serwomechanizm (serwo)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez asda_1987 » 25 paź 2012, 18:25

Witam forumowiczów, dziś zauważyłem dziwna rzecz po usłudze przełożenia kierownicy z angola na europe zauważyłem na serwie hamulcowym wtyczkę z uciętym kablem, wie ktoś może co to za wtyczka to jest zdjęcie zapozyczone z allegro
Obrazek

to zdjęcie mojego serwa(angola) z ta samą wtyczką ale po drugiej stronie

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2012, 09:15
Posty: 46
Skąd: bb
Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r

Postprzez asda_1987 » 27 paź 2012, 19:15

Koledzy może ktoś pracuje w serwisie mazdy i wie co to za czujka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2012, 09:15
Posty: 46
Skąd: bb
Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r

Postprzez Arkadius 73 » 27 paź 2012, 19:30

Ja mam też to odłączone ,wiem że u znajomego jak to podłączył (wcześniej też miał luzem) wywaliło dsc na desce
Arkadius 73
 

Postprzez asda_1987 » 28 paź 2012, 00:03

co to jest dsc??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2012, 09:15
Posty: 46
Skąd: bb
Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r

Postprzez Zigi86 » 28 paź 2012, 00:56

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 14:58
Posty: 274
Skąd: Łdz
Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM

Postprzez asda_1987 » 28 paź 2012, 12:36

Ja nie mam DSC przynajmniej nic o tym nie wiem, nie mam wyłącznika DSC przy regulacji świateł. Ale do sedna Co to za Czujka na serwomechanizmie <co?>

Dopisano 29 paź 2012, 10:31:

problem rozwiązany jest to serwo z Diesla w którym zamontowany jest czujnik podciśnienia którego fabrycznie nie ma w benzynce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2012, 09:15
Posty: 46
Skąd: bb
Auto: Mazda 6
1.8 TS
2003r

Postprzez jakubm » 4 kwi 2013, 19:04

Na wstępie, jako że jestem to nowy: Cześć i Czołem!

Od pewnego czasu mam problem z hamulcami a diagnoza wykazała że to problem z "servo".
Jako że jest to dość droga inwestycja, poszukuje używki, i tu rodzi się moje pytanie.

Jak je kupić??
Na allegro znalazłem parę "odpowiednich" części, ale po konsultacji okazały się jednak nie pasujące.
Co muszę wiedzieć przed kupnem (np. numer części ?) aby te 100 – 200 zł nie okazały się wyrzucone w błoto? choć przy cenie oryginału to śmieszna stawka, o którą warto zagrać ;)

I mam jeszcze jedno pytanie, gdzie ewentualnie można w Krakowie poza ASO dokonać takiej naprawy z czystym sumieniem??

Mam nadzieje, ze żadnej gafy nie popełniłem ;)

Pozdrawiam. J.
jakubm
 

Postprzez dobrzyn22 » 4 kwi 2013, 21:31

jakubm napisał(a):Mam nadzieje, ze żadnej gafy nie popełniłem ;)


witam nowego kolegę. Wątek przeniosłem do istniejącego wątku.

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5224 (21/69)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez jakubm » 5 kwi 2013, 09:16

Czyli jednak gafa! ;) <glupek2>
ale czy ktoś pomoże ?
każde serwo pasuje ?

Dopisano 5 kwi 2013, 20:49:

hmmm...

Wglebiajac sie samodzielnie w temat dochodze do wniosku ze potrzebuje servo wymontowane z mazdy Diesel 2,0 RF7J – czy ma znaczenie moc silnika ?? lub czy moze to byc servo z RF5C i zupelnie niczym sie to nie rozni ??

<co?> <co?> <co?> <co?>
jakubm
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6