Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Witam! Pytam tutaj ponieważ przekopałem cały dział Diesel i nic nie znalazłem... Mianowicie u mnie w samochodzie jest dosyć dziwny stukot jak ściągnąłem pokrywę zaworów to krzywki które są na wałku rozrządu mają luz suwają się na prawo i lewo po wałku, jak myślicie to by było przyczyną stukania spotkał się ktoś kiedyś z czymś podobnym, gdy je poruszymy ręką to stukają podobnie jak "coś" podczas pracy silnika, dodam że mam lejący wtrysk, i nie wiem czy to wina wtrysku czy tych luźnych krzywek. Jeżeli ktoś może to proszę o pomoc...
Mazda 6 2004r. 89kW 2.0
Ruszające się krzywki na boki to norma i tak powinno być. Wymień wtrysk bo to może być szybciej wina wtrysku niż krzywek, wyreguluj zawory, zrób kalibracje.
I umieszczaj wątki we właściwych działach.
I umieszczaj wątki we właściwych działach.
Po swojemu odkrywam to co już odkryte.
marex napisał(a):viewtopic.php?f=60&t=81072&hilit=hamulca+r%C4%99cznego
Podziękował ,a tak pozatym to myślałem że japoniec bardziej skomplikowany,ten sam motyw miałem w 306 z 93r.Można rzec podobny

Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
mscorp napisał(a):A do modów prośba o umieszczenie tego linku w temacie fotorelacji, bo umknął, a problem dość częsty w 6-tkach.
wstawiłem zdjęcia i dodałem do fotorelacji

Witam Panowie,
Pilne pytanie. Posiada ktoś schemat obiegu paska klinowego w 2.3? Mianowicie chodzi mi za co odpowiada ta rolka:

Niestety dziś unieruchomiła mi moją szóstkę
Po przejechaniu kilkuset metrów z silnika zaczęły dobiegać dziwne metaliczne dźwięki, natychmiast zjechałem na parking, zajrzałem pod maskę i zauważyłem obluzowaną właśnie tą rolkę. Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
pozdrawiam
Pilne pytanie. Posiada ktoś schemat obiegu paska klinowego w 2.3? Mianowicie chodzi mi za co odpowiada ta rolka:

Niestety dziś unieruchomiła mi moją szóstkę
pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Witam, takie pytanie, czy jadąc na przegląd okresowy (planuje do Jaksa), dobrze kupić samemu olej i filtry, czy zdać się na te elementy stosowane przez serwis? Jeśli kupić, to czy poza olejem, filtrami oleju, paliwa i powietrza coś jeszcze kopić na przegląd 180k?
Aha i jeszcze jedno pytanie bo nie mogę się tego doszukać. Madzia z podpisu przed liftem – ma DPF czy nie ma?
Aha i jeszcze jedno pytanie bo nie mogę się tego doszukać. Madzia z podpisu przed liftem – ma DPF czy nie ma?
- Od: 21 maja 2012, 12:48
- Posty: 568
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF
klajgus napisał(a):to jest kompresor klimatyzacji
Dzięki, tak podejrzewałem, że to może być to.
No nic, jutro działam, żeby postawić Mazdę na nogi.
pozdr
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
kolego Celin, zasada funkcjonowania forum jest w miarę prosta...szukamy, a potem pytamy
I nie piszę tego dlatego, że jestem zły
tylko dlatego, że informacje, o które pytasz są dość podstawowe i łatwe do znalezienia
tu wygląda to mniej więcej tak – serwis dostaje Twoje części i mat. eksploatacyjne – zapłacisz ogólnie najprawdopodobniej więcej za robociznę (bo serwis nie zarobi na tych częściach i mat.).
Serwisy kupują większe ilości, więc mają zapewnione niższe ceny...i nawet po dodaniu swojej marży wyjdzie taniej niż jak kupisz sobie samemu (tak przynajmniej to wygląda w teorii – w praktyce różnie bywa
)
a instrukcję obsługi kolega ma
jeżeli tak, to tam jest ładnie w tabelce pokazane co ile i co należy skontrolować/wymienić
Jeżeli instrukcji nie ma – nie będzie dużym problemem znalezienie na forum linków, gdzie można ją znaleźć...
zapraszam do wątku:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=90&t=65171
PS. masz model z 2005 r i to może być model "przejściowy" zwierający część elementów z przedlifta jak i z polifta...Najłatwiej chyba sprawdzić przy odpalaniu – jak masz DPF, to będziesz miał też kontrolkę DPF(która powinna zgasnąć
)
I nie piszę tego dlatego, że jestem zły
czy jadąc na przegląd okresowy (planuje do Jaksa), dobrze kupić samemu olej i filtry, czy zdać się na te elementy stosowane przez serwis?
tu wygląda to mniej więcej tak – serwis dostaje Twoje części i mat. eksploatacyjne – zapłacisz ogólnie najprawdopodobniej więcej za robociznę (bo serwis nie zarobi na tych częściach i mat.).
Serwisy kupują większe ilości, więc mają zapewnione niższe ceny...i nawet po dodaniu swojej marży wyjdzie taniej niż jak kupisz sobie samemu (tak przynajmniej to wygląda w teorii – w praktyce różnie bywa
Jeśli kupić, to czy poza olejem, filtrami oleju, paliwa i powietrza coś jeszcze kopić na przegląd 180k?
a instrukcję obsługi kolega ma
Jeżeli instrukcji nie ma – nie będzie dużym problemem znalezienie na forum linków, gdzie można ją znaleźć...
jeszcze jedno pytanie bo nie mogę się tego doszukać. Madzia z podpisu przed liftem – ma DPF czy nie ma?
zapraszam do wątku:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=90&t=65171
PS. masz model z 2005 r i to może być model "przejściowy" zwierający część elementów z przedlifta jak i z polifta...Najłatwiej chyba sprawdzić przy odpalaniu – jak masz DPF, to będziesz miał też kontrolkę DPF(która powinna zgasnąć
Panowie i Panie , nie odbija mi uchwyt otwierania klapy bagaznika w pierwotne położenie. Przy zamykaniu trzeba odchylić w pozycje wyjściową , żeby innym razem otworzyć bez problemu. Podejrzewam , że trzeba przesmarować sprężynę ale nie wiem jak się za to zabrać. Może ktoś przerabiał ten temat?
- Od: 30 sty 2012, 19:14
- Posty: 95
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna
Też to miałem:) Przy okazji wymieniłem u mechanika słynną rurkę od wspomagania na miedzianą, bo się pociła – zapłaciłem 80 zł i to tyle z awarii w mojej 6klajgus napisał(a):zemoj napisał(a): Mianowicie chodzi mi za co odpowiada ta rolka:
to jest kompresor klimatyzacji
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
Od jakiegoś czasu mam problem z DPF-em w mazdzie 6 fl (filtr całkowicie zapchany) i tego dotyczy moje pytanie, czy jest taka możliwość żeby wymienić komputer na przedliftingowy? Czy będą pasować wiązki? Później zostanie tylko wycięcie mechaniczne DPF. Wiem, że wydaje to się zbyt proste, ale proszę o pomoc.
-
dmb
nie.
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6