a co świece nie grzeja?
przekaźnik 1 powinien być obok chłodnicy ale sprawdź przewód plusowy na kostce obok akumulatora
Przekaźnik świec żarowych i świecąca kontrolka
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
no chyba nie grzeją nie słychać wogóle przekaźnika, Auto ma duże problemy z odpaleniem po dłuższym postoju , nie mówiąc już o minusowej temperaturze, Przestudiowałem już tą stronę posprawdzałem wiele rzeczy w samochodzie ale nadal ma Ciężkie palenie.a Przekaźnik 1 z której strony chłodnicy, a i który przewód sprawdzić bo jestem troszkę zielony, mile widziane fotki
PP, dzięki z góry
- Od: 12 lip 2012, 16:51
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 2.0 Comprex
dziękuję ślicznie jutro sprawdzę i wszystko powiem, pozdrawiam
Dopisano 26 paź 2012, 17:46:
Koledzy wiecie co przekaźnik słychać stuka puka co parę sekund po przekręceniu kluczykiem, wydaje mi się że może się pompa zapowietrza i cofa się paliwo , co wy na to ?
Dopisano 26 paź 2012, 17:46:
Koledzy wiecie co przekaźnik słychać stuka puka co parę sekund po przekręceniu kluczykiem, wydaje mi się że może się pompa zapowietrza i cofa się paliwo , co wy na to ?
- Od: 12 lip 2012, 16:51
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 2.0 Comprex
przekaźnik może działać a możesz nie mieć zasilania na świecach sprawdzałeś świece ?
najprościej żarówka na listwę kabelek do masy przekręć kluczyk i jak zaświeci masz zasilanie – wykręć świece i posprawdzaj każdą osobno tylko uważaj bo są naprawdę gorące
najprościej żarówka na listwę kabelek do masy przekręć kluczyk i jak zaświeci masz zasilanie – wykręć świece i posprawdzaj każdą osobno tylko uważaj bo są naprawdę gorące
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Tomcio1972 dobrze mówi sprawdź zasilanie listwy i wszystkie świece
zapowietrzaniem pompy wtryskowej raczej sobie odpuść bo na 99 % to nie to choć każdy przypadek jest zawsze trochę inny
z odpalaniem comprexa w zimę to temat rzeka powstało na ten temat wiele wątków na tym forum
jest kilkanaście rzeczy które należy sprawdzić a od których powinieneś zacząć
1 świece żarowe
2 zasilanie świec żarowe
3 filtr paliwa
4 napięcie pasków alternator sprężarka
5 zawór startowy compexa
6 moment wyprzedzenie wtrysku
7 luzy zaworowe na zimno
8 sprawdzić czy czasami nie jest zapchany intercooler (towarzyszy temu spadek mocy)
9 ciśnienie sprężania
i toby było tyle na początek
powiedz mi kolego jeszcze na jakim oleju jeździsz
zapowietrzaniem pompy wtryskowej raczej sobie odpuść bo na 99 % to nie to choć każdy przypadek jest zawsze trochę inny
z odpalaniem comprexa w zimę to temat rzeka powstało na ten temat wiele wątków na tym forum
jest kilkanaście rzeczy które należy sprawdzić a od których powinieneś zacząć
1 świece żarowe
2 zasilanie świec żarowe
3 filtr paliwa
4 napięcie pasków alternator sprężarka
5 zawór startowy compexa
6 moment wyprzedzenie wtrysku
7 luzy zaworowe na zimno
8 sprawdzić czy czasami nie jest zapchany intercooler (towarzyszy temu spadek mocy)
9 ciśnienie sprężania
i toby było tyle na początek
powiedz mi kolego jeszcze na jakim oleju jeździsz
Koledzy:
Luzy zawodowe ma ciepło...
Na moje,to będzie coś z paliwkiem. Nie że od razu pompa do regeneracji,czy wtryski; ale: poluzuj którąś nakretke przy wtryskiwwcześnieu i sprawdź,czy w czasie odwołania leci paliwo.
Tak na marginesie,to ja zapytam czy nie masz przypadkiem autoalarmu? To tłumaczyłoby wszystko.
Gdybyś miał kłopoty że świecami zarowymi,to przy aktualnych temperaturach powinieneś jeszcze odpalic w związku z panującą w cylindrach kompresja,no chyba że z tym jest problem..
Możesz mieć odcięcie zapłonu zrealizowane na pompie wtryskowej..
Luzy zawodowe ma ciepło...
Na moje,to będzie coś z paliwkiem. Nie że od razu pompa do regeneracji,czy wtryski; ale: poluzuj którąś nakretke przy wtryskiwwcześnieu i sprawdź,czy w czasie odwołania leci paliwo.
Tak na marginesie,to ja zapytam czy nie masz przypadkiem autoalarmu? To tłumaczyłoby wszystko.
Gdybyś miał kłopoty że świecami zarowymi,to przy aktualnych temperaturach powinieneś jeszcze odpalic w związku z panującą w cylindrach kompresja,no chyba że z tym jest problem..
Możesz mieć odcięcie zapłonu zrealizowane na pompie wtryskowej..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
muunek spoko luzy ustawiać na ciepło ale ja mówię o sprawdzeniu luzów to właśnie najlepiej na zimno bo chodzi o to że potrafią się na zimnym zrobić tak ciasne że podpierają zawory i kompresja wtedy ucieka
Jeśli na.ciepłym są odpowiednie zalecane luzu,to nie powinny na zimnym podpierać trzonkow zaworowych,no ale O.K. Nie roztrzasajmy aż tak bardzo tego problemu,nie o to chodzi przecież.
Do czasu aż nie będzie potwierdzenia ze strony właściciela to ja obstawiam że ten cyrk z odpalaniem jest z winy zasilania paliwa. Nie koniecznie przez jakieś niedomaganie układu-może jak wcześniej sugerowałem jakieś zabezpieczeniem antykradziezowe+słaby akumulator mogą prowadzić do podobnych zjawisk.
Niestety teraz,to tylko gdybanie Autor musi we własnym zakresie sprawdzić kilka punktów na.wyposażonej przez nas liście i mam nadzieję podzieli się informacjami.
Do czasu aż nie będzie potwierdzenia ze strony właściciela to ja obstawiam że ten cyrk z odpalaniem jest z winy zasilania paliwa. Nie koniecznie przez jakieś niedomaganie układu-może jak wcześniej sugerowałem jakieś zabezpieczeniem antykradziezowe+słaby akumulator mogą prowadzić do podobnych zjawisk.
Niestety teraz,to tylko gdybanie Autor musi we własnym zakresie sprawdzić kilka punktów na.wyposażonej przez nas liście i mam nadzieję podzieli się informacjami.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
koledzy dziękuję za wasz wskazówki , część z nich już sprawdziłem wcześniej między innymi:
Na początek dodam ze 2 mechaników stwierdziło że jest uszkodzony Comprex głośno chodzi i słychać tarcie ( prawdopodobnie łożyska), czy ma to coś do palenia hm spróbuje jutro ominąć comprex poprzez odpięcie wężów dolotowych,
Dodam jeszcze że:
Zawór startowy był czysty w miarę ale i tak bo wyczyściłem
Intercooler także nie zatkany swobodnie przez niego powietrze przepływa (lecz nie czyściłem go bo wydawał mi się w porządku ).
Następną rzeczą jest to że silnikiem zaczyna telepać prawdopodobnie się dławi spalinami, i po odpaleniu w okolicach wydechu za samochodem pełno sadzy.
Dopisano 28 paź 2012, 13:27:
dodam jeszcze ze pasek po zapaleniu także piszczy , to jest właśnie pasek do comprexa, wiem powinienem wymienić , do alternatora tez mam zamiar wymienić tylko brak czasu , a z tym Paliwem też coś podejrzewam , powinienem zacząć od wymiany filtra?
Na początek dodam ze 2 mechaników stwierdziło że jest uszkodzony Comprex głośno chodzi i słychać tarcie ( prawdopodobnie łożyska), czy ma to coś do palenia hm spróbuje jutro ominąć comprex poprzez odpięcie wężów dolotowych,
Dodam jeszcze że:
Zawór startowy był czysty w miarę ale i tak bo wyczyściłem
Intercooler także nie zatkany swobodnie przez niego powietrze przepływa (lecz nie czyściłem go bo wydawał mi się w porządku ).
Następną rzeczą jest to że silnikiem zaczyna telepać prawdopodobnie się dławi spalinami, i po odpaleniu w okolicach wydechu za samochodem pełno sadzy.
Dopisano 28 paź 2012, 13:27:
dodam jeszcze ze pasek po zapaleniu także piszczy , to jest właśnie pasek do comprexa, wiem powinienem wymienić , do alternatora tez mam zamiar wymienić tylko brak czasu , a z tym Paliwem też coś podejrzewam , powinienem zacząć od wymiany filtra?
- Od: 12 lip 2012, 16:51
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 2.0 Comprex
Comprex głośno chodzi i słychać tarcie
powinieneś zacząć od tego...
wyeliminuj wpływ sprężarki na pracę motoru.
później go napraw, wymień paski i możesz jeździć.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Panowie chcę poinformować że samochód po odłączeniu turbiny zapala normalnie tylko ze przy temperaturze -1 sprawdzałem a jak będzie zima to jeszcze nie wiem dodam że po odpaleniu z comprexu wydobywa się dość spora ilość dymu .
- Od: 12 lip 2012, 16:51
- Posty: 25
- Auto: Mazda 626 2.0 Comprex
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6