Tak – ale nie chodzi o moc, a prędkość przy obrotach.
3000 na 3 biegu powinno być w jak w mordę 70 a nawet minimalnie wyżej. U mnie jest 64-65 – i nie chodzi o te 5km, chodzi o to że każda Mazda ma 70, nawet 1.8, więc ewidentnie jest problem.
2.0 FS słabszy od 1.8 FP, co może być powodem ? Różnica w przełożeniach skrzyni biegów ? 626 GE

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
A może masz za niski profil opony i dzieją się cyrki z przekłamywaniem prędkości?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Nie nie – ja jestem klasyczny. Mam 14tki 185/65 czyli najnormalniejsze koła na świecie hehe
z resztą są na fotce w podpisie widoczne, w sumie 
Będę wymieniał skrzynię na wiosnę, może mam rację że tam leży problem.
Będę wymieniał skrzynię na wiosnę, może mam rację że tam leży problem.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
ja kiedys mialem podobny problem jak z deka trzymaly klocki hamulcowe i nie mogl sie wkrecic pozadnie na obroty
raczej to nie wina skrzyni moim zdaniem sprawdz uklad czy cos nie trzyma
raczej to nie wina skrzyni moim zdaniem sprawdz uklad czy cos nie trzyma
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
Lukne. Chociaż hamulce były robione całe, tarcze klocki itd a słabo ciągnął też przed wymianą.

- Od: 7 wrz 2011, 01:45
- Posty: 109
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6