
Dziwny Problem z odpalaniem 323 DiTD 90KM
Strona 1 z 1
Witam Szanownych forumowiczów, przepraszam że zakładam nowy wątek ale sprawa w tym przypadku jest naprawdę niezwyczajna , w której potrzebuję Waszej pomocy , sugestii. Otóż wałkowany temat dotyczący nie odpalania na zimnym równa się w naszych mazdach z regeneracją pompy Denso, otóż moja miała robioną regenerację i ma się dobrze, i w tym jest cała sprawa że w okresie teraz przymrozków temp poniżej 5C mazda nie pali nawet jak długo kręcę. Na ciepłym nie ma żadnego problemu- z pół obrotu
, ale do sprawy przekręcam kluczyk jest zadziałanie przekaźnika prąd przepływa do listwy i przepala bezpiecznik 40 znajdujący się po prawej naszej stronie w puszcze koło przekaźnika , postanowiłem odłączyć kabelek dochodzący do listwy świec żarowych krótki i sprawdzić czy w kostce dochodzi prąd -oczywiście tak. Więc cały problem to krótki kabelek łączący z listwą , listwa lub świece i tak listwa cała nie popękana wygięta tam gdzie powinna , świece żarowe wyjąłem dopięte do aku i świecą , kabelek cały nie popękany.
nie mam zielonego pojęcia co może być i co jest przyczyną , proszę o pomoc 

-
GrzegorzKa
witaj, właśnie jak są złączone to bezpiecznik przepala po włączeniu zapłonu, jak rozłączam bezpiecznik cały
-
GrzegorzKa
Pewnie zapowietrza Ci się układ paliwowy. Zanim zapalisz na zimnym pod pompuj paliwo na filtrze paliwa. Jest tam taki kapturek czarny. Mi się zapowietrzał w zeszłym roku, szukałem aż w końcu zaczęło mi w czasie jazdy ropą śmierdzieć. Okazało się że strzelił ze starości wężyk odprowadzający nadmiar paliwa z wtrysków. Wychodzi ze środka pokrywy zaworów i leci do powrotu do baku. Po zdjęciu osłony plastikowej silnika widać go jak na dłoni. Sprawdź to.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
GrzegorzKa napisał(a):Więc cały problem to krótki kabelek łączący z listwą , listwa lub świece i tak listwa cała nie popękana wygięta tam gdzie powinna , świece żarowe wyjąłem dopięte do aku i świecą , kabelek cały nie popękany.
ewemarkam napisał(a):Pewnie zapowietrza Ci się układ paliwowy
no nie mam pytań

powiem tak, ditd powinno przy takiej temperaturze odpalać, nie koniecznie z pół obrotu ale powinno bez grzania świec. Moim zdaniem nie tu jest przyczyna.
Neonixos666 napisał(a):powiem tak, ditd powinno przy takiej temperaturze odpalać, nie koniecznie z pół obrotu ale powinno bez grzania świec. Moim zdaniem nie tu jest przyczyna.
oczywiście,że tak.to w końcu silnik na wtrysku bezpośrednim,tu zapłon jest nieco łatwiejszy.
właściciel uzyskał parę wskazówek w trakcie konsultacji on-line.wierzę,że podzieli się efektami.
Szanowni koledzy a więc tak po całym dzisiejszym dniu spędzonym nad maską i po konsultacji z Szanownym Tadziol
, sprawa zaczęła wyglądać następująco , z rana w/g zaleceń zalałem gorącą wodą zawór SPV po kilku obrotach 4-5 odpaliła, sprawa wydawałaby się jasna winny zawór ale co z paleniem bezpiecznika , otóż , posprawdzałem świece wartości napięć , grzanie i było ok, później połączone z listwą i okazało się że listwa gdzieś dotyka masy , więc w miejscu najbardziej podejrzanym odkrzywiłem ją bardziej i od nowa przykręcenie sprawdzenie i zapłon , szok bezpiecznik nie pali
, ale zawór nie dawał spokoju , tym bardziej że 6 m-cy temu pompa była u regeneracji gdzie przecież do sprawdzenia poprawności działania musiał być podpięty SPV i było ok, więc co 6 m-cy i zawór szlag trafił – nie dawało mi spokoju więc mając dostęp do ciekłego azotu zaniżyłem temp spv do minus czterech aby sprawdzić w rzeczywistości co jest nie halo, bo przecież doprowadzając go do niby po nocce nie powinien dać dawki na pompę i odpalić.......ale Panowie następny szok , samochód zapalił z pół obrotu, więc pomału no chciał nie chciał spv działa poprawnie, tym bardziej że odłączając zasilanie wyłącza silnik. Wydaję mi się coraz bardziej że PAN mechanik
od regeneracji pompy wziął kasę a żadnej regeneracji nie wykonał, niestety coraz bardziej dochodzę do takowych wniosków. Panowie jeżeli macie inne sugestie proszę o pomoc, na poniedziałek w ramach gwarancji jadę do tego pana który wykonywał regeneracje, obaczymy. Pozdrawiam Was serdecznie a słowa uznania ślę dla tadziol 


-
GrzegorzKa
tadziol napisał(a):GrzegorzKa napisał(a):
Więc cały problem to krótki kabelek łączący z listwą , listwa lub świece i tak listwa cała nie popękana wygięta tam gdzie powinna , świece żarowe wyjąłem dopięte do aku i świecą , kabelek cały nie popękany.
ewemarkam napisał(a):
Pewnie zapowietrza Ci się układ paliwowy
no nie mam pytań
Oj tam oj tam, nie doczytałem.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości