą są na fotce w podpisie widoczne, w sumie :)

Będę wymieniał skrzynię na wiosnę, może mam rację że tam leży problem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez JulianSR » 19 lis 2012, 09:12

ja kiedys mialem podobny problem jak z deka trzymaly klocki hamulcowe i nie mogl sie wkrecic pozadnie na obroty
raczej to nie wina skrzyni moim zdaniem sprawdz uklad czy cos nie trzyma
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez inzmbl » 19 lis 2012, 15:33

Lukne. Chociaż hamulce były robione całe, tarcze klocki itd a słabo ciągnął też przed wymianą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6