Na forum jestem już od jakiegoś czasu, ale mazdę zaprezentuję Wam dopiero teraz.
Kupiłem ją 16.06.2010 z przebiegiem 258 897 km. Zaraz po kupnie został wymieniony rozrząd, pasek klinowy, klocki i tarcze z przodu, przewody WN, świece, kopułka i palce rozdzielacza(trochę tego się nazbierało). Od tamtej pory trochę nią jeżdżę i niedawno przekroczyła 300 000 km – przynajmniej tak pokazuje licznik. Problemów z nią było kilka,
z drobniejszych były to : klamka kierowcy która się zacinała, nie działający pierwszy oraz drugi bieg od dmuchawy, oraz awaria elektrycznych szyb. Natomiast z większych awarii była tylko padnięta maglownica która strasznie gubiła płyn.Została wymieniona na używkę, i przy okazji wymienione zostały końcówki drążków. Zregenerowałem odbłyśniki reflektorów,lampy świecą dużo lepiej niż wcześniej, ale do ideału jeszcze im trochę brakuje.
Zawieszenie z tyłu tez przeszło
Aktualnie stoi na kanale rozkręcona i robię w niej konserwację.Staram się wymieniać i naprawić co się da. Wygłuszyłem już podłogę matami
bitumicznymi oraz filcem.Wstawiłem nowy zbiornik paliwa, a tłumik czeka w paczce na montaż.Belka tylnego zawieszenia została wypiaskowana i pomalowana czarną farbą z połyskiem.Przy skręcaniu jej odwróciłem
śruby od wahaczy aby kiedyś nie trzeba było przy ich wymianie ściągać zbiornika. Niestety przy demontażu przednich błotników okazały się w wyjątkowo kiepskim stanie i jestem w trakcie poszukiwań nowych. W podłodze były dwie dziury ale udało mi się z nimi poradzić w ciągu jednego wieczoru.
Mazdę kupiłem na 14 calowych stalowych felgach, ale już ma alusy 15 stki na lato 195/65/R15 i 14 stki na zimę z oponami dębica frigo 2 175/70/R14
Silnik: 2.0 90KM + LPG
Wyposażenie: (chyba najbiedniejsze jakie mogło być)
– elektryczne szyby
Audio: nie ma co opisywać stare radio i kiepskie głośniki
Modyfikacje i naprawy wykonane:
– cb radio uniden + antena siorio 5000 performer
– wymiana klamki kierowcy
– naprawa pierwszego i drugiego biegu dmuchawy
– regeneracja odbłyśników
– nowe sprężyny, amortyzatory i ich mocowanie z tyłu
– rozrząd, świece, przewody, olej, filtr oleju, paliwa i powietrza, płyn chłodniczy, to regularnie zależnie od przebiegu
– zaciski i bębny pomalowane na czerwono
– alu na lato 15 cali
– alu na zime 14 cali
zdjęcia zrobione zaraz po kupnie


tu na kołach zimowych

a tak wygląda aktualnie
